sobota, 20. februára 2016

spotrebované

Dlho som rozmýšľala nad týmto článkom. Uverejniť alebo nie? Ukazovať vám totiž prázdne pokrkvané obaly... Preto sa vás chcem opýtať, či vám tieto články vyhovujú a budú vás baviť aj naďalej. Určite nezabudnite zmieniť svoj názor v komentári.
Musím ešte dodať, že mnohokrát sa mi stane, že obal vyhodím skôr ako ma napadne, že chcem takýto článok vôbec napísať a preto sa tu niektoré produkty už nikdy neobjavia. Ak však napíšete, že vás tieto články bavia, určite sa budem viac snažiť na to myslieť a nezabúdať.


Problém s vyhadzovaním je najmä so šampónmi a sprchovými gélmi, ktoré vždy bez rozmýšľania vyhodím. Napríklad som už pekne dávno spotrebovala tento ružový od Garnieru, ktorý maximálne zvýrazňoval moje suché končeky vlasov, čo im teda vôbec nelichotilo. Tento jablkový od Head&Shoulders je jeden z mála, ktorý v mojich vlasoch zanechá úžasnú vôňu viac ako dve hodiny. Vlasy nezacucháva, výraznejšie nemastí, dobre ich umyje a ako hovorím riadne prevonia, ale proti lupinám však vôbec nebojuje. Za mňa ÁNO kvôli vôni.

Sprcháč Fa je úplná klasika, nie je to žiaden prírodný krásavec, ale dobre penil a voňal. Ak by som ho nenašla v DM boxe, tak sa za ním ani len neotočím, ale rada som si túto značku z detstva pripomenula. MOŽNO, pretože nie je ani zlý, ale ani ničím nevyniká.

Balzam BeeNatural s vôňou Acai Berry som si priniesla z Primarku a za takú cenu jeho kúpu vôbec neľutujem. V hydratácii nebol svetový, ale rozhodne tiež nebol priemerný. A tá vôňa, tá bola perfektná a tak som rada, že sa tento balzam vďaka swapu dostal ku mne aj v mangovej variante. Trikrát ÁNO.

Dve vzorky pleťových krémov Weleda, liftingový denný krém granátové jablko na zrelšiu pleť s obsahom argánového a makadamiového oleja a pupalkový denný krém taktiež na zrelú pleť s pupalkovým a makadamiovým olejom. Nie sú to prvé vzorky pleťových krémov od Weledy, ktoré som vyskúšala, ale stále im nemôžem prísť na chuť. Majú redšiu konzistenciu, príjemnú vôňu, ľahko sa rozotierajú, no na mojej pleti vytvoria akýsi film, ktorý sa tam drží po celý čas, ako keby sa správne nevsiakli do pokožky. Celé mi to pleť ťahá a nemám z toho dobrý pocit, a preto za takú cenu pre mňa určite NIE.

Telové mlieko Fann Parfumérie sestre raz ponúkli pri nákupe. Stál myslím viac ako 5€ za 250 ml a mali viacero vôní, najviac sa nám páčila mandlová. Mlieko bolo veľmi hutné a niekedy sa dosť ťažko rozotieralo a vstrebávalo. Hydratovalo priemerne. Problém vznikol s dávkovaním, keď už dosiahol svoju polovicu. Myslím, že aj teraz tam je ešte štvrtina produktu, ktorý sa z obalu jednoducho nedal dostať. Príde mi predražený a tak si ho už viackrát nekúpim. NIE.

O sére a krémiku Caudalie s výťažkami z hrozna ste sa mohli dočítať v tomto článku. Sérum dokázalo pokožku úplne rozmaznať a ani krém nebol vôbec zlý. Hydratoval tiež veľmi dobre a pleť akoby žiarila, aj keď možno som si to len nahovárala. Nevýhodou vzoriek bolo, že sa sérum i krém ku koncu odtiaľ dosť zle dolovali. ÁNO, ale produkty by mohli byť lacnejšie a dostupnejšie.

O Carmexe si tiež môžete prečítať samotnú recenziu. Príjemný, chladivý balzam, ktorý dobre hydratuje, nie je prehnane drahý, len jeho dostupnosť by mohla byť na Slovensku lepšia.Určite ÁNO.

