streda 23. decembra 2015

First Gifts

23. decembra a ja už som si v pondelok otvorila prvé darčeky. Mala som narodeniny, ale tiež som sa stretla po dlhej dobe s Monikou z blogu Notes Personelles, ktorá mi nadelila hneď niekoľko darčekov, na ktoré sa teraz môžete spolu so mnou pozrieť. Ako správne blogerky sme tiež obehli pár obchodov, ale držali sme sa a kúpili len pár drobností. A dnes mi tiež prišla výhra od Leušky z blogu leuslifestyle, ktorá pripísala aj krásny lístok :). Začnem teda darčekmi od Moniky, zabalené ste ich mohli vidieť na insta.


Ako prvé som si otvorila ľahkú hranatú plochú krabičku, o ktorej som si na prvý pohľad myslela, že je paletkou. Keď som však s ňou zatriasla, počula a cítila som, že sa tam niečo hýbe. Vôbec som nechápala, čo to môže byť a tak som sa vrhla do otvárania. Nakoniec som tam našla moju obľúbenú japonskú sladkosť Pocky. Kakaové s bielou polevou. Ušetrím si ich na nejakú lepšiu príležitosť, keď ich s niekým okoštujem.
Ako druhé som sa vrhla na balíček v tvare kocky. Povedala som si: krém na tvár. A aj to tak bolo. Hydratačný denný krém NutraEffects od Avonu s SPF 15, bez parabénov a farbív, vhodný pre citlivú pleť. Za poslednú dobu mi pribudli hneď dva krémy na tvár, ale ani tento sa určite nestratí a rada ho vyskúšam. 
V treťom balíčku som si predstavovala telové mlieko alebo krém na ruky a nakoniec ma prekvapil gél pre postupné zosvetlenie vlasov od L'Oréral Paris. Casting Sunkiss Jelly ma zaujal hneď ako sa dostal do našich drogérií, ale nekúpila som si ho. Keďže ide o gél, ktorý sa aplikuje postupne do suchých vlasov, bála som sa, že by vôbec na moje tmavé vlasy nechytil (Keď som mala 12 a mama si farbila hlavu na nejakú červenú, tak som si priala aspoň jeden pramienok. Myslíte, že chytil? Ani náhodou!). Takže som ho vtedy v drogérií nekúpila a úplne naň zabudla. Stavíme sa či zaberie? Určite si ho nedám na celú hlavu, ale iba na zosvetlenie končekov, takže sa tešte na článok s dojmami a výsledkami.

Presne som vedela, čo bude ukrývať červená salonka. Maskara. Ale nie hocaká! Taká, ktorú chcem už veľmi dlho vyskúšať! Maybelline Lash Sensational. Stále som jej kúpu odkladala, kvôli tým zásobám, čo mám doma, no teraz už je u mňa a podľa jej kartáčika sa určite stane mojou obľúbenou. 
Malý neforemný balíček podľa mňa skrýval náušnice alebo náramok. Nakoniec som objavila čelenku so zlatými kvietkami. Neuveríte, ale tiež som už dlhšie rozmýšľala nad jej kúpou, no vždy keď som nakoniec zablúdila na Ali či Ebay, vždy to vyhralo niečo iné a jej objednávka sa tak presunula na čas neurčitý. Už som s ňou vyskúšala aj jeden účes a prekvapivo sa celkom vydaril. 
Lak na nechty bol jasný. Podľa tvaru som uhádla aj značku - Miss Sporty. Na to aby som uhádla odtieň, by som musela mať iné schopnosti a tak som radšej rýchlo potrhala obal a našla tam tohto krásavca. Matný v krásnom šedom odtieni 5140. Po tomto som si povedala, že Monika mi už naozaj asi číta myšlienky. Niekto si povie, fádna šedá farba, ale pre mňa úplná nádhera odkedy som ho videla u Petry Lovelyhair a idem si ho asi aj hneď nalakovať. 
Posledný ostal sprcháč, ktorý som aj uhádla. Je to Get Ready od Adidasu. Kedysi bol mojim naj od Adidasu ružový peelingový sprcháč, ale už som ho dlho nikde nevidela, takže aj tento rada vyskúšam. Vôbec však neviem popísať jeho vôňu, je taká ťažšia. 
A nakoniec masielko na pery od Body Shopu, ktoré som si mohla otvoriť hneď, pretože som mala narodeniny :D. Monika ma naň upozorňovala, keď si objednávala z jednej stránky a tak som jej nakázala, aby mi ho objednala tiež. Nakoniec som na to úplne zabudla a tak ma ním prekvapila a mohla som sa z neho nanovo vytiešať.
Moničke ešte raz ďakujem za všetky darčeky a za super deň! Dúfam, že čoskoro zopakujeme :).

