nedeľa, 14. februára 2016

Interbeauty

Víkend plný krásy, makeupu, účesov, pekných šiat.. Že neviete o čom je reč? Tak potom vám ušiel veľtrh krásy Interbeauty, ktorý sa tento víkend konal v Inchebe v Bratislave. Ak mám povedať pravdu, tak vám toho až tak veľa neuniklo a celý post bude skôr len o fotkách. Okrem Interbeauty sa v Inchebe v tom čase konal Svadobný veľtrh a veľtrh Dieťa a rodina. 
IMG_1378
Na veľtrh sme sa vybrali spolu s Monikou v piatok ráno a dorazili sme tam asi o jedenástej, teda hodinu po otvorení. Ľudí tam bolo dosť, ale nebolo to nič hrozné. Hrozné však je, že nás, kozmetické maniačky, dokázali zaujať len dva stánky z celého veľtrhu. Stánok Krasotiky, kde ponúkali kozmetiku značiek Sleek, W7, E-Style a umelé mihalnice Ardell a stánok s americkými značkami Milani a Jordana.
O jednej sme sa ešte vybrali na prehliadku svadobných šiat Natasha Azariy, z ktorých sa nám páčilo len niekoľko kúskov. Celkovo tak veľtrh vôbec nemôžem pochváliť. Málo vystavovateľov, ktorý aj tak nezaujali, ničím neprekvapili, nepriniesli pre mňa nič nové a zaujímavé. Užili sme si však všetky tie produkty, ktoré si bežne nemôžeme len tak osahať a swatchnúť, pretože sú u nás dostupné len na internete.
Na veľtrh som išla s tým, že veľa neminiem a jediné, čo naozaj potrebujem (rozumej chcem) je matný rúž v odtieni à la Kylie Jenner. Na wishliste bol Milani Amore Matte v odtieni Adorable alebo Sleek Matte Me Lip Cream v odtieni Birthday Suit. Nakoniec sme objavili podobné aj u značky W7 alebo Jordany. Niekedy sa pri týchto stánkoch nedalo ani hýbať a vybrať si tak z milión rúžov nebolo vôbec jednoduché, ale nakoniec sme sa rozhodli aj s Monikou pre Jordanu a tak sa určite tešte na recenzie. Ja som si vybrala podobný odtieň ako Birthday Suit od Sleeku a Monika tmavší. Tiež som ulovila ďalších pár kúskov, ktoré uvidíte v new in poste.
IMG_1362
IMG_1366
IMG_1368
IMG_1369
IMG_1381
IMG_1382
IMG_1373
IMG_1375
IMG_1371
O druhom zľava stále rozmýšľam! Milani odtieň 70 Fearless. 

Boli ste pozrieť na Interbeauty? Ako sa vám páčilo?

37 komentárov:

  1. No to musel být ráj :) Příští rok určitě musím.
    Denisse Beauty

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ten druhý rúž na poslednej foto vyzerá ozaj super, podľa mňa by si do toho mala ísť ;)

    www.beautiful-savage.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Na Interbeauty jsem nebyla, ale kdyby to bylo někde poblíž, tak jdu určitě taky nahlídnout. Škoda, že vás více věcí nezaujalo, ale aspoň jste moc neutratily. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ale i tak ti to závidím, ty tužky za 1 euro no to vypadá super :) ten druhý stín vypadá moc pěkně :)

    ROSEMDIARY

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tie ceruzky boli riadne naprd, lebo boli tak tvrdé že vôbec nekreslili :)) ale super mega ceruzky má estyle ( ale bacha na to, má dva druhy a ten jeden bol tiež riadne naprd) a potom také jumbo tužky jordana (najmä zelenú) :)

      Odstrániť
  5. Ja by som sa niekedy aj šla pozrieť, ale mám to dosť ďaleko a už niekoľkokrát som čítala, že vlastne to nie je žiadna sláva. Som ale teda zvedavá na recenziu :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. á tak čo to sme pokúpili :)) ale keby bolo viac rozpočtu tak sa poobzerám aj po biosilku a CHI :) ale inak ozaj nič moc :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. ja chodievam (skoro) pravidelne do TN, tak som zvedavá ako to dopadne!