Soľ do kúpeľa Balea som už pradávno dostala v swape, no kvôli jej výraznej vôni som použitie odkladala a odkladala. Ide totižto o ťažšiu vôňu s nádychom orientu a tak bola skvelá na zimný večer. Soľ by mala obsahovať extrakt z exotickej múčenky a oleja babassu. Pokožka bola po použití v kúpeli jemnejšia, ale nebolo to nič výrazné, takže za mňa MOŽNO.

Šampón a kondicionér z eshopu Bioruža sa u nás ani veľmi nestihli ohriať. Písala som o nich tu, šampón neurazil, pekne umyl a odmastil vlasy. Kondicionér bol viac než fajn, uľahčil rozčesávanie a vlasy nezaťažil. Krásne voňajúce produkty za rozumnú cenu, ÁNO.

Minula som tiež posledné zásoby pleťového krému Medi na problematickú pleť, ktorý zoženiete v lekárni do 4€. Ľahká konzistencia, rýchle vstrebanie a dobrý pocit na pleti. Za takú cenu určite ÁNO.

Kakaové masielko na pery od Palmer's sa stal mojim absolútnym miláčikom. Vôňa a konzistencia ma úplne zobrali za srdce a aj keď hydratuje priemerne, chcem ho doma na kilá, takže ÁNO.

Pleťové vody Saloos sa stali mojim ďalším obľúbencom. Fakt príjemné, žiadne štípanie, prírodná vôňa a čistenie pleti sa hneď stane zábavou. Určite ÁNO, hneď ako miniem všetky zásoby iných. Hlavne tá s citrónovými kvetmi je skvelá a obe sa dajú porovnať s tou od Weledy.

Maska na vlasy Balea pre hodvábny lesk s obsahom frangipani a extraktom z perál je presným príkladom za málo peňazí veľa muziky. Vlasy zanechala jemné na dotyk a naozaj lesklé. MOŽNO, prispela totiž k rýchlejšiemu masteniu vlasov.

Krémový deodorant Garnier Neo nebol zlý, ale rada by som vyskúšala nejaký prírodný. Sľúbených 48 hodín ochrany pred potom som síce nevyskúšala, ale nevydržal podľa mňa ani osem a o jeho vôni ani nehovorím. U mňa už viac NIE.
Uhorkový krém od Avonu na pleť bol už starý a tak som ho používala na ruky, na ktoré je úplne ideálny. Ani príliš vodová ani príliš tuhá konzistencia a tak sa rýchlo vsiakne a neumastíte všetko, čo vám príde pod ruku. MOŽNO

Plechová, malá, kvetovaná dózička obsahuje balzam na pery z Primarku, ale tento nie je taký zázrak ako BeeNatural. Žiadna hydratácia, zle sa otvára a je taký tuhý, že sa aj zle z dózy doluje a následne natiera. Aj keď je cena viac ako priaznivá, určite NIE.

Rúž Essence v odtieni 15 Oh so matt! som v drogérií schmatla, keď som hľadala nejakú nude farbičku. Na ruke vyzeral úplne nádherne, krémovo. Ale v skutočnosti farba zalezie do vrások, vysúša a nevydrží ani hodinu. Ale čo som čakala za takú cenu, NIE.

Sprcháč Baby, it's cold outside mal síce úžasný názov a obal, ale inak nestal veľmi za veľa. Konzistencia bola viac ako zvláštna, pripomínala želé a tak sa z obalu veľmi zle dostával. Penil veľmi málo a voňal tak zvláštne, umelo s nádychom vanilky. NIE.

Ďalší rúž Oriflame, ktorý vyhadzujem nedopotrebovaný je skôr farebným balzamom. Pigmentácia bola veľmi slabučká a tak naozaj pripomínal farbiaci balzam. Viac NIE.

Dvojfázový odličovač Yves Rocher je jedným z mojich veľkých obľúbencov a už teraz som v polovici ďalšieho. Neodlíči všetko ľahko a stopercentne, ale na odlíčenie bežných líčidiel úplne stačí. Určite ÁNO, aj keď som si nie istá, či ho nestiahli z predaja, pretože pri posledných dvoch návštevách obchodíku ho tam nemali :O. 

Bieliaca zubná pasta White Look bola ďalším DM boxovým úlovkom. Oproti ostatným zubným pastám má celkom príjemnú, málo výraznú chuť, v ktorej trošku cítim aj klinčeky, ktoré majú mimochodom dezinfekčné účinky. Zuby vám nevybieli, ale aj tak vravím MOŽNO, pretože sa mi páčila viac ako iné bieliace pasty.

