nedeľa 7. februára 2016

Skin Care | Weleda

Krásnu slnečnú nedeľu! Dnes vám prinášam recenziu na produkty, ktoré sú dôležitou súčasťou starostlivosti o pleť. Produkty na čistenie! Ešte stále sa totižto nájdu ženy a dievčatá, ktoré na nejaké odličovanie a čistenie pleti úplne kašlú, no ja si bez toho už neviem predstaviť moju dennú rutinu. Niekomu stačí obyčajná voda či mydlo, no ja už od dvanástich hľadám produkty, ktoré by pomohli mojej aknóznej pleti plnej nedokonalostí. Vyskúšala som už mnohé produkty, lacnejšie či drahšie, z drogérie, internetu či z lekárne, no nič mi pleť nevyčistilo tak ako títo dvaja pomocníci. Jedná sa o produkty z čistiacej rady nemeckej prírodnej značky Weleda, konkrétne ide o Jemné čistiace mlieko a Oživujúcu pleťovú vodu.
IMG_1345_Fotor
Jemné čistiace mlieko je určené na normálnu a suchú pokožku, malo by jej dodávať zamatový vzhľad, zachovať ju v zdravej rovnováhe a podporovať jej prirodzené ochranné funkcie. Okrem iného obsahuje výťažky z hamamelisu a podzemku kosatca. Má 100 ml a zoženiete ho na internete, ale aj v DMke za asi 5€. 
Myslím, že už som tu viackrát spomínala, akým je toto mliečko zázrakom. Odstráni makeup a aj tú najmenšiu nečistotu, o ktorej ste ani nevedeli. Aj po použití neviem akého čistiaceho gélu sa vždy na tampóniku s týmto mliekom vždy nájde nejaká nečistota. Čistí teda naprosto dokonale a hĺbkovo, no zároveň jemne, bez dráždenia a vysušovania pokožky. Nezaznamenala som žiadne štípanie alebo začervenanie.
Jediná jeho nevýhoda je obal a dávkovanie. Niekedy sa mi na tampónik podarí vykydnúť fakt zbytočne veľa mlieka a tiež dávkovanie je dosť ťažké, keď už vo fľaštičke skoro nič nie je. 

Čistiaca pleťová voda je určená pre všetky typy pleti, ktoré by mala tonizovať, zjemniť, oživiť a pôsobiť sťahujúco na zväčšené póry.  Okrem výťažkov z hamamelisu obsahuje výťažky z ružových lupeňov, ktoré jej tiež dodávajú osviežujúcu prírodnú vôňu. Čistiaca pleťová voda má 100 ml a stojí okolo 13 €.
Túto pleťovú vodu použijem vždy po mlieku a sú naozaj výbornou dvojicou. Nikdy som rôzne čistiace mlieka nemala rada, prišli mi také ťažké a zbytočné. A aj keď viem, že toto mlieko od Weledy vyčistí pleť naozaj skvelo, niekedy sa až musím k jeho použitiu nútiť. Po jeho opláchnutí však vždy s radosťou siahnem po tejto vode, ktorá je ľahká, vždy pleť úplne osvieži a rozjasní. Voda na pleti nijak nedráždi, neštípe ani v očiach a moje rozšírené póry naozaj trošku stiahne. 

Po použití týchto dvoch produktov je pleť úplne pripravená na ďalšiu starostlivosť v podobe krému, napríklad z mandlovej rady, ktorý mne osobne od Weledy sadol najviac. Rada by som tiež vyskúšala krém SkinFood, máte s ním nejaké skúsenosti?
Čistiaca rada Weledy tiež zahŕňa Osviežujúce čistiace mlieko 2 v 1, ktoré určite tiež niekedy vyskúšam, no zatiaľ vám môžem tieto dva produkty odporúčať. Ja sama sa k nim určite budem znovu a rada vracať. Vyskúšali ste ich tiež? Ako sadli vám?

Na facebooku prebieha giveaway o crazy paletku od Make Up Revolution! 

24 komentárov:

  1. Skvelé duo:) tiež bojujem s akné a nič mi nezaberá! Po týchto produktoch sa musím pozrieť!
    http://vsetko-co-mam-rada-by-vaja.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Skvelá kombinácia. Weledu som si naozaj obľúbila a preto sa niet čo diviť, že si spravila recenziu práve na 2v1 mlieko :)

    Pozývam teba aj tvojich čitateľov na moju extra MEGA GIVEAWAY (4 súťaže v 1) v ktorej si môžeš zasúťažiť o poukážky ale aj o viac ako 40 pruduktov z kozmetiky, knihy či šperky

    OdpovedaťOdstrániť
  3. ja ich v DM nikdy neviem nájsť, väčšinou majú len pleťovú vodu. mlieko som nevidela vôbec a to 2v1 už absolútne. chcela by som na neprejsť po Bioderme, lebo sú naozaj super aj keď mňa zo začiatku dráždili z toho oči, potom to prestalo, tak neviem :D no určite ich chcem skúsiť aj v tomto plnom balení, no zostáva mi už asi len niekde objednať z internetu. :D

