streda, 13. januára 2016

Sleek

Ahoj! Dnes, v snáď už neupršanú stredu, vás zdravím pri recenzii na dva sleekovské produkty, ktoré som si natoľko obľúbila, že sa oba dostali medzi mojich obľúbencov roku 2015. Brow Kity sú asi najpraktickejšia pomôcka na úpravu obočia, pretože čo nespraví tieň dorobí vosk. Priznám sa, že s ceruzkami na obočie mi to veľmi nejde. Buď nemám nič alebo mega zvýraznené obočie. A druhým produktom je nádherná tvárenka v odtieni Pomegranate.




Obaly sú, ako vždy u Sleeku, perfektné. Matné, čierne, elegantné s jednoduchým nápisom. Pevné, bytelné a so zrkadielkom. Pri sete na obočie mi prídu až veľmi mohutné, ale nejak to neprežívam, je to len obal. Brow Kit, ako vidíte, tiež obsahuje malú pinzetu a dva štetce. Jeden oblejší na tieň a jeden skosený na farebný vosk a musím povedať, že sú dosť použiteľné a schopné. Málokedy totižto tieto aplikátory vyhovujú, ale Sleeku sa vážne vydarili.
S tvárenkou sa zo začiatku dosť zle pracovalo. Mala som jej vždy dosť veľa, ťažko sa potom zapracovávala a tak som niekedy vyzerala ako Marfuša. Postupom času som sa do toho však dostala a viem to množstvo ľahko odhadnúť a nevyzerá to prehnane. Tejto tvárenke už teda nemám čo vytknúť. Nádherná farba bez zbytočných trblietok, dobre drží, skvelá pigmentácia, poprípade sa dá ešte navrstviť.
Doteraz som používala a ešte stále niekedy siahnem po sete na obočie od Avonu, v ktorom sa tiež nachádza tieň a bezfarebný vosk. Siaham po ňom však čoraz menej, pretože mať farebný vosk je naozaj praktické. Vyzerá to dosť prirodzene, ľahko sa nanáša aj odličuje, necuckovatie, spolu s tieňom držia celý deň bez toho aby zaliezali tam kam nemajú. 



Ja som teda s týmito dvoma výrobkami od Sleeku veľmi spokojná a určite ich odporúčam oveľa viac ako oranžový rúž tejto značky, o ktorom som písala tu. Moju multifunkčnú paletku od Sleeku som recenzovala tiež a môžete si o nej prečítať tu. Naposledy ma od nich riadne zaujali dve paletky, a to očných tieňov Gold Standard i-Lust, ktorá je však ako som teraz zistila z limitovanej edície a Soltice Highlighting Palette. Čo vlastníte od Sleeku vy? Ako ste s výrobkami spokojné? 

33 komentárov:

  1. Odpovede
    1. Baby, sú to fakt super produkty a odtiene sú vážne vydarené

      Odstrániť
  2. Skvelé, skvelé! :) Ďakujem za skvelé tipy. Brow Kitty vyzerá naozaj dobre. Ja síce používam ceruzku, ale už dávnejšie som o niečom podobno uvažovala. :)
    Pozývam ťa na moju stránku:
    http://everydaywithlola.blogspot.cz/2016/01/claret-bordo.html

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Pre mňa je takýto kit oveľa peaktickejší ako ceruzka ;)

      Odstrániť
  3. Sleek je nestárnoucí klasika. :)
    Perfektní odstín tvářenky.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. keď som ju objavila, skákala som po plafón, pretože po takejto tmavšej som dlho túžila :)

      Odstrániť
  4. Na tuhle recenzi jsem byla hodně zvědavá a zase jsi mě jen nalákala na další produkt, který si budu muset zapsat do svého wishlistu! :) Ten set na obočí vypadá prostě božsky ♥ Btw s tužkou mi to nejde vůbec, vždy to přeženu, takže raději zůstávám u stínů :)

    SweetElis

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. som rada, že nie som jediná, ktorej to s ceruzkou na obočie nejde :D ;) snáď niekedy sa nám to dostane do ruky :)

      Odstrániť
  5. Túto značku mám mimoriadne rada. Veľmi sa mi páčia farbičky a aj sýtosť

    Pozývam teba aj tvojich čitateľov na moju extra MEGA GIVEAWAY (4 súťaže v 1) v ktorej si môžeš zasúťažiť o poukážky ale aj o viac ako 40 pruduktov z kozmetiky, knihy či šperky

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Od Sleeku mám 3 paletky očních stínů a naprostá spokojenost! Tvářenku bych časem taky chtěla vyzkoušet :))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. práve keď som skúšala očné tiene v drogérii, tak sa mi nezdali až tak skvelé, ale musím niekedy vyskúšať aj tak, lebo majú skvelé kombinácie farieb :)

      Odstrániť
  7. Podle mě je Sleek kvalitní značka se super produkty, ale tady platí že musíš umět vybírat :). Ta tvářenka je suprová! <3
    in another galaxy

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. jj, lebo ten rúž je úplne hrozný napríklad, ale tieto vecičky sú skvelé! :)

      Odstrániť
  8. Jop to na obočí bych potřebovala. :D

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Tie malé štetčeky sú zlaté :D
    www.vanesasworld.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. aj s tou mini pinzetkou :D a naozaj sa s nimi celkom fajn pracuje :)

      Odstrániť
  10. Ešte som Sleek neskúšala, ale vyzerá to na super produkty :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Sleek je skvelý, ale ako napísala Elle, tak treba vyberať, lebo napríklad s rúžom od nich nemám dobrú skúsenosť :(

      Odstrániť
  11. Tvárenka vyzerá vážne skvelo :) Ja by som si veľmi rada zaobstarala od Sleeku nejakú paletku očných tieňov.
    Hello, my name is Ev

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Sleek miluju a tohle vypadá na další věci, které musím mít! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Od Sleeku jsem ještě nic nezkoušela, ale ráda bych si letos pořídila aspoň nějakou paletku :)
    Double Infinity by Ella

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Sleek som ešte doma nemala, ale celkom ma to láka, pretože sa naň hrnú pomerne dobré ohlasy :)

    www.beautiful-savage.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Sleek už chci dlouho vyzkoušet lákají mě paletky :)
    Denisse Beauty

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Moc se mi líbí hlavně obaly od Sleeku a celkově si myslím, že je to opravdu kvalitní značka :) -L

    OdpovedaťOdstrániť
  17. Od Sleeku mam ruzovou rtenku a jednu paletku ocnich stinu a oba produkty jsou skvele, urcite bych chtela vyzkouset i neco dalsiho :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. musím aj ja vyskúšať aj ich iné rúže, lebo nechcem ich haniť, keď som zatiaľ vyskúšala len jeden :)

      Odstrániť
  18. Odpovede
    1. tak to vôbec nechápem ako je to vôbec možné? :O

      Odstrániť
  19. Přesně tuhle tvářenku mám a je opravdu speciální :)) Strašně se mi líbí ta barva.

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za všetky vaše krásne odkazy, komentáre, pripomienky!

Blogger Template by DanyČuks