sobota, 16. januára 2016

Japan Candy Box

Dnes vám chcem ukázať novembrový Japan Candy Box, ktorý sa mi podarilo vyhrať u jednej zahraničnej blogerky. Raz už som tento boxík plný japonských sladkostí otvárala a tak sa naň môžete pozrieť tu. Keď už nič, aspoň sa so mnou môžete pokochať veselými obalmi, ktoré hrajú nápadom. Ak by som sa raz dostala do japonského obchodu, asi by som si vôbec nevedela vybrať. Toľko farieb, obrázkov, nápisov... Naproti tomu sú tie naše sladkosti celkom nudné, nemyslíte? 







Meiji Pucca Chocolate Filled Pretzel a Fujiya Milky Sweets
zdroj
Oba produkty veľmi milené! Pucca bola jednou z mojich naj rozprávočiek. Vždy keď som prišla na gympli v takej kvinte zo školy, šlahla som tašku do rohu, bežala hneď zapnúť Jetix a pozerať Puccu. Kto by nemiloval príbehy malého dievčatka, ktoré je zamilované do chlapca menom Garu. Ten by sa rád stal ninjom, ale akéhokoľvek zloducha vždy prekoná samotná Pucca, ktorá si v žiadnej epizóde nikdy neodpustí prejavy lásky a pusinky. A navyše tie ich roztomilé copánky!
Žial čokoládová Pucca sa môže naozaj popýšiť len roztomilosťou, pretože chutilo to strašne umelo a neprirodzene. Pri mliečnych cukríčkoch ma hneď zaujali kvetinkové obaly. Boli dobručké, ale ani za svet si nespomeniem na to, čo mi pripomínajú. 



Tohato Caramel Corn a Moko Moko Mokolet 3 Candy Toilet Kit
Karamelové chrumky som už skúšala minule a tak som ich zatiaľ odložila a možno ich pribalím do nejakej giveaway, aby ste mali tiež možnosť vyskúšať nejakú tú sladkosť.
Povedzte mi kto dokáže vymýšlať takéto voloviny? Záchod na šumienku s tromi príchuťami. Hneď som sa vrhla do skladania keramiky, pekne okrášlila francúzskym motívom a vybrala zelenú. Veď hádam to bude zelené jablko! Po pravde neviem, čo to malo byť, ale chutilo to desne kyslo a umelo, takže som ďalšie farby ani neskúšala. Veď čo keď do tej modrej pokrájali ozajstných šmolkov?




Puccho Pyramid Blue Soda Ball Candy a Meito Puku Puku Tai Fish Shaped Wafer
Modré gulôčky boli kyselé, lepili, nejak extra nezaujali a tak vám k nim nemám ani viac čo dodať. A rybička? Oblátka pripomínala naše staré Vlnky, ale chutilo to opäť strašne umelo. Už len po ovoňaní sa mi to nezdalo. Takže tieto dve vecičky za mňa určite nie. 

Z týchto troch vecičiek som vyskúšala len Pine Deka Pudding Candy. Cukríček chutil karamelovo a bol výborný. Žiadna umelina a konečne konzistencia, ktorá je aj u nás úplne rovnaká. Meiji Cola Flavored Popping Candy a Coris Mizuame DIY Syrup Candy Kit asi tiež poputujú do súťaže. Kolovú príchuť nemám rada a na ďalšie DIY, potom záchodovom, som už nemala náladu. Inak oceňujem ich nápady a snahu vytvárať takéto DIY sladkosti. U nás som sa s ničím podobným ešte nestretla.
Tento box musím ohodnotiť veľmi negatívne. Páčili sa mi tri sladkosti a z toho som vlastne chrumky odložila pre vás. Mali by ste záujem, ak by som k budúcej givke pripojila aj tieto tri sladkosti? Aké nedobroty zo zahraničia ste naposledy vyskúšali vy? 

