streda 24. februára 2016

Me & workout?

Odišiel mi rotoped! Nie že by sa pokazil (dá sa to vôbec?), no nebol náš, iba požičaný a tak mi nezostávalo nič iné, len oprášiť trampolínu a vrhnúť sa na jumping. A pri takom skákaní ma zrazu napadlo, prečo o tom nenapísať článok. Veď 1. apríla to budú 4 roky môjho pravidelného cvičenia.
IMG_1548
V období, keď som s cvičením začínala, teda na jar roku 2012, bol veľmi obľúbený, všade ospevovaný cvičebný program na doma od Jillian Michaels a to konkrétne 30 Day Shred. Na cvičenie potrebujete len podložku a dve malé činky, ktoré v pohode nahradíte aj dvoma pollitrovými fľaškami. A tak som zo začiatku cvičila aj ja. Ide o tri levely, každý cvičíte 10 dní a precvičíte tak celé telo. Videla som výsledky, zlepšila sa mi hlavne kondícia, takže na začiatok odporúčam. Bolo to aj obdobie, keď som začala častejšie bicyklovať a celkovo sa stal aktívnejší pohyb súčasťou môjho každodenného života. 
Po 30 dňoch som ďalej nevedela, čo cvičiť, žiadne iné video ma nezaujalo, tak som ďalšie dva roky cvičila 30 day shred stále dokola až do mája 2014. Vedela som to už naspamäť, ale nevadilo mi to. Plus som k tomu pridávala vždy rôzne kratšie videá, na rôzne partie alebo nejaké cardio, podľa nálady. 
Najviac spokojná so svojou postavou som bola však v lete 2013, kedy som mala pravidelnú a pestrú stravu, brat mi kúpil činky, cvičila som, bicyklovala a plávala. Mala som veľa energie, bolo to po maturite, brigádovala som, chodila von, proste bola som spokojná a prejavilo sa to aj na tele.  
A teraz som na vysokej, kde nie je na intráku možnosť tak často cvičiť (neviem si predstaviť, že budem podľa videa skačkať pred spolubývajúcimi, s ktorými ledva prehovorím, ale raz za čas využijem voľnú izbu), fitko ma neláka a nebaví, a v zime ani behanie. Keďže som sa hlavne prvé dva roky na intráku necítila celkovo veľmi dobre, strašne som to zajedela. Doslova som si kupovala jedlo ako odmenu za to, že som zvládla ďalší deň a pritom to nebolo v škole nič strašné. Jedla som tam veľmi veľa a zle, a cvičila som teda len v dni, keď som bola doma, čo boli 3 niekedy 4 dni. Tretí rok už je lepší, nemám toľko predmetov, som oveľa viac doma ako na intráku, no tých mojich zlozvykov so stravovaním sa zbavujem ťažšie. 
Odkedy som prestala cvičiť Jillian som si našla pár videí, ktoré ma vážne bavia a teraz ich striedavo cvičím skoro každý deň. O aké videá ide, sa dozviete v budúcom článku. Dnes len taká malá história môjho workoutového ja a výbavička, ktorú najčastejšie používam.
Trampolína, ľahké librové činky, švihadlo a moje naj tenisky z Deichmanu za 12€. Ešte mi tu chýba rotana a fit lopta, no s nimi to nejak nedávam. 

Čo vy? Cvičíte doma alebo chodíte do fitka? Beháte, plávate, bicyklujete? 

20 komentárov:

  1. Věnuju se závodně disku a když můžu, tak někdy o víkendu zajdu s kámoškou do fitka. Chvíli jsem také dost cvičila, od Jillian jedno video s jógou mně nehorázně bavilo :) a pak blogilates a klasické fitness youtuberky :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Já teď cvičím právě Jillian a zatím jsem u 7.dne, ale zatím mi to docela vyhovuje - pak bych chtěla ještě zkusit nějaké cvičení zaměřené na bříško, ale už ne každý den - občas si dávat i nějakou tu pauzu. Ale cvičit rozhodně chci, jelikož jsem naposled dělávala akorát sedy lehy asi před rokem nebo víc a od té doby nic..

