streda, 9. decembra 2015

Curent Favourites

Krásnu stredu prajem! Už len dva týždne a budú tu Vianoce! Preto som sa dnes rozhodla pre vianočne ladený post a čo iné by to mohlo byť ako obľúbenci, ktorí tu už dlho neboli a ja sa z nich strašne vytiešam. 


Začnem lakom Gabriella Salvete, ktorý som vyhrala a prečítať si o ňom môžete tu. Nie je to typická jesenná či vianočná farba, no tak strašne sa mi páči tento staroružový odtieň, že ho nosím teraz stále. Tiež na ňom milujem jeho výdrž. 
Sérum na vlásky značky Phytokératine som si našla v septembrovom LookFantastic boxe. Takéto vecičky veľmi nepoužívam, ale tento ma milo prekvapil. Už na pohľad má krásny, luxusný obal. Dobre sa dávkuje vďaka pumpičke a nádherne vonia, aj keď trošku chemicky. Nanášam ho do vlhkých vlasov na končeky, ale aj po dĺžke vlasov. Vlasy zanechá krásne voňavé a rozlietané a rozštiepené končeky akési ucelenejšie a to je dôvod, prečo sa mi tak páči. Mám 30 ml, cestovné balenie, celkom rýchlo sa míňa, no na žiadnom slovenskom eshope som ho nenašla. Kto mi nájde náhradu keď ho miniem?
Prstienky sú z Primarku a New Looku a som rada, že som si ich v Londýne kúpila. Málokedy totižto u nás zoženiem prstienky na moje malé prsty. Z Londýna som si tiež odniesla balzam na pery značky Palmer's, ktorý je naprosto úžasný. Kakaové maslo je pre mňa asi stvorené. Tak nádhernú vôňu a super konzistenciu som nenašla pri žiadnom inom balzame a tak je jednoznačne favoritom tejto zimy a ja dúfam, že sa čoskoro stane aj u nás dostupnejším.
Univerzálny balzam od slovenskej prírodnej značky Soaphoria som si našla v BioBeauty krabičke ešte začiatkom októbra, no používať som ho začala až teraz. Neobľubujem levanduľovú vôňu, no na suché ruky je teraz ako stvorený. Rýchlo sa vsakuje, nie je príliš mastný a dobre hydratuje.
A ako posledný je tu rúž She v odtieni 165. Je to hnedý odtieň s jemnými trblietkami a má dosť takú lepkavú konzistenciu, ale aspoň nevysušuje. Viac sa o ňom dozviete v budúcom článku, kde plánujem recenziu 4 rúžov rôznych značiek. 
A tu ešte malá ukážka mojich príprav na Vianoce. Baliace papiere, tašky, stužky a hviezdičky sa najviac oplatia v Kiku či Pepcu, kde ich nájdete za pár eur. Takisto tam nájdete krásne krabičky či nálepky na darčeky. Veľké pláty nálepiek som tiež našla v Kinekuse. V balení je ich 48 a stáli len 1,29€. 

Už máte vymyslené ako zabalíte darčeky? Klasika alebo vymýšľate niečo nové a svoje? 

18 komentárov:

  1. aké krásne! a Soaphoria! :) pekný článok :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Hezcí oblíbenci. Já byla teď taky v Pepcu na Vánoční ozdoby a měli tam moc pěkné věci a hlavně i levné. Jinak dárky balím úplně obyčejně, stejně to všichni hned netrpělivě roztrhají. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Dárky ještě zabalené nemám a ani mě to moc nebaví :D Ale aspoň neteřím a synovcovi to musím zabalit do papíru, aby měli co trhat :D

    Ili Libertad

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Krásne veci :)
    www.vanesasworld.blogspot.com aj s Vianočnou GIVEAWAY

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Pěkný článek. Moc se mi líbí dnešní fotky. :)
    Jinak lak GS má opravdu moc pěkný odstín. Budu se na něj muset také podívat.

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Super článok:)...ten lak od GS má super farbu, takú akurát ružovú!
    http://vsetko-co-mam-rada-by-vaja.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Haha, ja som si z Anglicka doniesla presne tento istý maslový balzam a aj mi ľúto bolo, že som si ich nekúpila viac:)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Jeeeej ten maslovy balzam vyzerá perfektne. A.ten ružový lak ma.krásnu farbu.

    Pozývam teba aj tvojich čitateľov na moju novú adventnú GIVEAWAY o knihu ako si vyrobiť Anjelikov

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Tvoje fotky sú vždy tak krásne :D super post :D
    Girl with pink nails

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Krásné věci na balení dárečků :) Já jsem si koupila moc hezké jmenovky v Kauflandu a balicí papír taky mám a mašle ty budu vyrábět sama :)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Krásné vánočně laděné fotky ! Ten přírodní balzám by se mi hodil :)

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Krasne pripravy na Vianoce. Najviac mňa zaujal balzam Soaphoria.

    http://missalexy.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  13. ozdôbky na darčeky vyzerajú prekrásne, od teba musí byť radosť dostať balíček ;)

    www.beautiful-savage.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Pořídila sis super věci :) Do kiku na ty balící papíry atd. určitě mrknu!

    SweetElis

    OdpovedaťOdstrániť
  15. no som zvedavá na ten rúž :)) a ten olejček na vlasy takto vyzerá ako makeup :D

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Ten lak ma úžasnú farbu :-) Tie menovky sú super, aspoň sa nepomýliš v tom, komu čo dať :-)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za všetky vaše krásne odkazy, komentáre, pripomienky!

Blogger Template by DanyČuks