Korektor Skinmatch od Astoru v odtieni 001 Ivory si tiež vyslúžil vlastný článok, kde som ho ospievala do neba a stále platí moje ÁNO, ale rada by som tiež vyskúšala aj iné korektory. Takže zatiaľ kúpu ďalšieho balenia odkladám na dobu neurčitú a kto vie, možno nájdem ešte nejaký lepší. Prosím, hlavne nech má lepšie dávkovanie. 

A posledným a zároveň ďalším nedopotrebovaným produktom je korektor calming effects z Avonu. Má síce ružový podtón, ale neskôr na pleti tak zoranžovie, že to jednoducho na pleti vyzerá úplne otrasne a neprirodzene, takže ho radšej vyhodím hneď, aby som mu náhodou ešte nedala ďalšie šance. NIE.

Vyskúšali ste niektorý z týchto produktov? Ako sa vám páčil? Páčia sa vám takéto články? 

27 komentárov:

  1. Spotřebovala jsi toho opravdu hodně! Já bych ráda zkusila carmex a také nějakoi pleťovou vodu od Saloosu a ty určitě tyhle články piš dál, mně moc baví :)

    SweetElis

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Z týchto vecí som mala len ten srpcháč FA, ale osobne mi nesadol :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. S tým sprcháčom od Fa súhlasim, ale musím uznať, že vôňu má nádhernu, ale inak nič špeciálne :) A tá zubna pasta White look tiež ju mám z dm-boxu a ja som si ju naopak veľmi obľúbila, aj chuť a príde, mi že tak jemne aj bieli a nie je veľmi agresívna.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Carmex už musím konečně vyzkoušet, škoda, že v ČR není dostupný, max na e-shopech :(
    Denisse Beauty

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ty máš skoro takú spotrebu ako ja :D. A to sa ani nesnažím a väčšinou so všetkým šetrím ako sa len dá :D. Mne sa tento typ článkov páči :). Sú dosť užitočné a ty tu máš práve spotrebované mnohé produkty, ktoré chcem vyskúšať a človek si môže aspoň približne spraviť predstavu, či mu daný produkt sadne alebo nie.

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Tieto články ma veľmi bavia :) Carmex používam tiež, ale príde mi, že ten originál necháva takú horku pachuť v ústach, ale ostatné sú viac ako skvelé O:-)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Články by mohli byť určite častejšie:)
    A tie šampóny s ružou ma veľmi lákajú:)
    Garnier Neo používam už dlhšiu dobu a som so všetkými, ktoré mám veľmi spokojná!
    http://vsetko-co-mam-rada-by-vaja.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Nic přímo jsem nevyzkoušela, jen jiné varianty. Fa sprcháč jsem měla a byl docela fajn, teď jsem si pořídila krém na pleť a sprcháč od Weledy z té mandlové edice a jsem z nich nadšená, jen mi přijdou ohromně drahé. Líbí se mi balzám Palmer's, to by bylo něco pro mě :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Pěkný článek :) taky používám na vlasy Head&Shoulders :)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Tyhle články mě baví, tak je klidně piš. Já jsem si dala zvlášť krabičku, kde vždycky dávám všechny spotřebované výrobky, na konci měsíce ji vytáhnu a udělám taky takový článek. Jediné, co z tvých spotřebovaných výrobků mám je sprchový gel od Fa, na který jsem taky měla štěstí v DM boxu. Jinak mě hodně zaujaly pleťové vody od Saloos a ráda bych nějaké vyzkoušela. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Spotřebovala jsi toho hodně a tento typ článku mám moc rada. Saloos je skvělá značka

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Tento typ článkov mám najradšej:)

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Super článek...ten carmex balzám bych ráda vyzkoušela. Někdy musím přihodit do košíku, když budu něco objednávat :)
    FitBlanka.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Jej, tolik spotřebovaných produktů! :) určitě tyto články piš :)

