utorok, 19. januára 2016

Shower | THE PLACE OF THOUGHTS AND DECISION MAKING

Ahoj! Dnes vás vítam pri krátkej recenzií na niekoľko sprchových gélov a jednej sprchovej peny, ktorú považujem za hlavnú hviezdu článku, keďže písať o sprcháčoch nie je žiadna sláva. Určite, minimálne z môjho blogu, poznáte eshop BioBeauty, ktorého majiteľka si splnila veľký sen a vytvorila niekoľko produktov vlastnej rady. Okrem sprchovacej peny to je telový peeling a telové mlieko.  Celá rada nesie názov Pokušenie a zmyselnú, no zároveň jemne ženskú vôňu.




Ako som tieto novinky zahliadla na facebooku, hneď ma očarili, no priznám sa, že som nad ich kúpou nejak intenzívne neuvažovala. Predsa len, nie sú najlacnejšie a ja už som vtedy minula asi majland na vianočné darčeky. Nakoniec som sa k sprchovacej pene dostala vďaka Monike, ktorej sa podarilo vyhrať insta súťaž. A výhrou nebolo nič iné ako pena pre ňu a kamošku. Takže sme sa mohli spolu vytiešať a ja sa teda vytiešam doteraz. Už len tá konzistencia je úplne skvelá, krásne vyšľahaná, skoro až na zjedenie. Veď pozrite! Hneď sa mi zapáčilo aj jednoduché, ale pevné balenie, ktoré má 200 ml.
Sprchovacia pena Pokušenie obsahuje hneď niekoľko olejov a tak pokožku hydratuje už počas sprchovania. Výhoda pre lenivcov alebo situácie, keď už zase niekam meškáte a nestíhate sa po sprche ešte natierať. Nečakajte však stopercentnú hydratáciu. Čo sa týka vône, je krásna. Na prvýkrát sa mi až tak nezapáčila, pretože nie je taká svieža a ľahká ako mám rada. No zvykla som si a hlavne v sprche sa pekne rozloží a nemá najmenšiu chybičku. Pena sa dá tiež použiť aj do kúpeľa namiesto soli, tablety či bomby. 

Ďalšie prírodné sprchovanie si vždy rada doprajem so sprcháčom od Weledy so silnou vôňou granátového jablka. Granátové jablko milujem, vždy osvieži, no táto vôňa je dosť ťažká a ani zďaleka mi nepripomína to, čo by mala. Mám ho už dlhšie, ale šetrila som si ho práve na toto zimné obdobie, kedy je takáto ťažšia vôňa úplne ideálna a perfektne zahreje telo i zmysly. Má tekutejšiu konzistenciu, ľahko pení, nevysušuje a vôňa drží na tele naozaj dlho.
Vôňu, ktorú milujem najviac na svete - kávovú, som si v Yves Rocher nemohla odpustiť. Sprchový gél by mal obsahovať až 95% zložiek prírodného pôvodu a sezamový olej v ňom, by mal pokožku hydratovať a zjemňovať. Určite však nečakajte hydratáciu ako po telovom mlieku či masle a nevyrovná sa ani pene od BioBeauty. Tieto sprcháče sa však niekedy dajú kúpiť za naozaj skvelú cenu a aspoň si vďaka nim vždy nazbieram bodíky.
A posledným pánom na holenie je sprcháč Adidas, ktorý vonia presne tak ako mám rada. Svieža vôňa, ktorá osvieži aj po dlhom dni či cvičení. Tieto dva sprcháče majú klasickú konzistenciu, dosť penia a vôňa sa udrží tak dve hodinky.

Dúfam, že vás tento článok aspoň trochu bavil. Veď uznajte, aj keď sú tieto produkty úplne obyčajné a takmer nezaujímavé, sú nezbytnou súčasťou nášho každodenného života. Tak prečo si túto rutinu nespríjemniť aspoň krásnou vôňou či zábavnou konzistenciou? 

32 komentárov:

  1. Tak sprchovacia pena vyzerá super, este som peny neskusala a v poslednom case ma dost zaujala prirodna kozmetika, takze zaujimava recenzia :)
    www.rebelliouslily.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja sa od leta zaujímam o prírodnú kozmetiku viac a viac :)

      Odstrániť
  2. Pěna mi připomíná náplň jedhoho zákusku :D Jinak sprcháče od YR mám ráda moc

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. som rada, že nie som jediná, komu pripomína niečo jedlé :D

      Odstrániť
  3. Já si naprosto zamilovala Weledu s vůní mandlí :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. vyskúšala som niekoľko vzoriek práve z mandlovej rady, ale mne to až tak nesedelo :)

      Odstrániť
  4. Pokušenie vypadá opravdu lákavě.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Yves Rocher naprosto milujem a určite by som mu neodolala.Tá sprchovacia pena je ale tiež zaujímavá :)

