utorok, 5. januára 2016

2015 favourites

Krásny januárový utorok! Tešíte sa zo snehu? Ja sa musím teraz stále učiť, takže si ho nijak extra neužívam, ale dúfam, že budúci týždeň sa to zmení. Popri učení som si však našla čas na krátky článoček pre vás. Je o mojich favoritoch za rok 2015. Väčšinou sú to produkty z dekoratívnej kozmetiky a iba dva zo starostlivosti. V roku 2015 som totiž našla veľmi málo produktov z tejto oblasti, ktoré by mi úplne učarovali. 

1. Brow Kit od Sleeku v odtieni Dark 818
Farebný vosk a tieň na obočie v praktickom a elegantnom balení a navyše dva štetčeky a mini pinzeta. Čo viac si priať v dobe, kedy sme si (väčšina) konečne uvedomili, že obočie a jeho správna úprava je naozaj dôležitá a dokáže zmeniť celý výraz tváre.
2. Pleťová voda Lemon Tea Tree od Saloos
Najlepšia pleťová voda akú som za posledné roky vyskúšala. Veľmi jemná, nedráždila, pekne pleť vyčistila, navyše je prírodná a naozaj krásne vonia. Určite sa stane mojou stálicou na kozmetickom stolíku. Moja prvá skúsenosť so značkou Saloos a hneď si získala moje srdce.
3. Tvárenka od Sleeku v odtieni Pomegranate 923
Keďže jeseň už bola za dverami, na mojom mega wishliste, ktorý som mala v hlave na nákupoch v Londýne, nemohla chýbať tmavá tvárenka. Nemala som vybrané nič konkrétne a tak som bola úplne v nebi, keď som našla túto od Sleeku s minimom trblietok (iné sa blyšťali ako disco gule). Recenzia na oba Sleekovské produkty sa tu určite ešte objaví. 


4. Balm Desert bronzer/tvárenka od theBalm
Tohto zlatíka zlatyka som si kúpila v čase, keď bol novinkou a som za to rada. Balm Desert ma zaujal hneď ako sa objavil na nete a táto láska na prvý pohľad vydržala. Až na to, že práši, je úplne skvelý. Krásny teplý odtieň, veľmi ľahko sa s ním pracuje a vyzerá prirodzene.
5. True Colour očné tiene od Avonu v odtieni mod gold
Písala som o nich tu a s maskarou Super Shock sú najlepšími produktmi od Avonu. Iné tiene od nich sú dosť zlé, ale tieto duá naozaj stoja za to a aj táto farebná kombinácia je viac než využiteľná. A tá konzistencia! Najradšej by som do nich stále zabárala prsty. 
6. Glide-on Eye Pencil od Urban Decay v odtieni Perversion
Mám ju len pár dní a už sa stala absolútnym favoritom. Najlepšia ceruzka na oči akú som kedy mala. Vhodná aj na vodnú linku, ktorá sa nerozpila či nestratila ani po niekoľkých hodinách, ako aj na klasickú linku.
7. Rúž Barry M v odtieni 156
Písala som už o ňom tu a je to vážne zlatíčko. Žiadne zaliezanie do vrások, žiadne rozpíjanie, žiadne vysúšanie, žiadne trblietky. Prekrásna farba lesných plodov a ak by mal aj dlhšiu výdrž bol by úplnou jednotkou.
8. Čistiace mlieko Weleda
Ešte teraz si pamätám, kedy, kde a s kým som si ho kúpila. V lete po evente s Weledou sme museli s dievčatami samozrejme zájsť aj do drogérie. A keďže ma táto rada zaujala už počas prezentácie, tej lákavej cene som nemohla odolať. A neľutujem. Toto mliečko totižto vyčistí pleť úplne geniálne. Aj keď už si myslím, že pleť je dokonale čistá, po tomto čistiacom mlieku sa stále nájde na tampóne nejaký ten korektor či iné nečistoty. 
9. Enamel lak Gabriella Salvete v odtieni 173
Lak, ktorý vydrží viac dní bez olúpania? Áno, prosím! Článok o tomto krásavcovi tu. Už viackrát som tu písala, že mi lak nevydrží ani deň a nechápem ako môže niekomu obyčajný lak vydržať aj viac ako týždeň a tak som bola milo prekvapená, keď mi tento so stvrdzovačom priniesol tri dni krásnych nechtov bez prelakovávania. Nejaký tip na dostupný nadlak, ktorý aj s obyčajného laku urobí zázrak, ktorý vydrží o niečo dlhšie? 



Našli ste si aj vy v roku 2015 nejakého favorita, ktorého už nevymeníte za nič na svete?

