nedeľa, 13. decembra 2015

CHRISTMAS | Tag + Wishlist

Ďalší vianočný post, ktorý som vôbec neplánovala. Tagy sú proste články, ktoré veľa ľudí nemusí a tak tu žiadny nebol, až do dnes. Do tohto vianočného ma totižto vyzvala Monica, ktorej blog rada čítam a hlavne sa rada pozerám na jej fotky! Takže určite ju čeknite. A ja sa rovno vrhnem na otázky. 

Kedy si sa začala tešiť na vianoce?
Na Vianoce som sa začala spontánne tešiť v polovici novembra. S každým novým kúpeným darčekom sa to potom stupňuje a teraz sa už tak nejak neviem dočkať. V štvrtok som bola na vianočných trhoch, bola tam nádherná atmosféra a dokúpila som posledné darčeky. V piatok som už objednala aj pre psa a teším sa na tie dobroty viac než ona. Nie, že by som ich jedla, ale majú krásne obaly! 

Máš adventný kalendár?
Mám čokoládový aj keď mi netreba a z tých kozmetických ma zaujal len L'occitane, ktorý sa však hneď vypredal. Najviac ma štvú tie krasotiny dostupné len v zahraničí, ktoré na mňa skáču zo všetkých blogov a ja si ich nemôžem objednať. 

Aké sú tvoje obľúbené vianočné filmy?
Myslela som, že o vianočných filmoch napíšem samostatný článok, ale vlastne  žiadne obľúbené typicky vianočné nemám. Love Actually - film, ktorý ani nie je vianočný, ale ja ho milujem a vždy pozerám pred Vianocami. Milujem Colina a Hugha (bože divno sa to skloňuje!). Milujem vzťah Jamieho, milujem Marka i malého Sama. Neznášam Miu! 
Ďalším obľúbencom sú Pelíšky. Ak hláška "Ty jsou co?"  neodznie minimálne desaťkrát zakaždým ako si kúpim nové topánky, tak ani raz! 
Ďalšími filmami, ktoré si na Vianoce rada pozriem sú Sněženky a machři, S tebou mě baví svět, Sám doma, ale i klasická Popoluška.

Obľúbené vianočné farby?
Klasika - červená, zlatá a zelená. Stromček máme tiež len zlato červený. Strieborná je tiež krásna, ale neznášam jej kombináciu s modrou či fialovou.

Aký je tvoj typický vianočný deň?
Zobudím sa dosť neskoro, pustím nejaké koledy alebo film. Zabalím darčeky, ponosím ich pod stromček a pomôžem mame. Najčastejšie teda väčšinou len nachystám stôl :D. A potom sa už neviem od hladu dočkať večere, ale väčšinou nečakám zlaté prasiatko a tak už od rána tlačím koláče. Ak večeriame u babky tak zabalíme jedlo a ideme tam. Ak nie tak po večeri ideme k babke a dáme jej darčeky. A potom niekedy ešte ideme von na varené víno alebo punč, ak je u nás otvorený nejaký podnik. To je taká naša polnočná omša ;), ale na skutočnej polnočnej omši som v živote nebola. 

Čo večeriate na vianoce?
Najskôr oblátka s medom, potom fazuľová polievka a kapustnica, ktorú ja nejedávam. Nasleduje ryba, vysmažená v trojobale alebo pečená na masle, so zemiakovým šalátom, ktorý tiež nejedávam a tak mám kašu alebo chlieb. Potom nasleduje ešte bryndzový koláč a sladké koláče. 

Aký naj vianočný darček si kedy dostala?
Ach, tak to neviem! Nikdy som nedostala niečo, čo by ma úplne zobralo za srdce, pretože mňa väčšinou nikto nikdy nepočúva a tak nevedia, čo si želám. Mám rada prekvapenia, ale väčšinou sú teda nepríjemné a tak som radšej, keď dostanem peniaze a sama si kúpim čo chcem a potrebujem.  

Ak by si mohla kúpiť iba jeden darček pre jedinú osobu, čo by to bolo a pre koho?
Víkendový pobyt alebo aj dlhšia relaxačná dovolenka pre moju maminku.

Čo robíš počas vianočných prázdnin?
Budem chystať a oslavovať moje i bratove narodeniny, následne baliť darčeky, navštevovať rodinu, chodiť von s kamošmi, oslavovať Silvestra a nakoniec sa učiť na skúšky a písať bakalárku. Škola na poslednom mieste, samozrejme :D. 

Nejaké vianočné prianie?
Nechce sa mi písať o zdraví pre celú rodinu a o svetovom miery. Tu je však môj materiálny wishlist. Topánok, kabeliek, kníh a náušníc nikdy nie je dosť. No jediné, čo by som naozaj chcela a potrebovala je kefa Tangle Teezer, tekutý Camouflage od Catrice, gumičky Invisibobble a možno aj nejaká kulma s viacerými nástavcami. 
Určite mi do komentárov napíšte hlavne obľúbený film či jedlá, ktoré máte na vianočnom stole. Hladujete celý deň alebo kašlete na zlaté prasiatko? Aké tradície ešte dodržiavate? 