    Pozývam teba aj tvojich čitateľov na moju extra MEGA GIVEAWAY (4 súťaže v 1) v ktorej si môžeš zasúťažiť o poukážky ale aj o viac ako 40 pruduktov z kozmetiky, knihy či šperky

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. YR je silno návyková značka :D hlavne, keď odtiaľ stále chodia nejaké kartičky so zľavami :)

      Odstrániť
  6. Ta pěna vypadá vážně dobře! :) Sprcháče od Adidasu také moc ráda používám :)

    SweetElis

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. veľmi rada som mala od Adidasu taký baby rúžový s peelingovými čiastočkami, ale asi ho už nevyrábajú :)

      Odstrániť
  7. Pena vyzerá skvelo! Sprcháč od Adidasu aj YR som mala a bola som veľmi spokojná :)
    Hello, my name is Ev

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Miluju když se umyju a prostě pak voním! :) Ta pěna mě velice zaujala,hlavně její konzistence :) Také miluji Adidas sprcháče,i voňavky :)

    ROSEMDIARY

    OdpovedaťOdstrániť
  9. pena vyzerá naozaj super a Weleda krásne vonia :)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Já mám sprchovou pěnu zase od Soaphorie a jsem taky spokojená. Nejraději mám ten pocit, že se umývám v přírodním výrobku. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
  11. nezkoušela jsem, ale hrozně chci, miluju vůni YR a podobných značek
    www.plesatazpevacka.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Ta pěna vypadá opravdu božsky, souhlasím, že je na snězení haha :D Kávovou vůni taky miluju, a tak mi ani tenhle sprcháč od YR neuniknul a byla jsem z něj opravdu nadšená :) -L

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Pěkný článek :) já většinou používám nějaké obyčejné od Nivey, ale vypadají super :) a sprchovou pěnu jsem ještě žádnou nezkoušela :)

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Mamka ten sprchový gel od Weledy dostala od taťky k Vánocům a už jsem ho potají také zkoušela a musím říci, že je fakt úžasný ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  15. sprcháče od Adidasu sú také svieže od YR som ešte nič neskúsila, ale plánujem sa prekonať a niečo od nich vyskúšať :D
    www.leekralova.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Ten kávový od YR musí voňať skvelo! :) A addidas sprcháče sú super :)

    OdpovedaťOdstrániť
  17. Skvelé sprcháče:) a tie od YR ma veľmi lákajú!
    Pozývam ťa na moju giveaway o super ceny:
    http://vsetko-co-mam-rada-by-vaja.blosgspot.sk/2016/01/novorocna-giweavay.html?m=1

    OdpovedaťOdstrániť
  18. Od Weledy mám takisto nejaké produkty a milujem ich ! super článok :)
    my blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovedaťOdstrániť
  19. Ta sprchová pěna vypadá fakt dobře :)

    OdpovedaťOdstrániť
  20. presne ten sprchac od Weledy som mala a "vonal" mi ako nemenovany citrusovy Fernet :-D ble...

    OdpovedaťOdstrániť
  21. Ja som podobný sprcháč dostala na vianoce od priateľových rodičov, ale vonia fajne..
    inak k tvojmu komentáru..ja som sa do autoškoly prihlasila už na začiatku septembra, ale nejak sa mi tie jazdy nedarilo plánovať.. vždy bolo plno, tak sa to dosť predlžilo a ešte potom o dalsie tri tyzdne, keď som pokazila prvé skúšky, keďže boli sviatky, novy rok a tak. :-D ale inak zima nebola, ani sneh velmi takze som sa nebala. :-D ved cesty sú i tak vždy upratané a po meste sa ani nedá rýchlo jazdiť, takže nebol problém. :-D

    OdpovedaťOdstrániť
  22. ten sprchový gel kávový měla máma a řeknu ti, že ze začátku mi krásně voněl, ale ke konci už jsem toho byla moc přečuchaná, že mi to už i smrdělo a nerady jsme jej s mámou používaly :X

    Amaya Usagi

    OdpovedaťOdstrániť
  23. Tyhle sprcháče od YR naprosto miluju, už jsem vyzkoušela snad všechny a naprosto úžasně voní :) nejradši mám ty ovocné, asi grep mi voní nejvíc :)
    HollyChicc

    OdpovedaťOdstrániť
  24. Kávový sprcháč YR je naprosto bezkonkurenční! Mám ho nejvíc ráda :)

    Beauty Products | SALOOS

    OdpovedaťOdstrániť
  25. Tvoje fotky jsou skvěléé!!!! Mám moc ráda tvůj blog <3

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za všetky vaše krásne odkazy, komentáre, pripomienky!

Blogger Template by DanyČuks