pondelok, 25. januára 2016

Revlon vs Astor

Ahoj! Dnes to bude boj medzi dvoma rúžmi, ktoré majú podobný obal, odtieň či finish, no moje srdce si získal len jeden. Jedná sa o Lipcolor Butter od Astoru v odtieni 027 Elegant Nude s matným finishom a druhým adeptom je Colorburst Matte Balm od Revlonu v odtieni 225 Sultry, ktorý som si priniesla z Londýna, ale dá sa nájsť v našich Fann parfumériach a onedlho tiež v tých českých. A musím povedať, že sa máte na čo tešiť! 

Obaly majú, ako vidíte, oba veľmi podobné, vysúvateľná ceruzka s pevným viečkom - skoro už klasika po vzore známych chubby stickov od Clinique. Odtieň sa tiež môže zdať rovnaký, ale sú dosť iné, len sa mi to nepodarilo správne zachytiť. Odtieň Revlonu je viac tehlovejší, viac do červena. Oba majú matný finish pričom rúž od Revlonu vytvorí naozaj zvláštny efekt, taký studený ako keby s nádychom kovu. Nanášajú sa dobre a presne, zo začiatku ani netreba štetec. Pri Astore sa jedná o masielko a pri Revlone o balm a tak som nečakala takú konzistenciu a hlavne skvelú pigmentáciu u Revlonu.
Astor sľubuje matnú farbu a balzam v jednom. Má naozaj maslovitejšiu alebo balzamovitejšiu konzistenciu, ale vôbec mu to neuberá na jeho pigmentácii, ktorá môže byť pri svetleších odtieňoch o niečo slabšia. Kryje v jednej vrstve, dá sa navrstviť a dve vrstvy bohato stačia na jednoliatu farbu. Pery nevysušuje, ale ani špeciálne nehydratuje, zanechá ich však vyhladené s naozaj príjemným pocitom. Vydrží asi 3 hodinky a samozrejme sa stráca pri jedení a pití. A vonia strašne krásne, tak trochu sladko, možno vanilkovo.
Revlon má maslovitejšiu konzistenciu, pigmentácia je úplne úžasná, stačí raz pretrieť. Vydrží snáď večnosť a pozor, neotláča sa. Žiadne šmuhy či odtlačky na pohári. Plus má ešte aj mentolovú vôňu a pery tiež chladí. Trošku zvýrazňuje suché miesta, ale to je asi len jediné negatívum, ktoré som uňho našla. Určite si ho zaobstarám aj v iných odtieňoch, pretože ich výber je naozaj bohatý. Od neutrálnych nude odtieňov, cez červené až po tie výrazné malinové či fialové. Z rady Colorburst okrem Matte Balm ponúka Revlon tiež Balm Stain či Lacquer Balm, ktoré ma zaujali najviac či už škálou odtieňov alebo vysokým leskom, ktorý by mali dodať našim perám.

Astor 027 Elegant Nude a Revlon 225 Sultry

U mňa jednoznačne vyhral rúž od Revlonu, ale ani ten dostupnejší od Astoru nie je vôbec zlý. Vyskúšali ste niektorý z týchto rúžov? Aké iné produkty by ste od Revlonu odporúčali?

23 komentárov:

  1. Já mám doma máslíčko od Astoru a jsem velmi spokojená. Možná to bude tím, že od Revlonu jsem ještě nic nezkoušela. Na fotce se mi odstín Revlonu líbí více. Pěkné porovnání. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Určite niečo skús od Revlonu! U mňa je to prvý produkt tejto značky, ale zaujal ma veľmi. A k tomu odtieňu: myslím, že ten od Revlonu je taký šťavnatejší, a preto sa mi tak páčil! :)

      Odstrániť
  2. Astor mala moja kamarátka a bol úžasný. Určite sa ale pozriem po Revlone. Vyzerá to fakt zaujímavo a tá farbička sa mi fakt páči.

    Pozývam teba aj tvojich čitateľov na moju extra MEGA GIVEAWAY (4 súťaže v 1) v ktorej si môžeš zasúťažiť o poukážky ale aj o viac ako 40 pruduktov z kozmetiky, knihy či šperky

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tá farba je naozaj krásna a zaujímavá :)

      Odstrániť
  3. Já doma Sultry od Revlonu mám a hrozně se těším, až bude Revlon i u nás, protože si chci koupit i další odstíny. :-) Od Astoru jsem si koupila odstín 012 Unguilty Pleasure a jako, taky dobrý, ale Revlon mám radši. ;-) A jestli bych měla od Revlonu ještě něco doporučit, tak ColorBurst Lip Butter odstín Sugar Plum je nádherný a moc příjemný na rtech. ;-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Určite si chcem ešte od Revlonu kúpiť nejaké rúže, takže sa na tento odtieň ešte pozriem :)

      Odstrániť
  4. Ja mám doma tú ceruzku od Astoru, akurát v inej farbe, ale mne vyhovuje. Jediným negatívom je slabšia pigmentácia a menšia výdrž! Ale farbička je super:)
    Pozývam teba a tvojich čitateľov na moju giveaway o super ceny:
    http://vsetko-co-mam-rada-by-vaja.blogspot.sk/2016/01/novorocna-giweavay.html?m=1

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ako aj mne sa celkom páči, ale Revlon to vyhral :)

      Odstrániť
  5. U mne vítězí Revlon a jsem ráda, že tu konečně bude. Už tím pádem nemusím do USA :-) na nákupy. Ne ba ne, zase musím.

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Díky za recenzi! Já se chystám na Astor, ale ještě jsem si nepořídila

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Od Astoru mam zkusenost jenom s temi klasickymi masly, ne s matnymi, ale mam je moc rada, i kdyz je skoda, ze toho moc nevydrzi. Ten od Revlonu ale vypada hodne dobre, moc se mi libi i odstin :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Od Astoru mam zkusenost jenom s temi klasickymi masly, ne s matnymi, ale mam je moc rada, i kdyz je skoda, ze toho moc nevydrzi. Ten od Revlonu ale vypada hodne dobre, moc se mi libi i odstin :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Revlon vyzkoušený nemám, ale od Astoru jsem měla klasické máslo. V létě jsem ho používala snad pořád :-)

    O všem? Ovšem!

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Ja mám tiež ten lip color od Astoru ale v inej farbe a milujem ho! :)
    http://valley-of-the-dollss.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Ja mám tiež ten lip color od Astoru ale v inej farbe a milujem ho! :)
    http://valley-of-the-dollss.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Lip butter od Astoru mám, akorát v jiném odstínu a jsem s ním moc spokojená. Zajímalo by mě i to od Revlonu a jeho větší výdrž bych určitě ocenila! Jinak od Revlonu vlastním lesk na rty a musím říct, že je taky super a to lesky na rty moc nemusím :)

    SweetElis

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Dost mě zaujal ten Revlon, líbí se mi tvoje recenze, tak po něm asi kouknu na internetu :) -L

    OdpovedaťOdstrániť
  14. mám podobný z Avonu, a keby tak nevysušoval pery, by bol dokonalý ::D

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Nevyskusala som zatiaľ ani jeden. Ja moc ani rúže nenosím, ale tie farby sa mi celkom páčia ;-)

    OdpovedaťOdstrániť
  16. TAK to sami nezdá to naozaj? že sa neotláča na pohár? ešte som revlon nemala celkom sa mi teda pozdáva, a astor mám presne tento odtieň a je užasny krasna sýta farba skusenosť stym druhym nemam takže ja chválim astor:)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za všetky vaše krásne odkazy, komentáre, pripomienky!

Blogger Template by DanyČuks