piatok, 5. februára 2016

Swap

Na facebooku giveaway o crazy paletku od Make Up Revolution! 

Povedala som si, že s novým rokom, príde aj nové blogové ja. Moje články budú inšpiratívnejšie a plné niečoho prevratného, niečoho čo vám zlepší deň, podnieti vás k niečomu... Ale ja sama akosi nenaberám žiadnu inšpiráciu a tak hneď druhý februárový článok je úplne chválenkársky. Ide o unboxing swapu s milou Zuzkou z blogu Pink Shaaark, ktorá žije v Nemecku. Práve preto bol swap pre mňa oveľa zaujímavejším. Sortiment produktov je tam úplne iný ako sortiment bežne dostupný u nás. Nebudem to už viac obkecávať, pretože ste iste zvedaví ako ja, keď som balíček otvárala. 


Na začiatku ma čakal ručne napísaný list, podľa ktorého som následne vyťahovala jednotlivé produkty. Prvými boli dobroty, všetky z DM a všetky som už stihla aj vyskúšať. Jahodovo-vanilkové lízatko z hroznového cukru DAS gesunde PLUS mi chutilo viac ako to broskyňovo-marakujové, ale ani to nebolo vôbec zlé. A mangové gumové srdiečka, ktoré obsahujú 20% ovocnej šťavy, sú tiež výborné. Milujem všetko mangové! Keďže sa v DM málokedy stavím pri dobrotách, neviem či sa predávajú aj u nás, ale určite si to čoskoro overím. 

Pri určovaní podmienok swapu som Zuzke napísala dve moje priania. Suchý šampón batiste pre brunetky a nejaký očný krém. Som veľmi rada, že sa jej šampón pre mňa podarilo zohnať, pretože u nás som tento na hnedé vlasy ešte nikde nevidela a už sa nemôžem dočkať ako bude vyzerať na vlasoch. Očný krém mi vybrala značky Rugard, ktorá mi nič nehovorí, ale krém vyzerá veľmi dobre a obsahuje kyselinu hyalurónovú a argánový olej. Zuzka tiež pribalila vzorku telového mlieka HiPP, šampónu essence Ultime od Swarzkopfu a hydratačného krému bebe More.

Od značky Kneipp vlastním olej na telo a je úplne skvelý, takže pri tejto sprchovej pene mi hneď zasvietili oči a už teraz sa teším, keď ju prvýkrát vyskúšam. Mala by obsahovať jojobový olej a voňať po kvetoch pomarančovníka. Telové masielko od Body Shopu je tiež voňavým potešením. Po otvorení ma hneď ohúrila neodolateľná vôňa brusníc. Obsahuje bambucké maslo a tiež olej z brusnicových semienok.

Značka Anatomicals mi tiež nie je úplne neznáma, ale žiaden produkt som ešte nevyskúšala a tak som sa tiež veľmi potešila mistu na pleť, ktorý bude v lete určite úplne perfektný. Obsahuje extrakt z mäty, ruží, levandule a aloe. Značka bebe MORE mi vôbec nič nehovorí a vyslúžila som si od nich pleťový čistiaci gél na všetky typy pleti s extraktom z bieleho čaju. Pleť by mal jemne a dôkladne vyčistiť, bez jej zbytočného zaťaženia a vysušenia. 

Ďalšie mango! <3 Tentokrát balzam na pery BeeNatural, ktorý som už mala v acai berry prevedení a bol skvelý, takže z tohto mangového sa vytiešam ešte viac. Tmavohnedé očné tiene s jemným shimmerom v odtieni Glossy Mauve sú z Glossy Boxu a som rada, že opäť vyskúšam niečo iné. Tak ako aj pri quatre očných tieňov od p2, čo je dmkovská značka, o ktorej dúfam, že sa niekedy dostane aj k nám. Či bude stáť za to sa určite čoskoro dozviete, keď tiene vyskúšam. Vyslúžila som si ich v odtieni 030 warm nude a obsahujú hnedý matný tieň, svetlejší hnedý a zlatý so shimmerom a nakoniec matný telový tieň. 

Novou dmkouvskou značkou je tiež trend IT UP, z ktorej mi Zuzka nadelila krásny lak v odtieni 090. Značku Manhattan tiež poznám veľmi dobre a teraz som mala možnosť vyskúšať ich lak v krásnej staroružovej farbe, konkrétne v odtieni 51T. Mám s ním práve nalakované nechty a musím povedať, že farbička je to naozaj krásna, no viac až niekedy v inom článku. A poslednými drobnosťami v balíčku boli nálepky na nechty a dve gumičky do vlasov.

Týmto sa chcem Zuzke poďakovať za uskutočnenie tohto swapu a za to, že mi poslala takéto úžasné produkty, na ktorých používanie sa už veľmi teším. Určite nezabudnite navštíviť jej blog Pink Shaaark. Tiež tam nájdete článok o balíčku, ktorý som jej nadelila ja. Určite však nie je taký úžasný ako tento. Páčil by sa aj vám tak veľmi ako mne? 

