pondelok, 22. februára 2016

KIKO Milano

Zistila som, že tu mám nejaké resty ešte k produktom, ktoré som si priniesla v septembri z Londýna, kde bolo jasné, že na Oxford Street nevynechám obchodík s kozmetikou KIKO Milano. Vopred som si nejak nezistovala, aké produkty sú od nich najlepšie a tak som si vyberala celkom na slepo.
Musím povedať, že v tomto obchode to bolo celkom šialené, skoro viac ako v Primarku. V niektorých momentoch sa tam doslova nedalo hýbať, každý vrátane mňa swatchoval o sto dušu, ale niektoré dievčatá si produkty nanášali na tvár a rúže rovno na pery. Pre mňa a moju sestru niečo nepredstaviteľné a absolútne nechutné aj keby to trikrát vydezinfikovali.  Stretli ste sa už s tým? 


Na fotkách je aj korektor od B.Flawless,  ktorý som pôvodne chcela recenzovať spolu s produktmi, ale nejak som vám ho stihla ukázať už tu. A keďže sa mi tieto fotky veľmi páčia, nechcela som produkty opäť fotiť, keď sa mi to tu celkom podarilo. Čo myslíte? 
Značka pôsobí celkom luxusne, keďže každý produkt je zabalený v papierovej krabičke, ktoré sú tak ako aj samotné obaly veľmi elegantné, klasické a čierne. Hlavne pri rúži sa mi obal veľmi páči. Naozaj pevný a byteľný, v kabelke sa neotvára. Očný tieň pôsobí už trošku obyčajnejšie so svojim priesvitným obalom, ale stále je dosť pevný a s dobrým zatváraním na stlačenie. 
Ako vidíte išla som na istotu a vybrala som si produkty, ktoré používam najčastejšie. Matný hnedý tieň a rúž v ružovo-fialovom odtieni. Konkrétne ide o tieň 123 a rúž Smart Lipstick v odtieni 914.
Začnem tým horší a to je tieň, hnedá do studena s minimom trblietok. Neviem či som bola taká nadšená z toho obchodíku alebo kde som mala oči, keď som ho tam skúšala, no doma som zistila, že je absolútne na prd. Pigmentácia je veľmi slabučká, asi aj päťkrát som musela prejsť prstom po ruke, aby bol tieň vôbec vidieť. Tým pádom je aj výdrž úplne nanič. Ani nemám chuť sa k nemu vracať a skúšať to s ním.
Rúž je ale iná káva. Má trochu balzamovú konzistenciu a tak vôbec nevysúša, nezalieza do vrások a nezvýrazňuje ani šupinky, ak mám príliš suché pery. Vďaka konzistencii tak nie je pigmentácia úplne stopercentná, ale aj tak veľmi dobrá. Tento rúž je skvelý na každodenné nosenie a určite ho odporúčam, veľmi som si ho obľúbila. 



Aké máte vy skúsenosti s KIKO Milano? Mňa lákajú hlavne rôzne limitované edície, takže dúfam, že niekedy snáď budú produkty viac dostupné aj u nás. 

15 komentárov:

  1. Já když jdu u nás do drogerky, tak mám problém najít nepoužitou rtěnku, i když tam slečny mají testery a hrozně mě to štve. I výrobci by to měli lépe balit aspoň do drogerií. Rtěnka vypadá nádherně, taky se mi takový odstín líbí. Škoda toho stínu, s touto kosmetikou nemám žádné zkušenosti.
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Rúž vyzerá nádherne, krásna farba :)

    Na mojom blogu práve prebieha Giveaway s Weledou a budem veľmi rada, ak sa zúčastníš :)
    Hello, my name is Ev

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Strašně lituju toho, že když jsem byla v Barceloně že jsem od Kika nic nepořídila :( Strašně mě lákají ty rtěnky :)
    Denisse Beauty

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ja som ešte o nej nepočula, ale vyzerá to na super značku :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. ak budeš v írsku popozeraj sa aj po ich lícenkách, rozjasňovačoch a lakoch :) na všetko všade čítam chválu :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Kiko mě hodně zajímalo. Ale když jsem byla v oficiálním obchodě.. tak mě tak čekalo docela zklamání.. stíny byly málo pigmentované a linky se mazaly i po hodině schnutí.. :(

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Kiko som videla akurát na blogoch, ale nikdy som nebola v obchode s touto kozmetikou. No rada by som ju vyskúšala :). Inak s tým skúšaným testerov rovno na pery/oči ,s tým sa stretávam aj tu napr. v dm-ku. Mne to tiež príde nehygienické, ja skúšam testery max. na ruku :)


    Bio súťaž

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Aká náhoda :), nedávno som objednávala z ich oficiálnej stránky a taktiež som si vybrala tento istý očný tieň a tiež som z neho trocha sklamaná.

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Já jsem si koupila stíny a jsou prima, ale rtěnka byla tragédie. Byla to jiná řada, než máš ty. Tvoje má krásnou barvu!

    Hezký článek!

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Genevra: Tak to vie aj mňa niekedy vytočiť, ale niektorí výrobcovia sa už poučili a rúže sú buď celé zabalené.
    Ev: Nádherná, aj keď v tyčinke vyzerá o dosť tmavšia.
    Denisse: Tak to je škoda, snáď nabudúce ;)
    Alex: Ja som sa o nej dočítala práve vďaka blogom :).
    Hevi: Ja som práve na ich tiene počula chválu, len fakt neviem čo som robila, keď som si práve vybrala tento. Ale rúž mám veľmi rada, takže isto sa tam ešte niekedy pozriem :).
    Lavandula: Tak, tak síce mám potom celé ruky ako prasiatko, ale isto lepšie ako na pery či tvár :/.
    Klaudy: Tak to som zvedavá na recenzie! :)
    Martina: Vďaka! Tak určite od nich ešte vyskúšam nejaké tiene, ak sa tam dostanem. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Já mám Kiko ráda, stíny mám také a jsou fajn, rtěnku mám podobný odstín, ale tu moc nevyužívám. Za to zapečenou tvářenku Tri-Bal Soul mám moc ráda:)

    http://kate-trends.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Značku KIKO som ešte nepoznala, no vyzerá to veľmi super :) Najmä červený rúž

    Čo je dobré to musím mať aktuálne aj s extra mega GIVEAWAY

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Rúž má krásnu farbu a na obrázku vyzerá celkom dosť pigmentovane :)
    www.vanesasworld.blogspot.com aj s giveaway

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Já s Kiko žádnou zkušenost nemám, ale ta rtěnka se mi velice líbí! :)

    SweetElis

    OdpovedaťOdstrániť
  15. O této značce jsem hodně slyšela, ale zkušenost s ní nemám. Každopádně ta rtěnka je moc boží!

    Spotřebováno #1

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za všetky vaše krásne odkazy, komentáre, pripomienky!

Blogger Template by DanyČuks