nedeľa, 31. januára 2016

My january

A je po januári a aj po mojom skúškovom. Veľmi som sa tešila kým skončí a ja sa plná nadšenia a prekypujúca odhodlaním pustím do písania článkov a čítania tých vašich. Druhú časť sa mi podarilo celkom splniť v rámci oddychu a relaxácie po ťažkej skúške. A predtým ako sa pustím do ďalších školských povinností som si dala úlohu aspoň načať niekoľko článkov. A tak tu teraz sedím a preklikávam z jedného článku na druhý, pretože ma zakaždým napadne, čo nesmiem zabudnúť spomenúť v tom a čo naopak musím opraviť v  tamtom. A tým dnešným článkom bude zhrnutie mesiaca január. 
Tieto články sa tu ešte na jeseň objavovali ako akési zhrnutie plné fotiek, ale keďže by som chcela, aby bol môj blog aj akýmsi denníčkom, tak som si povedala, že sa v týchto článkoch budem viac rozpisovať. Aby som na konci roka mohla aj ja napísať jedno veľké zhrnutie celého roku, aby som nezabudla na nič dôležité, čo ma v roku 2016 postretlo, čo som sa naučila, čo sa zmenilo. Otázkou len ostáva, či vás takéto články budú baviť. Takže sa určite vyjadrite v komentári. 



Prvý januárový deň sa niesol v znamení novoročných návštev, vinšovaní a prvého riadneho snehu tejto zimy. V ten večer som sa zabavila viac ako na Silvestra, keď som sa nečakane vybrala na chatu, navštíviť posledných opilcov, ktorí tam oslavovali Silvestra. V ten istý večer mi tiež prišla správa od krásnej kesulatko, u ktorej som vyhrala balíček kozmetiky, ktorý sa určite objaví v new in poste, len ho najskôr musím nafotiť :P. Určite pozrite jej blog My new beauty book, ale hlavne insta, kde pridáva fakt nádherné fotky! A keď sme pri tých súťažiach na facebookovej stránke blogu stále prebieha súťaž o túto farebnú paletku, tak šup sem

Ďalšie januárové dni som sa venovala hlavne učeniu, ale aj malému nakupovaniu. Tešte sa na ten new in post, pretože tie kúsky boli fakt za skvelé ceny a ja som jednoducho nemohla odolať. Okrem nákupov som v rámci odreagovania absolvovala so sestrou riadnu večeru v reštaurácii, ktorú sme nedávno objavili a ich domáce burgre sme jednoducho, diéta-nediéta, vyskúšať museli. A dezert predsa nesmie chýbať. Všetko som to ešte zapila výborným slovenským zázvorovým pivom.
Mamina mala meniny a tak som jej kúpila rovnaký cardigan ako som dostala tu a samozrejme sme to museli ísť osláviť, kde inde ako do cukrárne! A nie, v januári som naozaj nestihla navštíviť rozprávkovú krajinu a nafotiť úžasné fotky na pobreží, ALE stihla som si zabookovať letenky do Severného Írska. Yay! (Teda letíme do Dublinu, ale odtiaľ hneď valíme na sever.) Neskutočne sa teším na koniec marca, čo vlastne už nie je vôbec tak ďaleko. Nejaké tipy, čo určite navštíviť, vidieť, kde a čo jesť a piť?

A potom som sa už len učila a učila. Raz za čas som išla na prechádzku, druhýkrát v živote som jedla v mekáči a napísala vám nejaký ten článok, napríklad ma veľmi bavil ten o mojej dennej makeup rutine. A začala som testovať sérum na rast rias! Prokrastinácia samozrejme často vyhrávala a ja som si tak obľúbila hneď niekoľko youtuberov. Za posledný polrok som prestala sledovať viaceré americké youtuberky, pretože väčšinou hovorili o u nás nedostupných produktoch a ja som potom len slintala nad tým, čo nemôžem mať. Ale veľmi sa mi zapáčil kanál hviezdičky z Pretty Little Liars Shay Mitchell, ktorá je tak krásna, milá, prirodzená. Radosť pozerať na jej videá a sledovať jej facebook a instagram. Okrem toho som stihla pozrieť hneď niekoľko marveláckych filmov (niektoré som videla už aj trikrát!, ale všetko lepšie ako sa učiť) a ešte viac sa zamilovať do Scarlett a Chrisa Evansa. A tešiť sa tiež môžete na článok s unboxingom balíčka, ktorý mi prišiel tento piatok.



