piatok 11. decembra 2015

Vianočný DM Box

Opäť raz som mala šťastie a vyhrala som túto krabičku plnú radosti, ktorú si po včasnom prihlásení a vašom následnom vyžrebovaní, môžete v našej obľúbenej DMke vyzdvihnúť za 5 €. Prihlasovanie prebiehalo niekedy v polovici novembra a dozviete sa o ňom hlavne vďaka Facebooku. Od pondelka, kedy sa dal box kúpiť, som nedočkavo čakala kým sa do drogérie dostanem a včera sa tak konečne stalo a ja vám dnes môžem ukázať obsah vianočného DM boxu. 


Čakala som plné blogy článkov, ale tentokrát sa asi nepodarilo väčšine blogerkám vyhrať. Takže dúfam, že budem prvá, ktorá vám ho ukáže a nebude vás to nudiť. Krabička ako vždy je úplne cute a môžete do nej zabaliť nejaký darček alebo po Vianociach schovať ozdoby či darčekové tašky, stuhy, mašličky... A keď budete niečo cez rok hľadať, budete vedieť že v tejto krabici je len niečo vianočné a nemusíte ju podrobnejšie prehľadávať.
Po otvorení krabičky, bol ten vždy krásny papier, akosi divoko, ale nijak ma to neodradilo a pustila som sa do skúmania produktov. Ako vidíte, prvým bol zázvorový čaj s pomarančom. A aj keď máme doma radšej sušené bylinky a sypané čaje, tento sa u nás tiež nestratí a už vôbec nie v tomto období.

Dva šampóny na jeden box je akosi veľa, ale ten zlatý od Gliss Kur na rozštiepené končeky veľmi môžeme aj so sestrou. Červený Dove na veľmi poškodené vlasy sa tiež určite doma rýchlo vypotrebuje. Navyše sa mi veľmo páči ich jendoduchý design.

Karamelový balzam Candy Queen od značky Balea bude určite super voňať, ale poputuje asi mamine pod stromček. Moja balzamová miska je totižto preplnená a radšej vyskúšam nejaké iné balzamy. Ale určite skvelo vonia. Telová emulzia rovnakej značky s kyselinou hyalurónovou vyzerá veľmi zaujímavo a tak som na ňu riadne zvedavá. Určite sa na blogu ešte objaví.

Ďalej som v DM boxe našla vôňu od Essence, ktorá má 30 ml, a ktorú s najväčšou pravdepodobnosťou niekomu nadelím pod stromček alebo bude súčasťou nejakej ďalšej giveaway. Ja mám momentálne vôní až až. Táto bude isto kvetinová alebo ovocná, ktoré mám najradšej, ale kvôli tomu, že ich nechcem mať otvorených 5, sa jej rada vzdám.
Kefka sklamala tak ako minule. Túto si hneď vyprosila sestra a s radosťou som jej ju aj dala. Tá minulá bola totižto úplne tvrdá a použila som ju asi dvakrát a letela do koša. Radšej ostanem verná Curaproxu.
Tak a sme na konci. Box ma ničím úplne nenadchol, ale za cenu 5€ sa určite vyplatil. Len dva šampóny normálne kúpite za takú cenu. Tiež aspoň vyskúšam produkty, ktoré som ešte neskúšala a asi by som ich ani nevyskúšala. Napríklad po telovej emulzii Balea by som v drogérii asi ani nesiahla. 
Tak čo? Dostali ste sa tentoraz k svojmu boxu alebo ste nemali šťastie?

