utorok, 1. decembra 2015

My November

Milujem randomy! Rôzne fotky z rôznych miest, rôznych jedál a činností, fotky rôznych hlúpostí a k tomu krátky popis. Takže dnes môj november fotkami. Na začiatku mesiaca som si hovorila ako veľa toho nafotím a foťák budem nosiť stále so sebou. Ehm, akosi ma to prešlo po prvom týždni a tak tých fotiek nebude až tak veľa ako som si na začiatku myslela. Môžu za to aj školské povinnosti, ktoré boh vie ako dopadli a či vôbec dopadli. Za víkend som ešte k tomu napísala dve seminárky! Ako sa darí v škole vám? Ja som napríklad konečne pochopila nejaké veci z účtovníctva a to mám pritom dobré logické myslenie, len to účto bolo vždy pre mňa španielska dedina. 


1. novembra bolo ešte zelenô

krásna jesenná farba, recenzia na lak tu





ranná hmla a vykúkajúce slniečko

recenzia na lak bude v sobotu, uhádnete od ktorej je značky?
A nové lásky, ktoré som samozrejme zabudla spomenúť v New in poste. Kabát zo Zary je mega teplučký a tak mi ani nevadí, že ho budem nosiť asi až do marca. Ostatné nemám vôbec také teplé! A s novým mobilom mám teraz chuť fotiť úplne všetko! Samsungom som doteraz veľmi nedôverovala, ale oproti môjmu starému Sony je to úplná paráda. Dáme stávku kedy rozflákam displej? :D Ale nie dávam si naň pozor a pestujem si ho ako v bavlnke. 

21 komentárov:

  1. ja viem ja viem čo to je za lak :D :D aj odtieň dokonca! :))

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Hezké fotky, hlavně té přírody!

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ach, krásne fotky :) Jesennú prírodu by som vedela fotiť donekonečna (a ešte ďalej) :D

    Pozývam ťa na vianočnú Giveaway, ktorá práve prebieha na mojom blogu :)
    Hello, my name is Ev

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Nádherné fotky! :) Gratuluju k pochopení aspoň části účetnictví! ..ať se ti podobným tempem daří ve škole i dál ♥

    Another Dominika

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Nádherné fotky. Ja pri tomto skuskovom zhone vôbec nič nestiham.


    Katka s adventnou GIVEAWAY

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Krásné fotky! :) Dříve jsem na samsungy nedala dopustit, pak jsem taky přesedlala na sony, ale momentálně mám zase samsung a jsem taky spokojená :)

    SweetElis

    OdpovedaťOdstrániť
  7. och, Drozdajka! :D a krásne fotky, tie bodliaky, či ako sa to volá, to je nádhera! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Skvelé fotky ♥ hlavne fotky tej krajiny sú skvelé :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. čarovné fotografie :) , lak vyzerá ako jeden od Essence čo mám doma :D a čo sa týka školy tak prokrastinácia vyhráva :/

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Krásné fotky a na nehtech máš hezký odstíny laků :)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Na hry o život sme tiež boli a bolo to super, no len teraz mi už je ľúto, že nebude žiadna ďalšia časť.:( Niektoré tie fotky sú fatk nádherné, napr. 4 alebo 7.zhora... <3

    DominicaLand

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Nádherné fotky a ta zmrzlá tráva je super. Já už mám naštěstí školu za sebou, takže pohoda. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Krásné fotky, hlavně ty venkovní se ti moc povedly :))
    Infinity of Colors

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Moc pěkné fotky, povedly se ti a ten lak na nehty je krány!:)

    Adel z Adel’s fashion life

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Krásný fotky:)
    Já mám taky Samsunga, a moc spokojená s ním nejsem. Už nějakou dobu nepracuje tak jak má. takže ho brzo zahodím:D
    ADEEL

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Tak fotky přírody se ti povedly moc :) Myslím, že by bylo zajímavý tam zakomponovat outfit .))

    OdpovedaťOdstrániť
  17. Nádherné fotky a neskutočne sa mi páči spracovanie tvojich príspevkov <3 <3 :
    Pozývam teba a tvoje čitateľky na moju Vianočnú giveaway- http://leekralova.blogspot.sk/2015/11/giveaway-ahojte-dnes-mam-pre-vas.html#more

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za všetky vaše krásne odkazy, komentáre, pripomienky!

Blogger Template by DanyČuks