pondelok, 21. decembra 2015

Concealer and Eyeshadow Base

Ahoj! Dnes vás vítam pri ďalšej recenzii z mojej malej vianočnej edície. Na mojom nákupnom wishliste, ktorý som si chystala do Londýna bol len jediný produkt, ktorý som naozaj potrebovala. Bola ním báza pod očné tiene, keďže moja z Avonu sa vysušila a už vôbec neslúži tak ako by mala. Nakoniec som žiadnu poriadnu nenašla a až doma som si kúpila Prime and Fine od Catrice, o ktorej vám dnes napíšem. A aby nebol článok krátky, pridám vám aj recenziu na korektor od značky B. Flawless. 


Túto značku som našla v Boots alebo Superdrug (už si presne nepamätám, keďže som bola vo svojom živle, mala nákupnú horúčku a zároveň bola v meste, o ktorom sa mi ešte teraz sníva, veď chápte! :D). Korektor stál okolo 5 libier a mám ho v odtieni 074 Medium. Odtieň je trošku tmavší ako by som si priala, no bledšie boli snáď v každom stojane vypredané. Jeho krycia schopnosť je povedala by som priemerná, no je fajn aj na kruhy pod očami či vyrážky. Aj napriek tuhej konzistencii nevysúša, čo je jeho veľkým pozitívom. Ľahko ho tak možno použiť aj ako bázu pod očné tiene. Po nanesení na pleť sa ako keby roztopí a tak sa s ním veľmi dobre pracuje. Nie je to žiaden zázrak, ale povedzte mi, ktorý korektor zakryje úplne všetko bez toho, aby to vyzeralo neprirodzene? 

Báza pod očné tiene Prime and Fine od Catrice stála asi 3,5 €, má 5 ml a mám ju v odtieni 010, aj keď existuje asi len jeden. Keďže je tekutej konzistencie, ľahko sa nanáša a rozotiera, rýchlo vsiakne, ale nezakryje moje žilky na viečkach. Tiene s bázou vydržia v poriadku asi 4-5 hodín a potom sa postupne polovica z nich vleje do jednej linky. Ale možno to bude aj chyba mojich viečok, keďže niektorým dievčatám vyhovuje veľmi a tiene majú neporušené aj po celom dni. Hon za dokonalou bázou teda ešte stále nekončí, ale túto určite nevyhodím a pekne ju dopotrebujem. 

Máte svoju obľúbenú bázu či korektor? Alebo stále hľadáte dokonalých pomocníkov? 

18 komentárov:

  1. S podobnými prípravkami mám veľký problém. Moja pleť je dosť bledá, no skôr žltkastá ako snehobiela, takže na mne takmer všetky priveľmi svietia.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Já zatím oblíbený korektor nemám, ještě jsem na něj nenarazila. Používám camouflage korektor od Catrice, ale že bych z něj byla mooc nadšená se říct nedá, protože nevydrží na obličeji celý den. Musím se přiznat, že tu bázi od Catrice bych si klidně koupila už jen kvůli krásného matného balení, fakt se mi moc líbí!

    Christmas Prague 2015

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Na bázi od Catrice jsem četla jen chvál, a tak mě tvůj názor trochu překvapuje...Ale no co, nemůže vyhovovat každému :D Taky korektor od Catrice je skvělý :) -L

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ja osobne nemôžem zohnať korektor ktorý by mi sedel.Kedže som bledá ako stena tak všetky na mne vyzerajú strašne tmavo a až orandžovo :D Tú nákupnú horučku poznám ja sama keď som bola v Londýne som chvela vykúpiť celý boots a nakoniec som odišla len so suchým šampónom :D
    BoraSparkle

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ja osobne nemôžem zohnať korektor ktorý by mi sedel.Kedže som bledá ako stena tak všetky na mne vyzerajú strašne tmavo a až orandžovo :D Tú nákupnú horučku poznám ja sama keď som bola v Londýne som chvela vykúpiť celý boots a nakoniec som odišla len so suchým šampónom :D
    BoraSparkle

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Je super, že korektor nevysušuje, i když je tuhý :) No a bázi bych nějakou zrovna potřebovala, rozhodla jsem se totiž, že začnu častěji používat stíny, takže na ni v drogerii mrknu :)

    SweetElis

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Já mám ráda od Catrice korektor Camouflage, který úžasně kryje,

    NATALIEHOLZ

    OdpovedaťOdstrániť
  8. báza pod očné tiene vyzerá naozaj super. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Jéé, zrovna na tento primer od Catrice jsem v DMku koukala a makonec ho pořídila kamarádce :))

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Zajímavý článek, já mám ráda bázi pod oční stíny od e.l.f., ale korektor nepoužívám :)
    Lovies 47
    Vánoční giveaway

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Tá catrice báza pod očné tiene ma láka :D len sa neviem rozhodnúť medzi ňou a bázou od Essence :D
    Girl with pink nails

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Catrice bázu dostanem tak uvidím :)
    aká bude :)
    www.leekralova.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Já bohužel nemám Catrice nikde v dosahu a tak ráda bych spoustu věcí vyzkoušela :)

    Ili Libertad

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Ďakujem za predrecenziu bázy :)
    Dostanem ju na Vianoce :)
    www.vanesasworld.blogspot.com aj s Vianočnou giveaway :D

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Bázu chcem vyskúšať hneď ako spotrebujem moju od dermacolu. Skvelá recenzia ! :)

    http://accessoriesforbeauty.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Mám bázu od Avonu, a zo začiatku bola v pohode, no teraz je už vysušená a drobí sa. :(
    http://rebelliouslily.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  17. ta báze vypadá skvěle, ale já mám tedy nejradši tu od essence I♥STAGE :)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za všetky vaše krásne odkazy, komentáre, pripomienky!

Blogger Template by DanyČuks