24 komentárov:

  1. obľúbený vianočný film? stuck in love. nie je síce vianočný - čosi ako tvoj prípad s love actually; pozerávam ho však každý rok vo vianočnom období a vždy sa pri ňom rozplačem pri tých istých scénach. ale inak u nás na vianoce je telka pustená skoro nonstop - minimálne ako pozadie ku všetkému ostatnému. večeru máme takmer úplne inú, ako vy - predjedlo sú oplátky s medom, nasledujú lokše s makom, potom je na rade slepačí vývar, pečená ryba nejakého druhu (zvyčajne losos), pečená kačacina a vždy ešte jeden druh mäsa - buď teľacie alebo bravčová panenka a podobne, ku tomu zemiakový šalát, klasické zemiaky / ryža. nakoniec to všetko zajeme pečenou klobásou / plnkou z kačky a na koláče je miesto až neskôr. :D je toho uvareného dosť, ale každý si dá zvyčajne po troške zo všetkého a potom to postupne dojedame nasledujúce dni.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. určite pozriem! :) fúú, tak to máte úplné hody! :) my na druhý deň už znova varíme, väčšinou šnicle a dojedajú sa so šalátom :)

      Odstrániť
  2. Veľmi pekný článok. Inak ten wishlist je super. Veľmi sa mu paci ta bezova kabelka.

    Www.co-je-dobre-to-musim-mat.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  3. a ja nič z tvojho wishlistu pre teba nemám :(( keby si to zverejnila skôr cicka! :D by som sa aspoň dostala do drogerie a kúpila ti ten camouflage cream :))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. nie! spolu pôjdeme do drogérie, ak za mnou budeš chcieť prísť :D a aj tak, kým ho zoženiem (keďže je všade vypredaný) aspoň spotrebujem tie čo mám :)

      Odstrániť
  4. Super článek! :) Já na Vánoce ráda koukám snad na všechny filmy a hlavně je to období, kdy s rodinou koukáme všichni společně a z toho mám vždycky největší radost. Na štědrý den nejíme asi jenom maso, ale upřímně už ani nevím, mamka mi to vždy ráno připomíná, co nemám a co mám jíst :D No a u večeře máme polévku, kterou jí jenom mamča a tak ani nevím jak se jmenuje a dál rybku jako vy a bramborový salát - opět ho jí jen mamča a my s bráškou a sestrou máme bramborovou kaši :D

    SweetElis

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Super článek :) Pelíšky mám taky moc ráda, vždy se u nich hodně zasměju :D

    Čtení na dlouhé zimní večery

    OdpovedaťOdstrániť
  6. nádherný článok! :) niektoré časti ma pobavili a s mnohými sa stotožňujem ;)

    www.beautiful-savage.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Laska nebeska je moje must see kazde Vanoce, ten film naprosto miluju uz jenom kvuli tomu, ze tam hraje prave Hugh Grant a s nim ja muzu vsechny filmy :D K veceri mame vetsinou jen hlavni chod a to bramborovy salat + kapra nebo rybi file, u nas ji kazdy neco jineho a ja mam vetsinou kureci rizek :D Ale nejradsi mam stejne obed, to mame vinnou klobasu, kterou ja miluju a zelnacku :D

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Laska nebeska je moje must see kazde Vanoce, ten film naprosto miluju uz jenom kvuli tomu, ze tam hraje prave Hugh Grant a s nim ja muzu vsechny filmy :D K veceri mame vetsinou jen hlavni chod a to bramborovy salat + kapra nebo rybi file, u nas ji kazdy neco jineho a ja mam vetsinou kureci rizek :D Ale nejradsi mam stejne obed, to mame vinnou klobasu, kterou ja miluju a zelnacku :D

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Bez Pelíšků by Vánoce nebyly Vánoce! :)
    www.letmemakeawish.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Pěkně sestavený wishlist i super tag, taky ho plánuji a v plno bodech se shodujeme :)
    Denisse Beauty

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Tagy ráda nemám, ale ty je umíš napsat vždycky tak, aby bavily :) opravdu povedené :) Cappuccino Lover

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Strašně krásný TAG! Takhle jsem si dlouho pěkně nepočetla a musela jsem se celou dobu uchichtávat. Tančící Hugh je nejlepší scéna snad ze všech filmů na světě, na to už se ohromně těším! Svařáček namísto půlnoční mše je skvělý nápad na tradici, kterou hodlám letos zavést :D Doufám, že ukážeš dárečky pro pejska, když jsou tak hezké :) No a z té vaší vánoční večeře jsem dostala hlad :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem krásne! áno určite ukážem psie dobroty, dúfam, že niekoho bude baviť taký článok :) a snáď sa nechá pri tom aj pekne vyfotiť a nebude to všetko rozmazané :D :D

      Odstrániť
  13. Moc hezký Christmas wishlist! je tam snad vše, co bych si přála i já! celý tag je povedený, ty filmy mám taky nejraději :) BEAUTYPUSINKA

    OdpovedaťOdstrániť
  14. ďakujem vám všetkým za krásne komentáre! :) veľmi ste ma potešili!

    OdpovedaťOdstrániť
  15. ten gif! milujem Love Actually :D pekný článok :)

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Koukám, že materiálních věcí by se Ti líbilo opravdu hodně :D

    OdpovedaťOdstrániť
  17. skvělý článek a ten růžový kabátek uprostřed je krásný :)

    OdpovedaťOdstrániť
  18. Na Štědrý den, se koukáme na skoro to samé. Plus ještě máme rádi s Čerty nejsou žerty nebo minulý rok jme viděli film Šťastný Nový rok, který je podobný jako Láska nebeská a určitě se na něj tenhle rok podíváme :)

    A jinak kapr a bramborový salát to jistí a na snídani vánočka:)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za všetky vaše krásne odkazy, komentáre, pripomienky!

Blogger Template by DanyČuks