nedeľa, 3. januára 2016

feelunique

Posledný vianočne ladený post! Asi som si dala na čas, keď už je dávno po Vianociach. Medzi sviatkami mi však prišiel balíček z feelunique. Pošta prišla mamine do práce a tak som sa k balíku dostala až večer, keď bola tma. A keďže som nedočkavá ako malé dieťa, musela som ho otvoriť hneď, aj keď som dobre vedela, čo ma vnútri čaká. Preto sú fotky pri stromčeku, kde je momentálne najviac svetla v celom dome :D.

Balíček som objednávala v nedeľu a prišiel na druhý týždeň v utorok, takže splnili odoslanie do desiatich dní, ktoré uvádzajú, aj v čase hektických sviatkov. Poštovné je nad 15€ zdarma, takže si myslím, že tento eshop sprístupňuje mnohé u nás nedostupné produkty a značky. Napríklad mi tu sestra objednala aj ceruzku od Urban Decay, ktorú som spomínala v minulom článku s darčekmi tu. Krabička bola vyplnená penovými hlúposťami (ako sa to volá?!), takže všetko prišlo v poriadku, nepoškodené. 
So sestrou sme si teda objednali naše vysnené InvisiBobble gumičky do vlasov, ja v tmavohnedej, sestra v béžovej s jelenčekovým obalom. Po pár vyskúšaniach teda vôbec nie sú také úžasné ako som všade čítala, ale skúšam to s nimi ďalej a vy sa tu o nich určite ešte dočítate. 
Po očnom tieni v ceruzke ColorBand od Bourjois som túžila odkedy som ho videla v drogérií v Anglicku a tak som si ho konečne zaobstarala v odtieni 02 Brun dadaiste, ale páčia sa mi skoro všetky. Burt's Bees som si kúpila v Londýne rovno dva, ale na eshope som našla mangovú príchuť a tak nešlo odolať. 
Ja som s nákupom na tomto eshope spokojná a určite nebol posledným. Poznáte tento eshop? Máte tiež nejaký tip na zahraničný kozmetický eshop s prijateľným poštovným?

20 komentárov:

  1. Líbí se mi ta tužka. Eshop neznám, ale kouknu, co mají v nabídce.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. O tomto e-shope počujem prvý krát! A ja mám rada tie zahraničné značky, ktoré u nás nemajú a keď idem do Anglicka, tak si veľa z nich donesiem:)
    Pozývam ťa ku na giveaway o super ceny, budem rada, keď sa zapojíš:
    http://vsetko-co-mam-rada-by-vaja.blogspot.sk/2016/01/novorocna-giweavay.html?m=1

    OdpovedaťOdstrániť
  3. O tomto e-shope som ešte nepočula ale vyzerá vynikajúco. Veľmi ma oslovil :)

    Pozývam teba aj tvojich čitateľov na moju extra MEGA GIVEAWAY (4 súťaže v 1) v ktorej si môžeš zasúťažiť o poukážky ale aj o viac ako 40 pruduktov z kozmetiky, knihy či šperky

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Jéé, přišly ti samé krásné věcičky. Gumičky Invisi booble mám taky a jsem s nimi naprosto spokojená :))

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Super vecičky, tento eshop nepoznám.
    www.janie-hannagonova.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Skvelé vecičky :-) Musím sa na ten eshop pozrieť

    OdpovedaťOdstrániť
  7. napr. ja som s tými gumičkami z Kik za 1€ nadmieru spokojná, mala si si ich aj ty kúpiť :) neroztrhali sa ani po 3x otočení, nevyťahávajú sa, ale vrátia sa na pôvodné miesto :)) a ten očný tieň je krásny, farbou mi pripomína ten od nyc :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. O e-shope som niekde počula, ale nikdy som si ho priamo nepozerala. Objednala si si fakt pekné veci :) Kika - Blog for smile

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Krásny článok :D tie gumičky ja moc nepožívam :)
    Girl with pink nails

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Včera som akurát prezerala ich stránku, majú tam super výber za celkom slušné ceny, vedela by som si tam vybrať veľa vecí, no je po Vianociach a mala by som sa troška uskromniť, no moc sa mi to nedarí, stále len vymýšľam, a rozmýšľam, čo by sa mi aktuálne zišlo, resp. čo "potrebujem" :D

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Krásné věci sis objednala :) o e-shopu slyším poprvé, asi na něj také zavítám, děkuji za tip :)
    Beautyna

    OdpovedaťOdstrániť
  12. eshop znám jen se přiznám, že si neumím objednat věci ze zahraničí. :( Jsem ňouma.. :(

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Pokojne napíš mail a poradím ak budem vedieť :)

      Odstrániť
  13. Objednala sis super věci, jsem zvědavá na ty gumičky :) Jinak já jsem z eshopu ještě nikdy nic neobjednávala, ale hned na něj jdu mrknout :)

    SweetElis

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Tenhle eshop neznám, ale vypadá opravdu dobře, tak ho jdu hned omrknout :) -L

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Ako to, že tebe balíček došiel a ten môj bol vrátený späť. Nikdy ku mne nedorazil. Ešteže mi spravodlivo automaticky vrátili peniaze.

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Ako to, že tebe balíček došiel a ten môj bol vrátený späť. Nikdy ku mne nedorazil. Ešteže mi spravodlivo automaticky vrátili peniaze.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ahoj, netuším ako je to možné. Často objednávam zo zahraničných eshopov a nikdy som nemala žiaden problém. Chybu skôr hľadaj na pošte.

      Odstrániť

Ďakujem za všetky vaše krásne odkazy, komentáre, pripomienky!

Blogger Template by DanyČuks