34 komentárov:

  1. Tento box mě před vánoci moc nezaujal, také bych čekala jinou skladbu věcí uvnitř. Ale ten Dove šampón je každopádně opravdu skvělý. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. no ani nie som sklamaná že ho nemám :) ale dove bude isto skvelý a ten balzám hm hm :D potom mi aspoň povedz ako vonia :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Já teda štěstí tentokrát na DM box neměla. Nějak mi přijde, že nemají nápad. Je tolik skvělých výrobků, které bych tam zabalila. Měla jsem štěstí na letní dm box a byla jsem velmi zklamaná. V ČR jsou boxy úplně o něčem jiném. Místo dvou šamponů bych dala jeden šampon a k němu ze stejné řady kondicionér.
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Tenhle obsahuje super kousky :) já bohužel DM ve svém městě nemám :(
    Denisse Beauty

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Obsah boxu se mi líbí, ale aspoň mohli dát třeba jen jeden šampon a kondicionér nebo masku místo toho druhýho :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Šampony na vlasy se nikdy neztratí a ten od Glisskuru je super :) Mně by krabička udělala radost :)

    SweetElis

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Super box, škoda, že sa mi to nepodarilo vyhrať,lebk za cenu 5€ by sa naozaj oplatil:)
    http://vsetko-co-mam-rada-by-vaja.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  8. mne sa opäť nepošťastilo, ale zloženie celkom praktické, no mohol byť nejaký sprcháč ešte :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Čaj by mi určitě udělal radost, protože miluju jakékoliv druhy :) Je pravda, že dva šampony jsou dost na jeden box...Celkově mi ale box nepřijde špatný :) -L

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Mne sa nepošťastilo, ale tie šampóny sú super :D
    Girl with pink nails

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Mně se DM box docela líbí....až na tu kefku :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Takovýhle box by mě moc potěšil! :) Vážně jsou v něm super kousky, tak jen doufám, že se někdy usměje štěstí i na mě :)

    Another Dominika

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Nevím, ale nějak mě tento vánoční box nechytá.. :(

    The World Of Makeup

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Obsah sa mi páči, milujem zázvorový čaj :)

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Pěkné věci, mně se ho ještě nepodařilo získat. :-(

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Úžasný a hlavne veľmi praktický balíček. Takýto balíček si viem predstaviť aj pod vianočným stromčekom.

    Pozývam teba aj tvojich čitateľov na moju novú adventnú GIVEAWAY o knihu ako si vyrobiť Anjelikov

    OdpovedaťOdstrániť
  17. Tyhle boxy jsou super :) Jednou ho musím taky vyzkoušet.

    OdpovedaťOdstrániť
  18. Asi najlepší box v histórii. :)
    http://rebelliouslily.blogspot.sk/2015/12/christmas-dm-box-2015.html

    OdpovedaťOdstrániť
  19. Zas a znova som zmeškala prihlasovanie do súťaže :/ niekedy to snáď už stihnem :D vianočný DM box mohol byť trošku inak ladený, ale myslím, že produkty, ktoré si v ňom našla sú fajn a za celkovú sumu 5 eur sa oplatia :)

    OdpovedaťOdstrániť
  20. celkom fajn box, tá kefka je super. :D

    OdpovedaťOdstrániť
  21. Nevybrali špatné věci, ale už jsem viděla lepší boxy
    Double Infinity by Ella

    OdpovedaťOdstrániť
  22. Ten je krásný, asi největší radost bych měla jen ze samotné krabičky :D :)

    Aussie Take The Heat

    OdpovedaťOdstrániť
  23. Už jsem viděla i lepší boxy :)
    www.letmemakeawish.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  24. Já jsem opět štěstí neměla, ale docela by se mi líbil :)

    Ili Libertad

    OdpovedaťOdstrániť
  25. Ten šampón od Gliss Kur používam a veľmi mi vyhovuje :)

    OdpovedaťOdstrániť
  26. obsah vypada celkem fan, ale misto dvou samponu bych dala jeden.

    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk/2015/12/giveaway-4.html

    OdpovedaťOdstrániť
  27. Cii tak toto by som si priala aj ja! Super veci :)
    http://valley-of-the-dollss.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  28. Jeeee tak už jen ten čaj by mě potěšil :)

    OdpovedaťOdstrániť
  29. Tento som žiaľ nevyhrala, no aspoň som mala možnosť vidieť, čo v ňom bolo ^^~ ♡

    ♡ christmas giveaway | Realash - lash enhancer ♡

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za všetky vaše krásne odkazy, komentáre, pripomienky!

Blogger Template by DanyČuks