    eL

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Elis: Tak to som rada, že bavia a budem ich teda písať ďalej! Carmex určite niekedy skús, rovnako aj vodu od Saloos, sú skvelé :).
    Alex: Pre mňa obyčajný sprcháč :).
    Marcela: To som zabudla spomenúť, že vlastne ani nie je taká agresívna ako iné pasty a asi si ju kúpim aj znovu a možno sa nejaký efekt dostaví. :)
    Denisse: Jj, len na eshopoch, kde je poštovné drahšie ako celý balzam :/.
    Sisa: Neboj sa, to len preto, že som tento článok dlho odkladala, tak sa mi tu nahromadilo kopec produktov.
    MyPassion Cosmetics: On tak trošku chladí, ale s voňou som ešte nevyskúšala :).
    Vaja: Posnažím sa spotrebovávať ako to len pôjde ;).
    Primadonna: Mandlová rada sa aj mne páčila najviac, aj keď nie je určená pre môj typ pleti.
    Nikola: Ja len občas a hlavne tento, pretože s ním mi vlasy fakt voňajú :).
    Genevra: Tiež mám na tieto prázdne obaly krabičku. Určite vyskúšaj, Saloos je úžasný :).
    Wikira a Lucia: Tak budem ho písať aj naďalej.
    Blanka: Určite Carmex vyskúšaj :) ja chcem skúsiť aj iné vôňe.
    Lenka: Veď sú to hádam produkty ešte od decembra :D.

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Pleťové vody od Saloos vyzerajú vážne skvelo, asi ich vyskúšam :)

    Na mojom blogu práve prebieha Giveaway s Weledou a budem veľmi rada, ak sa zúčastníš :)
    Hello, my name is Ev

    OdpovedaťOdstrániť
  17. Korektor odporúčam camouflage cream :)
    www.vanesasworld.blogspot.com aj s Giveaway

    OdpovedaťOdstrániť
  18. Spotřebováno mě baví, ať už ve formě videa nebo článku, takže určitě v psaní pokračuj! :) Určitě mrknu do Yves Rocher na ten odličovač, nějaký sháním, díky za tip.
    Good vibes by ADEL

    OdpovedaťOdstrániť
  19. mňa veľmi bavia spotrebované, takže aj za mňa určite áno :)
    1. ružový garnier mne sadol a žiadne suché končeky nezvýrazňoval,tak nechápem :(
    2. essence rúž mne nezalieza ( nemám matné verzie)
    3. aj krémy weleda mi sedia :)
    4. rúž oriflame je naozaj otras :D
    5. jabĺčková h&s je super :)

    OdpovedaťOdstrániť
  20. Vyzkoušela jsem zatím jenom Fa sprcháč, sprcháče od Fa nejsou sice úplně nejlepší a nevadí mi. Když je na něj akce, ráda ho koupím. :)

    http://somethingbykatep.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  21. Úplne súhlasím, Fačko je klasika, ktorá nerobí zázraky, ale vždy je príjemná alternatíva. :)

    www.beautiful-savage.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  22. Asi som z iného sveta, ale ani jeden z týchto produktov som nemala. :-)
    Katharine-fashionisbeautiful

    OdpovedaťOdstrániť
  23. Fa sprcháče sú fajn :) a carmex milujem
    www.leekralova.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  24. Super článok spotrebovancov mám veľmi rada :) Vyskúšala som Balea veci a tiež White look pastu.
    Rada by som ťa informovala, že môj blog prechádza zmenou, zmenil sa aj názov, v novom šatee nájdeš môj blog na www.beautydonuts.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  25. Ev.: Určite skús, mne sa veľmi páčili :).
    Vanesa: Zháňam tekutý, ale nikde ho nemajú :(.
    Adéla: Mne ten od YR vyhovuje veľmi! :)
    Monika: Od Oriflame ma v poslednej dobe vôbec nič nezaujalo :/. V poslednej dobe, asi tak tri roky :D.
    Kate a Sabča: Je to taká klasika :).
    Katka: Híí, ale väčšinou keď čítam aj na iných blgooch spotrebované, tak sa málokedy nájde niečo, čo som tiež skúšala. :) A aspoň viem, čo nie a čo naopak vyskúšať :).
    Lea: Carmex som mala zatiaľ len tento, ale chcem skúsiť iné vône.
    Niki: Vďaka za info, lebo tvoj blog si ako jeden z mála pamätám celý názov, takže bude vedieť :).

    OdpovedaťOdstrániť
  26. Jééééj, máš tu WELEDU :) Super, chválim. Značku som si naozaj obľúbila a veľmi som si ju zamilovala :)

    Čo je dobré to musím mať aktuálne aj s extra mega GIVEAWAY

    OdpovedaťOdstrániť
  27. To je teda pěkná řada produktů! Samé super věci.
    Beauty by K.

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za všetky vaše krásne odkazy, komentáre, pripomienky!

Blogger Template by DanyČuks