sobota, 5. decembra 2015

Pink Enamel


Nespomínam si kedy som naposledy použila nejaký produkt od Gabrielly Salvete a teraz ich mám hneď tri. Všetky vďaka Moničke, ktorá ma upozornila na ich instagramovú súťaž a obom sa nám podarilo vyhrať! Takže sa teraz vďaka nej vytiešam z laku s najkrajším odtieňom aký som kedy mala a z ďalších dvoch produktov!



Laky Enamel Hardener majú v ponuke už dlho, ale pribudlo im sedem nových odtieňov a medzi nimi aj odtieň 173, ktorý som si vybrala. Kryje v dvoch vrstvách, ľahko sa nanáša, nie som celá zababraná ako sa mi to niekedy zadarí a rýchlo schne. Farba je naozaj nádherná a to sa podržte lak mi vydržal bez nadlaku a podlaku tri dni. U mňa veľký úspech a teda je jasné, prečo som z neho taká nadšená. Lak išiel v pohode odlakovať, má 11 ml a nájdete ho v 101 alebo Teta drogériách. 
Linka v pere je tiež novinkou a na výber majú tri odtiene. Klasickú čiernu, hnedú a modrú. Keďže čierne mám, o jednej vegánskej ste si mohli prečítať minule, rozhodovala som sa medzi modrou a hnedou. Vyhrala hnedá odtieň 02, ktorá ma však nakoniec sklamala svojim odtieňom. Začnem však od začiatku.
Linka je tenučká a teda sa ľahko nanáša a zvládne aj tú najtenšiu linku pozdĺž mihalníc, určite super aj pre začiatočníkov. Pigmentácia nie je až taká skvelá a teda musím vrstviť a tu nastáva ten problém. Keď ju navrstvím tak je až príliš tmavá a vyzerá ako čierna. Linka sa mi rozpije len málokedy, ale keď už zaschne ani sa nehne. A prichádzame k druhému problému. Linka drží a drží a drží. Odličovač ju neodlíči úplne, ak si oko nechcem drhnúť až do červena.


Ak to zhrniem, lak odporúčam všetkými desiatimi. Linka sa ľahko nanáša a dlho vydrží, ale nie je to krásna hnedá a zle sa odličuje. O riasenke snáď niekedy na budúce. Aké produkty od značky Gabriella Salvete používate a odporúčate vy?

22 komentárov:

  1. Já jsem měla od GS jen lak na nehty :) Pěkná výhra

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ten lak má nádhernou barvičku :) Já jsem měla jiný odstín, ale taky jsem ho naprosto zbožňovala :)

    SweetElis

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Linka vyzerá úžasne a ak tak riadne drží, tak určite sa na ňu pôjdem pozrieť :)
    Vianočná súťaž

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Lak vypadá moc pěkně :) Co se týče linek už jsem je obdivovala na fb stránce GS a musím se přiznat, že mě docela lákají je vyzkoušet :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Výhru ti moc přeji :) Produkty vypadají skvěle :)
    http://my-ideallife.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Gratulujem k výhre, tá vždy veľmi poteší:)
    http://vsetko-co-mam-rada-by-vaja.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Gratulujem k výhre :) lak má skvelú farbu! ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Gratulujem, ja mám len lak a ani ten mi nevyhovuje :/ :)
    Pozývam teba a tvoje čitateľky na moju vianočnú giveaway- http://leekralova.blogspot.sk/2015/11/giveaway-ahojte-dnes-mam-pre-vas.html#more

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Tak to je milé, moc gratuluji :) Já mám ráda od GS laky na nehty a teď nově jejich chubby lips :)

    Christmas Giveaway

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Moja modrá je pigmentovana riadne, len to odlíčenie je horšie ://

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Naozaj gratulujem. Ten lak je uplne úžasný. :)

    Pozývam teba aj tvojich čitateľov na adventnú GIVEAWAY

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Laky od GS mám moc ráda, přijdou mi opravdu kvalitní. Jinak jsem od téhle značky nic jiného nezkoušela :) -L

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Krásný odstín :) žádný lak od GS jsem ještě nezkoušela, ale chtěla bych :)

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Lak má skvelú farbu! Gratulujem k výhre :)

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Lak vyzerá vážne super :)

    Pozývam ťa na vianočnú Giveaway, ktorá práve prebieha na mojom blogu :)
    Hello, my name is Ev

    OdpovedaťOdstrániť
  16. No, ty linky by si našly příznivce :p. Sháním totiž takové, které nebudou tak syté, ale zároveň půjdou dobře nanést a budou vypadat hezky v jedné vrstvě. Takže díky za tip,)

    OdpovedaťOdstrániť
  17. Od gs nemám ešte asi nič, ale strašne sa mi páčia tie matné laky :)
    www.vanesasworld.blogspot.com aj s giveaway :)

    OdpovedaťOdstrániť
  18. Gratuluji k výhře, já od GS total miluji Panoramico řasenku a obecně podle mě mají řasenky nejlepší z drogérky. :) na tuhle růžovou si brousím zuby..
    www.laleitr.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  19. Nemůžu si pomoc, ale já mám pokaždé obrovskou radost z ručně napsaných dopisů. :D Každopádně moc moc gratuluji! :))

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za všetky vaše krásne odkazy, komentáre, pripomienky!

Blogger Template by DanyČuks