Celkovo tak január môžem zhodnotiť ako mesiac plný prokrastinácie, učenia a jedenia. Čo zaujímavého ste robili vy? Nudnejší mesiac ako ja ste iste nemali! 

35 komentárov:

  1. Krásné fotky :) Pro mě byl leden hlavně měsícem učení (překvapivě :D), ale dokázala jsem si i najít chvilky na pořádné odreagování :))

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Super fotky a páči sa mi aj tento denníčkový formát! Ja som v januári veľa, veľa makala, stihla som ale aj kino a koncert. Zletel to ozaj rýchlo :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. aký koncert? ja idem vo februári na Beatles Revival :)

      Odstrániť
    2. tak to vôbec nepoznám, idem počúvať :)

      Odstrániť
  3. Takové články mě moc baví, piš je častěji!!! <3

    OdpovedaťOdstrániť
  4. óó, Írsko. potom určite píš nejaké reporty! a pekné zhrnutie :) gratulujem ku skúškam, ja som sa tiež tešila z konca. no potom príde realita ako ďalšie školské povinnosti :D no zatiaľ si predlžujem voľno. :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja ešte stále neviem, či som jednu spravila alebo nie :D a články zo Severného Írska isto budú! :)

      Odstrániť
  5. ja určite chcem takéto príspevky :)) a potom si uži Írsko :))

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Tvoj január bol určite super! A v Írsku mám rodinku, ale ešte som tam nebola:( a tvoja výhra u Kesy sa mi veľmi páči:) a sérum Realash by som veľmi rada vyskúšala!
    Pozývam ťa na môj blog, kde do polnoci prebieha giveaway:
    http://vsetko-co-mam-rada-by-vaja.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem, určite sa nejak dohodnite a choď na návštevu :)

      Odstrániť
  7. veľmi podobne :D super zhrnutie!... v Alcatraze sú mega tie burgre !
    A už teraz sa teším na foto z Írska!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem! a v Remy's si náhodou na ne nebola? :) aj ja! :D

      Odstrániť
  8. Haha, tak s prokrastináciou sme na tom boli teda veľmi podobne :D Teším sa na new-in články a nezabudni si to potom užiť v Írsku :)
    Hello, my name is Ev

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. nové kúsky nafotím asi v stredu, teraz šeredne prší a neviím ani do rohu izby :D ďakujem! :)

      Odstrániť
  9. Takýto denníčkový príspevok si určite rada prečítam :) Wau to Írsko ti závidím!

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Takové články jsou určitě super, těším i na ten new-in článek a závidím Irsko! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Můj měsíc byl ve znamení práce práce a zase práce! Takže nic moc zábavného až na koncert Imagine Dragons, který byl úžasný!

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Teraz mám chuť na niečo sladké :) A tie tiene sú super ! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Tesim sa na recenzie produktov :-) a makronky, mnam :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Tá paletka vyzerá úžasne

    Pozývam teba aj tvojich čitateľov na moju extra MEGA GIVEAWAY (4 súťaže v 1) v ktorej si môžeš zasúťažiť o poukážky ale aj o viac ako 40 pruduktov z kozmetiky, knihy či šperky

    OdpovedaťOdstrániť
  15. jéé, ty náušničky jsou dokonalý, mám podobný, jen v modrém :)
    www.plesatazpevacka.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Hi, nice blog! Follow for follow? Let me know, I'll follow you back! :)

    https://chicporadnik.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  17. Gratulujem k výhre krásneho balíčka ;) To írsko ti už teraz závidím, neviem sa dočkať fotiek :) A tie náušnice ? Krása ♥

    CRYSTAL PEOPLE

    OdpovedaťOdstrániť
  18. Ja som tento mesiac dokonca nebola ani nakupovať :DD
    www.vanesasworld.blogspot.com aj s giveaway

    OdpovedaťOdstrániť
  19. Fajn článek a určitě piš další takové, mně osobně velmi baví :)

    SweetElis

    OdpovedaťOdstrániť
  20. První ti musím pochválit vzhled blogu, je krásný :) A určitě takové články piš.
    Já jsem Leden strávila taky učením a učením a jídlem :D
    Simma Blog

    OdpovedaťOdstrániť
  21. Skvelý článok ! :) U mňa počas Januára prevládalo učenie takže dúfam, že február bude zaujímavejší :)

    accessoriesforbeauty.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  22. Ďakujem dievčatá za všetky krásne komentáre! :) Úplne ste ma nakopli, aby som takéto články opäť písala každý mesiac :)).

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za všetky vaše krásne odkazy, komentáre, pripomienky!

Blogger Template by DanyČuks