Balíček od Leuš mi dnes doniesla poštárka a ja som sa hneď pustila do otvárania. Ako prvé som si prečítala krásny odkaz, ktorý ma potešil asi najviac. Musím sa aj ja zlepšiť a písať ku givkám aj nejaké listy. Vždy sa ponáhľam a úplne na to zabudnem. A čo som si v balíčku teda našla?
Sprcháč a telové mlieko od Oriflameu v sviežej vôni, čistiaci gél a pleťovú vodu pre problematickú pleť od Dermacolu, ovocný balzam a pilník opäť od Oriflame a ešte vzorku vône Instinct od Avonu, ktorú doma mám, takže ju asi tiež pribalím do nejakého balíčka.

Obom dievčatám ešte raz ďakujem za krásne predčasné Vianoce! Páčili by sa vám takéto balíčky?

Tiež vám chcem popriať šťastné a veselé sviatky, nech si pod stromčekom nájdete všetko, čo si želáte. A nejedzte, uvidíte zlaté prasiatko! 

15 komentárov:

  1. Krásné dárečky! Také ti přeji krásné svátky!
    Žádné Vánoce jsem nezvládla nejíst, abych to zlaté prasátko konečně viděla.. tak třeba letos? :))
    KattyLife

    OdpovedaťOdstrániť
  2. to sú krásna darčeky :) a tiež prajem štastné a veselé :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Jéé, to ma teší, že sa veci páčia a že ťa ten list potešil. Krásne sviatky! :)

    leuslifestyle.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Super dárečky :-)Krásné Vánoce i tobě :-)
    http://verrygusto.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Dostala si krásne darčeky :) a ešte ti prajem Veselé Vianoce

    OdpovedaťOdstrániť
  6. To je moc krásné :) Ten zesvětlovač jsem používala v létě a změna šla fakt vidět, i moje kadeřnice si toho všimla, tak jsem jí řekla, že to je od sluníčka, haha :D

    Life By Peggie

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Tá pock panda vyzerá veľmi vtipne :) inak ten lak má naozaj neodolateľnú farbu, ktorá ma nesmierne upútala

    Pozývam teba aj tvojich čitateľov na moju extra MEGA GIVEAWAY (4 súťaže v 1) v ktorej si môžeš zasúťažiť o poukážky ale aj o viac ako 40 pruduktov z kozmetiky, knihy či šperky

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Skvělé dárečky :-) Přeji ti krásné Vánoce :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Jů, pěkné dárečky :) přeju krásné Vánoce! <3
    Denisse Beauty

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Maybelline řasenka je už dlouho na mém wishlistu a zrovna dneska jsem ji obdivovala u kamarádky :)) Krásné dárečky! ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  11. teším sa na ďalšie stretko :) snáď to už bude s plnou kreditkou a poriadne nákupy! :D

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Dostala jsi krásné věci! :) Tu čelenku už si také kupuji snad už půl roku, ale vždy jsem nakonec objevila něco, co potřebuji víc! Ale je nádherná :) Také přeji krásné Vánoce :)

    SweetElis

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Všetky vecičky by som brala :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Jee oba balíčky byly plné skvělých věcí a jś bych uvítala určitě oba dva :) -L

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Krásné dárky jsi dostala! :) Krásné vánoční svátky i tobě :)

    Zvu Tě na mojí Giveaway!

    Another Dominika

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za všetky vaše krásne odkazy, komentáre, pripomienky!

Blogger Template by DanyČuks