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Ja som nakoniec rada, že som nešla a išla som na nákup štvrtok do Centralu, lebo zaplatiť 4 eurá vstupné a aby ma zaujali naozaj len 2 stánky, to by som bola tiež naštvaná. Ono je problém asi aj v tom, že toto jarné Interbeauty sa robí naraz s ďalšími akciami a nie je to na takej úrovni ako to jesenné.

    OdpovedaťOdstrániť
  9. No muselo to tam být skvělé, ráda bych se toho někdy účastila! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Taky by se mo takové stánky líbily, určitě bych se ráda zúčastnila :) -L

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Dobre, že som tam nešla, lebo len pri pohľade na tie stojany s kozmetikou ma chytá nákupná horúčka :D

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Na žádném takové veletrhu jsem ještě nikdy nebyla, ale od značek jako Milani, Jordana, Sleek nebo W7 bych si určitě něco pořídila :)

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Musela si si to poriadne užiť, máš krásne fotky :)

    http://accessoriesforbeauty.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Ja na Interbeauty chodím najčastejšie v jeseni, nakoľko sa v tieto dni spája Interbeauty s Ezoterikou a Mineralistikou, čo sú 3 moje najobľúbenejšie témy :) V každom prípade Interbeauty ako vždy nesklamala :)

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Tak to musela byť naozaj skvelá akcia :) Ja som bola zatiaľ len na veľtrhu VŠ a knižnom :-) Ale musím raz vyskúšať aj takýto beauty :)

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Krásne fotky a koľko kozmetiky :)
    www.vanesasworld.blogspot.com aj s giveaway

    OdpovedaťOdstrániť
  17. Skoda, ze tam bolo tak malo vystavovatelov ako pises. Ja sa neviem dockat, kedy bude veletrh krasy v Prahe. To bude prievan v penazenke :-)

    http://missalexy.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  18. Denisse: Je to raj, len keby bol rozpočet väčší :D.
    Sabča: Je to krásny odtieň, takže dlho mu asi odolávať nebudem ;).
    Maťa: Teraz bude aj Beauty Forum v Trenčíne a býva viac takýchto akcií, treba to sledovať. Ale bez nich aspoň naozaj ušetríme :).
    Zuzi: Tak čakala som viac, ale rada som si obzrela aspoň niektoré produkty a opäť sa stretla s Moničkou :).
    Dena: Aj ja som sa práve rozhodla, že zavítam aj do TN, takže dúfam, že bude lepšie. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  19. Sisa: Mám v pláne aj Beauty Forum v TN, tak uvidím ako tam bude :).
    Katka: V čechách býva tiež iste veľa takých akcií.
    Laur a Klaudy: Ako som už písala, už len vyšší rozpočet chýbal! :)
    Jeanette: W7 aj mňa láka, ale práve tie produkty, čo som chcela vidieť naživo tam nemali :(.
    Zuzi: Vďaka!
    Katka: Uvidím, či sa tam dostanem aj na jeseň, možno! :)
    Alex: Knižné sú snáď ešte lepšie :).
    Vanesa: Ďakujem! :)
    Miss Alexy: Tak ja som rada, že je to celkom ďaleko, lebo inak by som sa nedoplatila :D

    OdpovedaťOdstrániť
  20. The post is fantastic! I love it:)
    Happy St. Valentine's Day!!

    theprintedsea.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  21. jéé všechna ta kosmetika! snad se letos na nějakou takovou akci taky dostanu! BEAUTYPUSINKA

    OdpovedaťOdstrániť
  22. Jsem zvědavá na tu rtěnku, kterou sis vybrala..také hledám nějakou v takovém podobném odstínu! :) Jinak ta nad kterou přemýšlíš má dokonalý odstín :)

    SweetElis

    OdpovedaťOdstrániť
  23. Na veľtrh Interbeauty som sa chystala, ale žiaľ mi to nevyšlo. Aj keď podľa toho čo čítam som o veľa neprišla no ako kozmetická maniačka by som sa šla budúci rok určite rada pozrieť. ;)
    Pozývam na môj blog:
    http://everydaywithlola.blogspot.cz/2016/02/den-po-valentine.html