21 komentárov:

  1. Tak to vyzerá perfektne :) Tíško ti závidím také dobroty. Mne sa práve minuli sladkosti z Mikuláša a už zblíňam po hoci jakej sladkosti. V každom prípade takéto japonské vychytávky musia byť úžasné. :) Nie som si však istá, či by som sa odhodlala ochutnať aj niečo, čo nevyzerá práve najvábnejšie a nerozumela by som, čo to vlastne je. Ten záchodík je unak strašná srada. Škoda, že to ale nechutilo nejak vábne a s tými šmolkami si ma nesmierne rozosmiala.

    Pozývam teba aj tvojich čitateľov na moju extra MEGA GIVEAWAY (4 súťaže v 1) v ktorej si môžeš zasúťažiť o poukážky ale aj o viac ako 40 pruduktov z kozmetiky, knihy či šperky

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak to ťa obdivujem, že si ešte doteraz dojedala sladkosti z Mikuláša! Moje vždy zmiznú v priebehu dvoch dní :)

      Odstrániť
  2. Ten záchod ma riadne pobavil :D čo už nevymyslia :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Musíme aj my niečo inovatívne vymyslieť a presadiť to na našom trhu :D aby sme dokázali financovať naše kozmetické i nekozmetické rozmary :D

      Odstrániť
    2. myslím že na naše rozmary nám nič nepomôže :D :D :D toľko peňazí na svete nie je :D

      Odstrániť
  3. Odpovede
    1. Mne sa na ňom najviac páčila tá baretka :D

      Odstrániť
  4. Všechny sladkosti vypadají zajímavě a lákavě, jen škoda, že ta realita je u některých jiná :D

    SweetElis

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Možno majú krajšie obaly, no my máme asi lepší obsah :D

      Odstrániť
  5. Neviem či by som to jedla popravde :-D
    stylebymyself.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Do tej rybky som sa napríklad zahryzla a hneď to s prepáčením vyplula a celé zahodila :D

      Odstrániť
  6. Co tak čtu tyto články o japonských dobrotách tak mi přijde, že většinou ta umělotina bohužel převažuje.. každopádně obaly mají zajímavé, jsem ráda za ty naše, protože jinak bych si asi nevybrala :D :)
    Infinity of Colors

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Ten záchod je úžasný :D
    www.leekralova.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Na jednu stranu me laka tyhle japonske sladkosti vyzkouset, ale jinak jsem rada za ty nase ceske a spis bych tady ocenila napr. nejake z Ameriky nebo Anglie. Ty japonske mi pripadaji, ze je to sama umelotina a chemie. I kdyz ono co dneska z tech sladkosti neni, ze... :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. jj, americké by som tiež rada vyskúšala, mala som len raz už neviem ako sa to volalo a vyzeralo to ako oblátka a v nej džem a bolo to otrasné a tiež dosť umelé :D ale čo sa týka anglických tak tie sú väčšinou super :)

      Odstrániť
  9. Na jednu stranu me laka tyhle japonske sladkosti vyzkouset, ale jinak jsem rada za ty nase ceske a spis bych tady ocenila napr. nejake z Ameriky nebo Anglie. Ty japonske mi pripadaji, ze je to sama umelotina a chemie. I kdyz ono co dneska z tech sladkosti neni, ze... :)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Vyzerá to zaujímavo, už som pár týchto boxov videla v recenziách a rada by som aj ja nejaký vyskúšala, i keď ak väčšina je umelá ,tak ma to až tak nemrzí, že sa ku mne box nedostal :D
    Lavandula Diary

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. keď som ho minule skúšala, tak to nebolo až také hrozné, takže dosť záleží od toho, čo do boxíku vyberú :)

      Odstrániť
  11. Ten záchodek to je nápad..:D Co oni nevymyslí...vypadá to všechno zajímavě, ale díky těm barvičkám to evokuje docela dost cukru..:D

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za všetky vaše krásne odkazy, komentáre, pripomienky!

Blogger Template by DanyČuks