piatok, 1. januára 2016

Christmas Gifts | Part two

Šťastný nový rok! Prajem vám veľa šťastia, lásky, úspechov, hlavne veľa zdravia pre vás a všetkých vašich blízkych. Nech sa vám v roku 2016 darí a splní všetko po čom túžite a nech sa vám podarí dodržať väčšinu vašich predsavzatí. Áno, viem, pre niekoho môžu byť novoročné predsavzatia hlúpe, keď so zmenami môžeme začať prakticky kedykoľvek si zmyslíme a nielen na nový rok. No pre niekoho predstavuje začiatok roka prísľub niečoho nového, iného, úspešnejšieho, šťastnejšieho a krajšieho. Napíšte ako je to u vás!
Jedným z mojich predsavzatí je tiež viac sa venovať blogu a vám a hlavne vašim blogom. Ale na začiatku som si pripravila oddychový článok. Prinášam vám druhú časť vianočných darčekov i tých narodeninových, ale aj vecičiek, ktorým som sama neodolala. Minule som sa vás vlastne zabudla opýtať, čo ste si našli pod stromčekom vy? Viem, že materiálne veci nie sú tie najdôležitejšie, ale každý mal isto svoje prianie a tak som zvedavá, či sa mu splnilo. 


Sako je z Takka a je narodeninovým darčekom od tety, spodná kabelka je od kamarátky z Lara bags a tá hore je z Pepca, za 6€ som ju tam nemohla nechať. Šatka s Marylin Monroe je zase narodeninovým darčekom od sesternice. 

Obyčajné tielko z H&M a šortky z Teranovy od sestry a opäť darček samej sebe, drobnosti do izby z Baumaxu a Kik. 

Vestu som si už dávnejšie kúpila v Croppe a džíny z New Looku majú skvelý vysoký pás!
A klasika! Opäť úlovok z bazáru.

Šálka Star Wars z Kiku bola úplne vydupaná od maminy, pretože som nemala pri sebe peniaze a ona mi ju nechcela kúpiť. Cítala som sa ako malé decko, ktoré sa musí s ňou hádať, kým mu danú vec nekúpi. Ona argumentovala, že šálok máme dosť a ja tým, že žiadna nie je zo Star Wars.
A konečne mi prišiel môj Moleskine. Vybrala som si malý denný a teda mám jednu stranu na celý deň. Farba tiež bola celkom dilema, kde sa dvaja bijú tretí vyhráva a boj medzi modrou a zelenou nakoniec vyhrala fialová.

A konečne sa dostávame k tomu, čo vás zaujíma asi najviac. Toto sú darčeky, ktoré som dostala od sesternice z Írska. Najkrajšia bola vianočná guľa s dvomi mini lakmi značky Morgan a flitrovaným pilníkom. To chceš! Navyše tú značku vôbec nepoznám a tak rada vyskúšam. Ďalej mydlo, telové maslo s argánovým olejom a sprcháč Baby, it's cold outside a telové mlieko Vanilla Frost. No nie je to roztomilé? 

Samozrejme nesmie chýbať ani dekoratívka. Sestra mi nadelila od Makeup revolution paletku Girl Panic, paletku na úpravu obočia, fialový rúž a nude rúž s leskom. Sesternica pribalila Maybelline Super Stay a ďalší tekutý rúž od Bourjois. Ja sama som si nadelila vysnený matný rúž od Goshu a laky od Pupy. A sestra mi tiež splnila sen, keď mi nadelila ceruzku 24/7 Glide-on Eye Pencil od Urban Decay a prírodný očný tieň značky Couleur caramel. 
Vysoké čižmy, ktoré som si vybrala ako vianočný darček od brata, sú z CCC.

Vínový "prehoz" z New Yorkeru a náušnice z Gate od kamarátky.

Kniha Tvory a netvory od brata a super záložky od sestry.

Kniha je úplne úžasná, ukrýva rôzne náčrty a kresby, ale aj zábery a hlášky z filmov alebo fotky miniatúr.

A nakoniec ďalšia kabelka od kamarátky. 