    OdpovedaťOdstrániť
  24. Vobec som netusila, ze bol teraz veltrh, uz som si vela krat hovorila, ze by som sa tam mala ist pozriet. Ale noo asi som naozaj o vela neprisla, ako tak pozeram..... a sice ta americka kozmetika by ma lakala. Inak velmi pekne farby ruzu si si vybrala :)

    OdpovedaťOdstrániť
  25. Jaj vlastne to nie su tie iste otiene, ale tie co mas na ruke su super :)

    OdpovedaťOdstrániť
  26. Pamatuji si, že jsme četla o Interbeauty v Praze minulý rok blogu a taky prý žádná sláva. A jak tak koukám na tu kosmetiku, tak tu značku W7, mají tady v Dublinu úplně všude. Ovšem nikdy mě nenapadlo, se u ní zastavit, protože mi ty jejich obaly přišly docela hrůzostrašný. Ale nebudu frfňa a půjdu se na to podívat :)

    OdpovedaťOdstrániť
  27. Takových lákadel, asi bych neodolala..:-)

    OdpovedaťOdstrániť
  28. Wooow tam muselo byť super :) len ja keby tam idem asi miniem všetko ,čo by som mala pri sebe :D

    Lavandula Diary

    OdpovedaťOdstrániť
  29. Na interbeauty jsem nikdy nebyla, u nás sice taky je, ale vždy se to kryje ještě s world of beauty and spa a tam jsem tedy byla, alespoň dvakrát. No tenkrát to nebývalo takové jako dnes, což je škoda.. Bylo to vždy spíše pro nehtařky, kosmetičky a tak, prodávali se speciální věci pro ně.. To teď je to teda o dost lepší, jak tak koukám :)

    OdpovedaťOdstrániť
  30. Vyzerá to naozaj super, chcela by som zúčastniť takejto akcie, pretože mňa (dá sa povedať) tiež baví kozmetika a chcela by som si vyskúšať rôzne produkty, ktoré sa u nás bežne nedajú kúpiť v obchode. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  31. Ja tieto akcie kvoli mnozstvu ludi velmi nemusim. Ocenujem vsak, ze nepridavas na blog fotky nic netusiacich ludi, ako to ma vo zvyku dost vela blogeriek.
    |Kaviareň u mačky|

    OdpovedaťOdstrániť
  32. Irene: thanks!
    Pusinka: Snáď áno :).
    Elis: Ale potrebujem ďalší rúž? To je otázka! :D
    Lola: Interbeauty v BA býva aj na jeseň a teraz v marci bude napríklad aj Beauty Forum v Trenčíne, kam sa tiež chystám a dúfam, že to bude lepšie :).
    Lu: Všetky boli super, ťažké rozhodovanie to bolo :D.
    Gabriela: Keď som bola v Londýne, tak som W7 nikde nevidela, ale v marci sa chystám do Severného Írska cez Dublin, tak dúfam, že tam niekde niečo nájdem! :)
    Jane: Veľmi ťažko sa vyberalo len pár produktov :).
    Lavandula: Preto som si zobrala len 20€ :D.
    Il a Nadush: To teda, aj keď tam toho nebolo veľa.
    Dominika: Aj tu toho bolo strašne veľa na nechty, čo mňa po pravde veľmi neberie.
    Monica: Jj, najlepšie na tom bolo, že som si mohla vyskúšať na ruke produkty "naživo", ktoré sa u nás dajú zohnať len na eshopoch alebo vôbec sa u nás nedajú niektoré zohnať :).
    Mačka: Tak ja také fotky ani veľmi nefotím. Len tá prvá je taká, že sa tam nachádzajú ľudia, ale tí sú zabraní do súťaže a práve som chcela ukázať ako tam taká súťaž v líčení a vizáži vyzerá :). Konkrétne mali tému leto alebo niečo také :).

    OdpovedaťOdstrániť
  33. Závidím ti, ráda bych vyzkoušela něco od W7, ale ještě jsem se k tomu nedostala :(

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za všetky vaše krásne odkazy, komentáre, pripomienky!

Blogger Template by DanyČuks