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Pekne napísané :) Čistiacu pleťovú vodu si teda určite k mlieku budem musieť niekedy dokúpiť :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Hodně mě láká pleťová voda. Od Weledy jsem ještě nic neměla a vypadá na skvělou kosmetiku, protože zatím čtu jen samou chválu. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Cistici mleko a Skin food se chystam vyzkouset, jen co mi dorazi balicek od Weledy a taky jsem na oba produkty moc zvedava :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Od Weledy jsem ještě nic nezkoušela, ale zaujala mě pleťová voda :)

    SweetElis

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Zajímavé, zajímavé... Mlíčka mám na čištění ráda, přijdou mi taková nejjemnější. Zrovna se pokoukávám po nějakém Weleda krému na pleť, tak děkuji za tip na mandlový! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Zrovna tyto dva produkty jsem ještě neměla možnost vyzkoušet, ale Weledu mám moc ráda, takže se na ně určitě podívám. Díky za tipy. BEAUTYPUSINKA

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Tohle čistící mléko mě už delší dobu láká, ale mám stejný problém jako ty a to, že nemám ráda odličovací mléka :D No uvidíme, snad se k tomu dokopu :) -L

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Tiež mám zálusk na SkinFood ale mám toľko krémov na ruky v zásobe, že amen :D.
    Odporúčam sa pokukať aj na pleťovú vodu s granátovým jablkom od Nonique :). Mne na problematickú pleť úplne sadla.

    OdpovedaťOdstrániť
  12. od Weledy ešte nič nemám, ale tieto produkty by sa mi hodili :)
    www.leekralova.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Hm o tejto značke som ešte nepočula. :)
    http://valley-of-the-dollss.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Mandlový krém mě zaujal, pěkná recenze! :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Jdu to hned omrknout. Taky neusále hledám nějaké top čistící produkty. Poslední dobou mám neskutečné problémy s akné a je to opravdu boj. Super recenze.
    Zvu tebe a tvé čtenářky k sobě na Giveaway. :)
    KattyLife
    GIVEAWAY

    OdpovedaťOdstrániť
  16. vaja: Určite pozri!
    Katka: Aj ja som si Weledu veľmi obľúbila :).
    Katka: Ja som ich tam zase vždy našla, tak neviem poradiť :).
    Klaudy: Ďakujem!
    Maťa: Weleda je naozaj skvelá! :)
    Jeanette: Dúfam, že bude recenzia od SKin Food :)
    Aďa: Ďakujem.
    Primadonna: A ktoré mliečko máš najradšej?
    Cotton Latte: Som rada, že nie som sama :D.
    Jaja: To vážne? Tak šup sa na ňu bližšie pozrieť :).
    Jane: Vďaka!
    Katka: Je to vážne boj a nezávidím ľudom, ktorý majú akné ešte v horšom stave!

    OdpovedaťOdstrániť
  17. Túto kozmetiku som videla v DMku, no nikdy by ma nenapadlo, že môže byť tak fajn. :)
    http://rebelliouslily.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  18. S akné jsem bojovala velmi dlouhou dobu navštívila jsem pak i dermatologa, který mi ze vším poradil a nyní už mám jen pár pupínků za několik měsíců :)

    OdpovedaťOdstrániť
  19. Veľmi pekný článok! :) Úplne ma dostala tá fotka, je naozaj dokonalá! ♥

    31shadesofaubergine

    OdpovedaťOdstrániť
  20. Produkty na čištění pleti mám a celkově momentálně hodně kosmetiky. Do produktů od Weledy bych šla, akorát mě odrazuje cena... aspoň sestra, co dostala krém, tak je drahý.

    http://somethingbykatep.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  21. Kozmetiku od Weledy som ešte nikdy nevyskúšala. Ja používam čistiace mlieko z Yves Rocher a som s ním úplne spokojná. :)
    www.beautyporadca.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  22. Používam Weledu už asi rok, a neviem si ju vynachváliť. Mám atopickú pokožku, takže sú pre mňa jej produkty ideálne. Tieto mliečka som ešte neskúšala, ale chystám sa na nich. Ja zatiaľ iba Kosatcový denný krém, ktorý je super. Asi si kúpim aj nočný, nech to mám komplet :) Super recenzia

    OdpovedaťOdstrániť
  23. Od Weledy vyuzivam najma cistiace mlieko 2v1. Vyhovuje mi konzistenciou a skvelym ucinkom na moju plet. Odstrani zvysky make - upu, plet vycisti a zaroven upokoji.

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za všetky vaše krásne odkazy, komentáre, pripomienky!

Blogger Template by DanyČuks