    OdpovedaťOdstrániť
  3. tú Jillian chcem skúsiť aj ja, potrebujem nabrať kondičku, rozhýbať svaly, trošku vyformovať, len dosť sa obávam chudnutia :D

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Trampolína je super. Já pravidelně necvičím, ale sem tam si zajdu zaplavat. Videa od Jillian si vyhledám a ráda se na ně podívám. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Tento komentár bol odstránený autorom.

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Ja som uz niekolkokrat zacala s 30 day shred,no vzdy ma nieco prerusilo asi po tyzdni:D:Dmoj ciel je to aspon raz dokoncit :D ..a inak 1 krat do tyzdna volejbal a cvicievam len doma..a super je aj svihadlo ale to len v lete.)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Mňa veľmi baví plávanie :)
    www.leekralova.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Wow no tak to jsi na tom skvěle, oproti..ehm..mému línému zadku :-D Já si jdu občas na půl hodiny zaplavat, jednou týdně hraju volejbal a jinak cvičím doma, někdy denně, někdy obden - podle Tone It Up holek :-) zbožňuju je :-) Vždycky mě naladí :-) Jillian jsem kdysi zkoušela s kamarádkou, ale došly jsme asi do půlky druhého kola...pak se vždy našla výmluva, proč vynechat...
    A na trampolíně jsem byla teď v Brně, kde je to pro zábavu, ale teda makačka to byla :-D

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Cvičím doma a najradšej jógu, pri ktorej sa krásne uvoľním a zrelaxujem.
    Pozývam teba a tvoje čitateľky na giveaway:
    http://rebelliouslily.blogspot.sk/2016/02/giveaway-time.html

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Asi ten cvičebný program skúsim, vďaka za tip :)
    www.vanesasworld.blogspot.com aj s Giveaway

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Jillian jsem zkoušela civičit jednou a hned jsem to vzdala, protože jsem myslela, že asi umřu a celkově mám problém s tim, že mě žádné takovéto cvičení podle videí nebaví, takže se k tomu pak nemůžu donutit. Nejraději sportuji tak, že se jdu projet na kole, na bruslích nebo plavat. Obdivuji tě, že tak dlouho a pravidelně cvičíš, já pořád nějak nejsem schopná najít správné cvičení, které by mě bavilo :/

    SweetElis

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Sofie: Skúsim nájsť od Jillian to cvičenie s jógou, lebo sa jej chcem viac venovať :).
    Julie: Jillian mala jedno dobré na bruško tiež, myslím, že sa volalo 6 Week Six Pack a tiež mi dosť vyhovovalo, asi si ho zajtra zacvičím ;).
    Monika: Tak treba pridať papanie, nie som odborník, ale hlavne nech je to správne a zdravé, nejaké zdravé tuky a tak. Je veľa blogov dievčat, ktoré sa venujú fitness a nie že by potrebovali schudnúť ale pribrať, takže určite skús nájsť. :)
    Genevra: Trampolína je skvelá. Teraz som sa k nej po dlhšej dobe dokopala a neviem prečo som tak doteraz nerobila, mi tu len zapadala prachom, ale cítim sa po nej oveľa lepšie ako po rotopede. :)
    Lucia: Volejbal mám veľmi rada, len nikdy nenájdem partiu s ktorou by som išla hrať. A čo sa týka prerušenia, tak ani ja som nikdy nedala 30 dní po sebe, ale po dni, keď som nemohla cvičiť (lebo som ja neviem bola na výlete alebo celý deň v škole napríklad) tak o to viac som sa do toho pustila druhý deň, jednoducho sa mi ten cyklus pretiahol na 11 dní s tým, že som jeden deň necvičila.
    Lea: Aj mňa, len málokedy sa dostanem na plaváreň :(.
    Zuzka: Ale nie, zas nie som nejaká fit (hlavne vďaka tej strave :D), ale baví ma to a cvičením sa skvelo odreagujem. A Tone It Up holky si teda musím pozrieť :).
    Soňa: Ja sa k jóge pomaly, ale isto dokopávam.
    Vanesa: Určite skús, je skvelý na začiatok! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Ja sa neviem nejak prinútiť k pravidelnému cvičeniu typu fitko, či aerobic. Najviac milujem plávanie a bicykel. Plávanie najmä keď je chladnejšie a funguje u nás plaváreň (lebo v lete ju zatvárajú) a bicykel celoročne, keďže mám aj outdoorový aj stacionárny. Niekedy som cvičila podľa videí, najmä podľa Jilian Michaels, ale nepekne som si pri tom raz skoro vyvrtla (už predtým poranený) členok a akosi som sa začala báť...

