štvrtok, 3. decembra 2015

Christmas | Songs

V prvom rade sa vám chcem poďakovať za všetky vaše komentáre a pribúdajúcich čitateľov. O chvíľu vás bude 300. Najkrajší darček na Vianoce! Ešte pripomínam malú vianočnú giveaway. Čas na zapojenie máte do polovice decembra a teda do utorka 15teho.
Ešte niekedy začiatkom októbra som plánovala blogmas, no s blížiacim sa decembrom som si to akosi rozmyslela a nechcela som sa o Vianociach ani zmieniť. Keďže však Vianoce milujem, tak budú aspoň trošku aj na mojom blogu.  Minule som už začala s darčekmi a dnes vám ukážem moje obľúbené vianočné songy. Väčšinou klasika. 
Niekto si púšťa vianočné hitovice možno až 20teho, no ja sa takto rada nalaďujem už skôr. Kvôli škole a povinnostiam s ňou spojených som posledné roky vždy akosi preskočila tú vianočnú atmosféru a potom bum bolo po Vianociach a ja som ani nevedela ako. 

Chalani z Hurts sú úplne topka. Aj keď sa mi ich posledné albumy až tak veľmi nepáčia a teda ich už veľmi nepočúvam, no táto pieseň je vážne krásna a mohla by som ju počúvať aj stokrát dokola.
Last Christmas je klasika, ktorá nikoho nikdy neomrzí. Nikdy nezabudnem na hodiny angličtiny na gympli, kde sme vždy prosíkali o spievanie kolied a vždy to aj tak vyhrala táto. Teda vždy, keď sa nám podarilo presvedčiť učku, že chceme spievať. Podotýkam, že angličtina je môj druhý jazyk a nikto z našej skupiny z nej nematuroval. Aj tak sme sa museli angličtinu učiť ako otroci a každé jedno rozptýlenie nebolo dobré! Aké pesničky preboha?! Musíme sa naučiť tristo päťdesiaty čas a zopakovať ešte tých tristo štyridsaťdeväť aj keď je dvadsiateho decembra! No a čo, že všetci na jazykoch spievajú, z výtvarky idú von stavať snehuliaka a z telesnej sa guľovať...
Pre mňa naozaj jedna z najkrajších pesničiek! 
Tento videoklip je hrozný, ale na Shakin' Stevens mám slabosť. Možno len preto, že majú úplne super pesničku pre Julie. Kto vie.


Kto nechce bielo na Vianoce je divný! 

Voči kapele Train mám akúsi averziu, ale táto je super!

Najlepšia česká!


A slovenská!

To najlepšie nakoniec :D. A na budúce už recenzia!

A vaša najobľúbenejšia vianočná? 

18 komentárov:

  1. Jeeeej, ja za chvíľku budem mať 100 a už sa neviem dočkať. Neustále sa snažím zlepšovať a ak si zoberiem, ze takmer 100ludi za 9mesiacov, podľa mňa celkom slušne :) v každom prípade ti držím palce nech to je čo najskôr :) inak super pieseň

    Pozývam teba aj tvojich čitateľov na adventnú GIVEAWAY

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Super výber. Vianočnú od Hurts počujem prvý krát. Last Christmas budem vždy zbožňovať, je to moja naj naj naj :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Krásny výber, tie sú moje najobľúbenejšie :) inak, nominovala som ťa na vianočný tag, podrobnosti nájdeš u mňa na blogu ♥ :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Skvělý výběr :) Dnes plánuji balit vánoční dárečky a k tomu si vždycky pouštím koledy

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Christmas Is All Around je super :D. Miluju Love Actually, už se těším, až se před Vánocema zase na film podívám :)
    Double Infinity by Ella

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Last christmas je pecka, dokážu furt poslouchat :) super songy ^^
    Denisse Beauty

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Jé, úžasný článok! Takmer väčšinu z nich som si včera púšťala :D Musím sa priznať, že tú od Hurts nepoznám, no idem to hneď napraviť. A myslím, že to poslednou si to úžasne ukončila, zbožňujem ten film ♥

    31shadesofaubergine

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Tak si mi udělala krásnou vánoční náladu a můžu si ty písničky pustit a jít nakupovat dárky. :D Já mám s Vánoci spojenou nejvíce War is over. :)
    KattyLife

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Super playlist :D Ja by som si k nim ešte pridala Arianu Grande - Santa tell me :D
    Girl with pink nails

    OdpovedaťOdstrániť
  10. jůůů to jsou super typy, já na vánočních písních a hlavně filmech (o tom teď řeč není) totálně ulítávám, z tvého playlistu znám téměř vše, ale jak tak koukám, měla bych si ho o pár písní rozšířit.:)

    http://somethingbykatep.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Ja som nikdy nepočúvala moc vianočné pesničky, odteraz budem :DDD :)
    Pozývam teba a tvoje čitateľky na vianočnú giveaway-
    http://leekralova.blogspot.sk/2015/11/giveaway-ahojte-dnes-mam-pre-vas.html#more

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Gratuluju ke čtěnářům:)
    Na Vánoce se letos výjimečně těším. Ale vánoční hitovky mi nic neříkají - kromě Christmas is All around:) Láska nebeská je moje srdcovka, a když se na ni nějaký rok nekouknu, hned mám blbé vánoce :D

    Přeju krásný víkend:)
    ...Instantní krása...

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Last christmas je klasika, nikdy neomrzí :) pěkný článek :)

    SweetElis

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Úplne úžasné pesničky! A moja najobľúbenejšia je asi Baby it's cold outside:3 (všetky verzie tej pesničky)
    SASHA´S LIFE

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. jj aj ja ju mám rada vo všetkých verziách a akosi som nevedela vybrať a tak som ju sem ani nedala :D

      Odstrániť
  15. Miluji Vánoce a vše co je s nimi spojené ♥ Moje vůbec nejoblíbenější písnička je prostě Last Christmas :)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za všetky vaše krásne odkazy, komentáre, pripomienky!

Blogger Template by DanyČuks