33 komentárov:

  1. Jee, super věci. Ten balzám na rty se mi líbí a lak trend it up. :) Kouknu i k Zuzce. :))
    KattyLife

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tak takýto swap by sa aj mne veľmi páčil:) určite ťa vecičky veľmi potešili!
    http://vsetko-co-mam-rada-by-vaja.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  3. pekný swap! a neboj, inšpirácia vždy nejako príde :D :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Super věci, všechny vypadají zajímavě :)

    SweetElis

    OdpovedaťOdstrániť
  5. To se máš, super věcičky hlavně to máslo Bodyshop a taky ty laky :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Skvělé věcičky ti poslala těším se až Zuzka ukáže balíček, který jsi ji poslala ty. Tyhle swapy mě neuvěřitelně baví. Lepší než Ladybox apod. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Krásné věci jsi dostala! :3

    http://myway-tofitness.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Ja by som brala tie sladkosti :-D Aj keď raz som mala jednu čokošku z DM-ky a nebola moc zlá, cukríky však môžu byť super :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Ev.: Zuzka naozaj super vybrala! :)
    Katty: Určite kukni, ale podľa mňa som ja dostala stokrát lepší balíček ako som nadelila ja :)
    Vaja: tak určite! :)
    Katka: dúfam! :)
    Elis: Aj ja si myslím!
    Sofie: To maslo je úplne úžasné a to som ho ešte ani neskúšala! :D
    Maťa: Dohodli sme sa na piatku, ale zuzka asi ešte nemala čas :)
    M: Ja viem!
    Alex: Mne chutilo zatiaľ všetko, čo som z DM vyskúšala. Aj čokolády, ale napríklad aj raw či proteínové tyčinky. Treba skúšať!

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Som rada, že sa ti balíček páči! Ja som z tvojho taktiež nadšená! Toľko skvelých produktov :)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. woow tak to je teda super swap :) veľmi sa mi páči ten lak :D
    BoraSparkle

    OdpovedaťOdstrániť
  12. zaujímavé vecičky, väčšinu značiek ani nepoznám :)

    www.beautiful-savage.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Moc krásné věcičky, líbí se mi ty laky na nehty a stíny BEAUTYPUSINKA

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Nejvíce mě zaujal balzám na rty, těch není nikdy dost, a oční krém, o značce jsem nikdy neslyšela, tak budu ráda, když se pak podělíš o nějaké dojmy z krému, zda stojí za vyzkoušení. :)
    Katarina

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Asi nejhezčí swap balíček, který jsem viděla. Dřív jsem si i říkala, že bych do toho šla, ale to mě už nějak přešlo :) Schválně se jdu podívat i na balíček, který jsi posílala ty :)

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Swap už jsem dlouho s nikým neudělala....teď si mě docela nalákala:-) Daly jste si nějakou cenovou hranici?

    O všem? Ovšem!

    OdpovedaťOdstrániť
  17. Jéééj. Tak to je super že si vychytala práve Pink Shaaark, ktorý žije v Nemecku :) Je to úžasné, pretože tým môžeš vyskúšať aspoň niečo nové z iných krajín. Tie cukríky vyzerajú inak super :) A body Butter musí voňať superne :) Určite aj ja už budem musieť s niekým vyskúšať SWAP :)

    Pozývam teba aj tvojich čitateľov na moju extra MEGA GIVEAWAY (4 súťaže v 1) v ktorej si môžeš zasúťažiť o poukážky ale aj o viac ako 40 pruduktov z kozmetiky, knihy či šperky

    OdpovedaťOdstrániť
  18. Zuzka: Ďakujem a som rada! Ale to už som písala :).
    Aďa: Aj ja si myslím :).
    Barb: Mne oba! :)
    Sabča: A to sa mi na tom tak páči! :)
    Beautypusinka: Na tie tiene som už veľmi zvedavá! :)
    Katka: Určite budú recenzie na všetko! :)
    Michaela: Áno, hranica bola 35€, ale ja som presiahla a Zuzka tiež oveľa viac, si myslím. :)
    Katka: Práve preto som chcela swap zo Zuzkou, aby som mohla vyskúšať kozmetiku, ktorá sa u nás nedá zohnať :).
    Minau: Ešte teraz som z neho vytešená :).

    OdpovedaťOdstrániť
  19. Páni, dostala jsi krásné produkty a je super, že to je zas něco úplně jiného než je běžně k dostání u nás :)

    Ili Libertad

    OdpovedaťOdstrániť
  20. 10 a půl měsíce jsem v Německu studovala a spousta věciček ze swapu jsem si sama oblíbila, takže budeš určitě spokojená :))

    OdpovedaťOdstrániť
  21. Krásne veci ti do swapu nadelila :)
    www.vanesasworld.blogspot.com aj s giveaway

    OdpovedaťOdstrániť
  22. Dostala si krásne vecičky :DDD
    www.leekralova.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  23. Wow to jsou super věci! Největší radost by mi udělalo asi máslo Body Shopu, protože naprosto zbožňuju brusinky :) -L

    OdpovedaťOdstrániť
  24. Tak to je krasny balicek, do nemeckeho DMka bych se taky nekdy rada dostala :) Zaujal me hlavne balzam a sprchova pena :)

    OdpovedaťOdstrániť
  25. Tak to je krasny balicek, do nemeckeho DMka bych se taky nekdy rada dostala :) Zaujal me hlavne balzam a sprchova pena :)

    OdpovedaťOdstrániť
  26. Krásne vecičky ti Zuzka poslala. Batiste na hnedé vlasy by som veľmi rada vyskúšala a celkovo som vďaka tomuto článku našla niekoľko produktov, ktoré by som chcela vyskúšať :))

    CRYSTAL PEOPLE

    OdpovedaťOdstrániť
  27. Krásný balíček, věřím, že jsi z něj měla obrovskou radost :)

    OdpovedaťOdstrániť
  28. Tak toto je fakt úžasný swap! Neni co dodat.

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za všetky vaše krásne odkazy, komentáre, pripomienky!

Blogger Template by DanyČuks