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Jsi dobrá, že stále cvičíš. Mně to vydrží jen chvíli. Přijde nemoc, doma se stydím před sestrou, když nejede na intr a posilka je daleko. Na jaře se snažím jezdit na kole, i když krátké trasy tak hlavně abych jela, v létě se snažím plavat. Ted behem zimi jednou za cas zajdu do posilky, ale neni hned za rohem tak se mi moc nechce. Doma ted cvičím nestle fitness, občas zumbu.

    http://somethingbykatep.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Tak to jsi šikula, já se do toho ne a ne dokopat :-/

    www.piosek.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Je super, že zvykneš cvičiť :) Dnešná doba je už naozaj lenivá a nikomu sa nič nechce. Dokonca mám spolužiačky, ktoré vystúpia s autobusu (cestujem do školy) o zastávku skôr a tam nastúpia na autobus, lebo sa im nechce ísť kúsok pešo do školy (cca 20minút do školy ešte pešo). Sú dni, kedy som aj ja naozaj lenivá, no v každom prípade chodím aspoň pešo do školy, čo je aspoň 40min. chôdza 4x do týždňa + 2x do týždňa Kung-Fu. :) Ak mám byť ale úprimná, nikdy som nedokázala cvičiť cviky z televízora a pod, nakoľko sa mi to zdá byť nezaujímavé. Jednu dobu som zvykla skákať cez švihadlo a momentálne (ak nemáme tréning) zvyknem hrávať Xbox a tam kinectové tancovačky :) ... aj keď športovanie na mne vôbec nie je vidieť :(

    Čo je dobré to musím mať aktuálne aj s extra mega GIVEAWAY

    OdpovedaťOdstrániť
  17. Fantastic blog! :) I follow you :)

    http://itsmetijana.blogspot.rs/

    OdpovedaťOdstrániť
  18. Tak to jsem na tom dost podobně, také si nedokážu představit, že bych cvičila na koleji před spolubydlícími.. ale zároveň si ani nedokážu představit, že bych cvičila doma, jelikož mám pokoj hned vedle kuchyně a vše by bylo slyšet.. A tak se moc těším, až bude venku konečně hezky a já vytáhnu kolečkové brusle a doufám, že letos konečně začnu i běhat :)

    Another Dominika

    OdpovedaťOdstrániť
  19. Já teď začala cvičit Jillian, která se teď asi díky Shopaholic Nicol stala hitem :) Je to hrozný co ta škola s člověkem udělá,na ten článek o těch videích se těším :)

    ROSEMDIARY

    OdpovedaťOdstrániť
  20. Ja prechádzam takými fázami. Počas školy som bola jednoznačne aktívnejšia ako teraz. To som behala, fitkovala, tancovala. Stále pravidelne zumbujem. Mala som aj ročné členstvo vo Fitku a cvičila som aj s trénerkou - v minulom roku ale nejako mi to nevydržalo. Nebolo to uplne ono. Z videí na dom asom odskúšala Insanity workout a ten je skvelý a aj ho plánujem opäť začať cvičiť. :)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za všetky vaše krásne odkazy, komentáre, pripomienky!

Blogger Template by DanyČuks