25 komentárov:

  1. Z týchto produktov nepoužívam ani jeden, ale zato mojim absolútnym favoritom je micelárna voda Corine de Farme. Vskutku najlepšia micka v galaxii, odporúčam vyskúšať ;-)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tvářenka Pomegranate je dlouho na mém wishlistu, takže mě potěšilo, že jsi s ní spokojená :))

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Z produktov nepoužívam žiaden, no veľmi ma zaujala tvárenka od Sleeku a čistiace mlieko Weleda :) Ja som si za rok 2015 veľmi obľúbila laky a púder True Match od L'Oreal.
    Hello, my name is Ev

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ty tužky od UD už musím prostě vyzkoušet :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. vyskúšaj topcoat od flormar, ktorý predávajú v Tete :) veľmi veľa dievčat si ho chváli :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Taky mám ráda výrobky od Saloos. Mám od nich odličovací olej a jsem s ním velmi spokojená, ráda bych vyzkoušela více. Ohledně laků na nehty. Začala jsem používat levné gel laky od Essence a jsem s jejich výdrží hodně spokojená. Mám k nim i jejich podlak a nadlak a paráda. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Sleek se mi v roce 2015 hodně zalíbil a tyto produkty vypadají moc krásně! :)
    Simushka in Bubblegum

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Nic z toho nemám vyzkoušené. Mám moc ráda nadlak Cuccion, rychle schne a je lesklý, nevýhoda je cena a po půl roce začne houstnout.

    OdpovedaťOdstrániť
  9. ty věci od sleeku mě šíleně lákají, asi taky něco pořídim :)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Ten lak na nechty je krásny. Má veľmi peknú farbu tak v obale, ako aj na nechtoch. The Balm som ešte nemala, ale čo o ňom počúvam, tak je super a čo sa týka čistiaceho mlieka od Weledy, to je fakt úžasné :) Ja som si teraz od nich zas kúpila ďalší sprchovací gél, lebo je naozao hodvábny a úžasný. A Sleek paletkám/tvárenkám,.. tiež nie je čo vytknúť. :)

    Pozývam teba aj tvojich čitateľov na moju extra MEGA GIVEAWAY (4 súťaže v 1) v ktorej si môžeš zasúťažiť o poukážky ale aj o viac ako 40 pruduktov z kozmetiky, knihy či šperky

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Sleek tvářenka je v nádherném odstínu!:) Brow kit by se mi docela hodil;D

    http://kate-trends.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Ani jeden z produktů jsem nezkoušela, ale tvářenka od Sleeku má nádherný odstín. Mě loni z kosmetiky asi nejvíc zaujal Camouflage cream od Catrice :)
    Double Infinity by Ella

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Určite k takým top produktom patrí kokosový olej, ktorý zbožňujem:)
    Pozývam ťa na moju giveaway:
    http://vsetko-co-mam-rada-by-vaja.blogspot.sk/2016/01/novorocna-giweavay.html?m=1

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Se Saloosáckou pleťovou vodou stoprocentně souhlasím :))

    Zrzavá katastrofa

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Sleek lícenka Pomegranate bol prvý výrobok u mňa doma tejto značky a úplne ju milujem :)

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Ten set na obočí vypadá vážně skvěle! Zrovna hledám nějaký vhodný tak do něj možná půjdu taky! :)

    SweetElis

    OdpovedaťOdstrániť
  17. Hezký výběr :) Sleek je super, Saloos produkty mám taky ráda :)

    Ili Libertad

    OdpovedaťOdstrániť
  18. Super věci, Sleek je opravdu dobrá značka :) -L

    OdpovedaťOdstrániť
  19. Super vecičky, presne takú farbu laku zháňam :-) A sneh ma veľmi tešíí

    OdpovedaťOdstrániť
  20. Super clanek, tesim na recenze produktu Sleek :) Jsem rada, ze se ti zalibila znacka Saloos, ja ji mam taky moc rada :) A mleko od Weledy nevypada spatne, ja teda cistici mleka vubec nepouzivam, ale mohla bych to nekdy zkusit :)

    OdpovedaťOdstrániť
  21. Super clanek, tesim na recenze produktu Sleek :) Jsem rada, ze se ti zalibila znacka Saloos, ja ji mam taky moc rada :) A mleko od Weledy nevypada spatne, ja teda cistici mleka vubec nepouzivam, ale mohla bych to nekdy zkusit :)

    OdpovedaťOdstrániť
  22. Já v roce 2015 objevila značku Saloos, která je dokonalá. Teď používám jeden z jejich hydrofilních odličovačů a řasenku od Benefitu :)

    Benefit They're Real

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za všetky vaše krásne odkazy, komentáre, pripomienky!

Blogger Template by DanyČuks