utorok 15. decembra 2015

Lipsticks

Ahoj! Dnes vám chcem napísať krátke recenzie o štyroch rúžoch rôznych značiek a to Barry M, Essence, She a Oriflame. Každý má iný odtieň, inú konzistenciu, iný obal. Dva som si obľúbila a jeden úplne sklamal. Ak sa chcete o nich dozvedieť viac, čítajte ďalej. 


Začnem Barry M, ktorý som si priniesla z Londýna a som z neho viac než nadšená. Vybrala som si odtieň 156, ktorý by som nazvala lesnými plodmi a je nádherný. Pigmentácia je skvelá, nevysúša, nerozpíja sa a preto nemusím stále dávať pozor či nezaliezol niekam kam nemal. Je teda vhodný aj na každodenné nosenie a pre menej odvážne, ktoré sa boja výrazných farieb na perách. K výdrži asi len toľko, že na perách drží a aj po troch hodinách majú krásnu šťavnatú farbu. Páči sa mi tiež jeho maličké balenie. Poznáte to: balenie veľké ako svet a rúžik má tak tri gramy. Toto je balenie, ktoré presne sedí s rúžom a nezaberie tak veľa miesta v kozmetickej taštičke. A je to môj jediný rúž v ružovom obale! 
Keď v lete prišli do drogérií Nude Rimmel rúže od Kate, vedela som, že jeden musím mať. Nakoniec som sa nedokopala k Rimmelke, ale vyskúšala som rúž Essence v odtieni 15 Oh so matt!, ktorý je na ruke úplne nádherný, ale ... Na perách je pigmentácia úplne slabá, zlieva sa do vrások, vyzerá teda úplne neprirodzene a samozrejme výdrž nula bodov. Nechápem to! Niektoré dievčatá Essence rúže úplne milujú, ale z môjho kozmetického stolíka letí rovno do koša.  


Ďalším z lacnejších je hnedý rúž od She v odtieni 165, ktorý som spomínala už v minulých favoritoch. Stal sa ním hlavne vďaka farbe, ktorá doteraz v mojom stojane s rúžmi chýbala. Hnedá, žiaden odtieň do fialova či nude, proste hnedá, čo nie je na fotke až tak dobre vidieť. Čo mi trošku prekáža je jeho lepivá konzistencia, ktorou pripomína lesk na pery a trblietky. A tiež sa mi už stihol zlomiť :(. Stál však len jedno euro a tak som za túto hnedú naozaj rada a za tú cenu sa vyplatí. Pigmentácia je dosť dobrá a tým že má leskovú konzistenciu až tak veľmi nevysúša. 

Posledný na paškál sa dostáva rúž od Oriflame v odtieni Soft Pink. Je to asi jediný, ktorý od tejto značky vlastním a je to obyčajný farbiaci balzamík, akurát že vôbec nehydratuje. Niekedy sa zleje do vrások, ale inak je to skvelý spoločník na dni, keď nemám náladu na výrazné rúže. 
Barry M 156, Essence 15 Oh so matt, Oriflame Soft Pink, She 165
Vlastníte niektorý z týchto rúžikov? Aký je váš nude či hnedý obľúbenec?

28 komentárov:

  1. Jednu rtěnku Essence mám a je to můj oblíbenec. Slyšela jsem ale, že to záleží odstín od odstínu, tmavší jsou prý lepší

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Nejvíc se mi líbí odstín Barry M :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Značku Barry M neznám, ale ta rtěnka mě opravdu zaujala :) -L

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ten odstín Barry M je opravdu krásný.Já jsem tento týden docela ujela a koupila jsem si dvě rtěnky Kate od Rimmelu.. jeden právě nude a druhý takové do vínova a jsem z nich nadšená. :) Škoda toho Essence, to bych taky vyhodila. :/
    KattyLife

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ta BarryM. rtěnka má nádherný odstín! :) Jinak tu od essence mám také a na rtech mi není skoro vůbec vidět a tak ji nosím jen s tužkou, se kterou mi vytvoří hezčí barvu, ale vysušuje to jako blázen, takže ji nosím opravdu jen výjimečně :/

    SweetElis

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Nádherné farby :) ten červený je ale najkrajší

    Pozývam teba aj tvojich čitateľov na moju vianočnú GIVEAWAY o kozmetiku, šperky ale aj knihy

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Tento komentár bol odstránený autorom.

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Mně celkově výrobky essence moc nesedí (i kvůli tomu, že obsahují tolik škodlivých věcí, které dráždí moji pleť, že bych musela být sebevrah, abych si ji dávala na obličej :D!, jen jejich laky mi vyhovují), takže se kvalitě nedivím. Ale ta BarryM vypadá vážně dobře, a když o ní tak básníš..téda ♥ :D

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Máš krásnu zbierku :-) Mám skúsenosť akurát s rúžom od She a je super :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Krásna pigmentácia :)
    www.vanesasworld.blogspot.com aj s Vianočnou giveaway, do ktorej pozývam teba a aj tvoje čitateľky :)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Essence sú úžasné, akurát mám článok na blogu aj o tejto značke. :)
    http://rebelliouslily.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Som prekvapená, že Ti ten od Essence nesadol, ja ho mám veľmi rada a momentálne je to jediný rúž, ktorý používam.

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Tu rtenku od She jsem si poridila ve vyprodeji za 10 Kc a kdyby nebyl tolik trpytivy, tak by se mi libil vic :) A rtenky od Essence mam rada, myslim, ze je to u nich hodne odstin od odstinu, mam taky jednu takovou svetlou, ktera zaleza do vrasek, ale naopak ty tmavsi a vyraznejsi odstiny jsou podle me super :)

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Tu rtenku od She jsem si poridila ve vyprodeji za 10 Kc a kdyby nebyl tolik trpytivy, tak by se mi libil vic :) A rtenky od Essence mam rada, myslim, ze je to u nich hodne odstin od odstinu, mam taky jednu takovou svetlou, ktera zaleza do vrasek, ale naopak ty tmavsi a vyraznejsi odstiny jsou podle me super :)

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Ten Barry M vyzerá výýýborne! :)

    www.beautiful-savage.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  16. mně se strašně moc líbí rtěnky od essence, jenomže ta pigmentace skoro u všech je fakt slaboučká :( což je škoda...

    http://somethingbykatep.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  17. Pekný článok ! :)
    Pozývam ťa na našu giweaway :)
    Fashion Lovers

    OdpovedaťOdstrániť
  18. Ten rúž od she je uplne super, asi si ho zaobstaram :)

    OdpovedaťOdstrániť
  19. Rtěnky jsou má závislost a tyhle jsou krásné :D

    OdpovedaťOdstrániť
  20. Ty od Essence mám docela ráda :) ale nejradši mám od Rimmelu, už se těším na ty nové :)
    Denisse Beauty

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za všetky vaše krásne odkazy, komentáre, pripomienky!

Blogger Template by DanyČuks