28 komentárov:

  1. Ta knížka Harryho Pottera vypadá skvěle, taky bych se po ní měla poohlédnout :)
    Double Infinity by Ella

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Dostala si krásne darčeky a dodatočne všetko naj:)
    Ja si nejaké extra predsavzatia nedávam, ale pár by sa ich našlo, ako napríklad venovať sa viac blogu a pokračovať v cvičení!
    A taktiež mám sesternicu v Írsku! A šálok mám tiež dosť, ale keď sa do nejakej zamilujem nejde odolať:)
    A pozývam teba aj tvojich čitateľov ku mne na blog si zasúťažiť:
    http://vsetko-co-mam-rada-by-vaja.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Kde v New Looku si kupovala džíny? Také by sa mi naozaj hodili!
    Aďa.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Sú kupované cez internet :/ poštovné je nad 65 zdarma, kamoška robila veľký nákup takže som jej pomohla, aby mala poštovné zdarma :) takže odporúčam sa s niekým dohodnúť, inak stojí poštovné 10 libier myslím :/

      Odstrániť
    2. Ďakujem, asi sa s niekym dohodnem alebo v lete asi pôjdem do Anglicka, tak skočím tam do New Looku:)
      Aďa

      Odstrániť
  4. Nádherné dárečeky. Ty kozačky jsou skvělé. Já pořád sháním černé čisté kozačky na podpadku :-)

    Přeji ti do nového roku, vše nejlepší jak v osobním životě tak hlavně i v tom blogovém.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Tá posledná kabelka je božská, v jednoduchosti je krása:)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Tak ty si musela naozaj veľmi poslúchať. To sako vyzerá perfektne a tá sivá kabelka je taktiež dokonalá. Veľmi sa mi páči ale aj to, že si si dopriala pár kníh.

    Pozývam teba aj tvojich čitateľov na moju extra MEGA GIVEAWAY (4 súťaže v 1) v ktorej si môžeš zasúťažiť o poukážky ale aj o viac ako 40 pruduktov z kozmetiky, knihy či šperky

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Tie topánky vyzerajú úžasne :) Prajem ti veľa šťastia v roku 2016, a taktiež aj úspechov čo sa týka blogovania ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Dostala si krásne darčeky a nech sa aj tebe darí v roku 2016 :)
    www.leekralova.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Krásne veci si podostávala :-) Inak ti želám krásny nový rok :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Krásné dárečky! Ta vesta se mi moc líbí a kosmetika taky :)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. To sako je teda moc krásný :) Taky se mi hodně líbí boty, přehoz a kabelka :) I kosmetika super

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Moleskine diár vyzerá skvelo, vybrala si si super farbu :) Aj tebe šťastný nový rok, prajem veľa úspechov v blogu aj mimo neho :)
    Hello, my name is Ev

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Nádherné dárečky jsi dostala, navíc jsi je opravdu krásně nafotila. Krásný rok 2016 i tobě! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Moc krásné dárky! :)
    I tobě všechno nejlepší do nového roka :)

    Zvu Tě na mojí Giveaway!

    Another Dominika

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Máš nádherné dárky, hlavně kosmetika z Irska vypadá moc zajímavě :) -L

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Dostala jsi opravdu krásné dárečky :) Ten diářek vypadá krásně :)

    SweetElis

    OdpovedaťOdstrániť
  17. aaa urban decay?! bože, tak to chcem tiež :D je naozaj taká skvelá?? :) a úžasné darčeky :))

    OdpovedaťOdstrániť
  18. I love your blog! <3
    Maybe you want a follow for follow?
    Just leave me a comment and follow me and I do it in return :)

    http://nastyadeutsch.blogspot.ru/

    OdpovedaťOdstrániť
  19. Super dárečky. Tos musela být hodná! :) Hlavně ten tvůj Moleskin bych potřebovala, letos se na diáře u nás nějak zapomnělo... :D
    http://www.fashionmad.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  20. Krásné dárečky :) taky jsem dostala kozačky :)

    OdpovedaťOdstrániť
  21. moc hezké dárečky jsi dostala pod stromeček:)

    OdpovedaťOdstrániť
  22. juuj to je hromada kráásnych darčekov :)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za všetky vaše krásne odkazy, komentáre, pripomienky!

Blogger Template by DanyČuks