sobota, 9. januára 2016

Bioruža

Krásnu sobotu! Po dlhšej dobe som tu s recenziou a to rovno na štyri produkty, ktoré obsahujú voňavý ružový olej. Tieto produkty mi zaslal samotný eshop Bioruža, aby som ich vyskúšala a napísala vám svoje dojmy. Týmto sa chcem eshopu Bioruža poďakovať za zaslanie produktov a už mi neostáva nič iné, len dúfať, že sa vám bude recenzia páčiť. 








Eshop ponúka prírodné produkty z damascénskej ruže. "Ružová voda je vodný destilát z čerstvých lupeňov ruže damascénskej, ktorá sa pre svoje výrazné antibakteriálne účinky nemusí stabilizovať žiadnymi konzervačnými látkami."  Ich výrobky by mali čistiť a osviežovať pokožku, podporovať regeneráciu buniek, liečiť a odstraňovať zápalové procesy. Majú antioxidačný efekt a spomaľujú proces starnutia pleti a tvorby vrások.
Začnem duom na vlasy. Šampón a kondicionér krásne voňajú, majú klasickú konzistenciu a sú rúžové! Oba majú 330 ml a stoja po 4 eurá. Šampónu nemôžem nič vyčítať, ale nie je to zase ani žiadna hviezda. Proste klasický šampón, ktorý vlasy pekne umyl, zbavil nečistôt a mastnoty a zanechal ich pekne voňavé.
V poslednej dobe na moje dlhé a čím ďalej tým nepoddajnejšie vlasy nemal žiaden kondicionér žiadne pozitívne účinky. Od kondicionéra totižto očakávam, aby mi hlavne uľahčil rozčesávanie vlasov a zbytočne ich nemastil. Moje posledné pokusy s kondicionérom často nedopadli dobre, vlasy boli viac zachlpené a po použití kondicionéru sa mi rapídne rýchlejšie mastili, umývať si vlasy každý deň ma fakt nebaví.
Chcela som teda vyskúšať niečo nové a dobre som urobila. Tomuto ružovému kondicionéru sa podarilo trošku skrotiť moje vlasy a dali sa teda oveľa ľahšie rozčesať. Tiež vôbec neelektrizovali ako vedia (musím si kúpiť kefu z diviačích štetín, to vraj pomáha) a hlavne zbytočne vlasy nezaťažil a tak neboli po jednom dni opäť mastné.

Soľ do kúpeľa nepatrí k nezbytnostiam, ktoré by som musela vlastniť, ale keď už si raz za čas kúpeľ doprajem, určite je skvelým obzvláštnením. Hlavne ak krásne vonia. Na prvé čuchnutie bola táto ružová vôňa až príliš intenzívna, ale po vsypaní do vody sa pekne rozložila a prevoňala celú kúpeľňu na niekoľko hodín. Soľ má 360 g a stojí 3,3 €.
A nakoniec čerešnička na torte. Zosvetľujúci pleťový krém určený na boj s pigmentovými škvrnami, ktoré ja síce nemám, ale vraj sú tieto krémy dobré aj na jazvičky a stopy po akné. Už som raz podobný krém používala od Dermacolu, z rady White, ale bol príliš chemický, často štípal a dal sa používať len na noc, pretože s líčidlami vôbec nespolupracoval.
Tento je úplne iný, opäť vonia po ružiach, má skvelú konzistenciu, rýchlo sa vstrebáva, no hydratuje priemerne. Používam ho už nejaký týždeň a myslím, že cez Vianoce dostatočne spolupracoval. Po tom čo som zjedla tonu koláčov, čokolád, jednohubiek..., nebola moja pleť až v tak hroznom stave ako by som očakávala. Ešte musím povedať: zo začiatku trošku štipkal, ale už sme si to vydiskutovali. Má 50 ml a stojí 4,44 €. 
Celkovo som tak s týmito produktami spokojná, najviac ma oslovil krém, ktorý určite nie je posledný a začala som uvažovať aj nad inými produktami z rady starostlivosti o pleť, no celkom ma odrádza zloženie, ktoré sa mi po kratšom naštudovaní nezdá až tak prírodné. Čo myslíte?
Stretli ste sa už s produktmi Bioruža? Ako sa vám páčia? 

19 komentárov:

  1. Tuhle kosmetiku vůbec neznám, ale vypadá moc dobře!Hned bych jí vyzkoušela :-)
    http://verrygusto.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Z tejto kozmetiky som mala iba vzorky a celkom mi sadla. Niektoré výrobky však mali na môj vkus trocha výraznú vôňu. Nakoľko to však bola len vzorka, neviem ohodnotiť :)

    Pozývam teba aj tvojich čitateľov na moju extra MEGA GIVEAWAY (4 súťaže v 1) v ktorej si môžeš zasúťažiť o poukážky ale aj o viac ako 40 pruduktov z kozmetiky, knihy či šperky

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Také tuto kosmetiku neznám, ale už jen podle té vůně bych do ni šla, jen škoda, že moc neobjednávám z internetu :)

    http://somethingbykatep.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Tak mňa táto kozmetika veľmi zaujala, najmä ten krásny ružový obal a vôna ruží, ktorú milujem!
    Pozývam ťa na moju giveaway:
    http://vsetko-co-mam-rada-by-vaja.blogspot.sk/2016/01/novorocna-giweavay.html?m=1

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Tá soľ do kúpeľa vyzerá úžasne :)
    www.vanesasworld.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Ó ano, také miluji růžovou kosmetiku. Zejména krémy na ruce. :)
    Parádní recenze. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Tuto kosmetiku poznám, měla jsem ji ve vzorečcích, jen na můj vkus měli moc silnou parfemaci.
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
  8. ja vôňu ruží nemusím, ale ruže milujem :)) ale zaujal ma ten krém a tá soľ do kúpeľa :))

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Keď som bola pred pár rokmi na dovolenke v Bulharsku, tak som si tam nakúpila plno voňavých výrobkov s ružami a tá vôňa mi chýba, preto ma zaujala táto ako čítam z Bulharska :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Značku znám, ale nic jsem od ní neměla. Možná bych i něco zkusila, ale celkem mě štve to složení :/

    Benefit They're Real

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Tuhle kosmetiky neznám, ale ten krémík bych asi na ty jizvičky taky ráda vyzkoušela. Moc hezká recenze! BEAUTYPUSINKA

    OdpovedaťOdstrániť
  12. O téhle kosmetice jsem už slyšela, avšak ještě jsem nic nezkoušela. Všechny produkty vypadají opravdu zajímavě! :)

    SweetElis

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Už jsem o této značce slyšela, ale neměla jsem možnost nic vyzkoušet...Nejvíc by mě potěšila právě asi ta sůl do koupele :) -L

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Produkty musia krásne voňať, a ten obal... :)
    Pozývam teba a tvoje čitateľky na môj blog: http://rebelliouslily.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Tento komentár bol odstránený správcom blogu.

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za všetky vaše krásne odkazy, komentáre, pripomienky!

Blogger Template by DanyČuks