štvrtok, 11. februára 2016

theBalm Party

Ako ten čas letí! Ešte nezačal ani nový rok a už som vstúpila do letného semestra, dúfam, že tou správnou nohou. Ale nie o škole som chcela, koho by to len trápilo! Dnes tu mám pre vás recenziu na hneď niekoľko výrobkov značky theBalm, ktorá u nás zaznamenáva veľký rozmach. Kto by dokázal odolať farebným retro obalom, skvelým názvom a hlavne produktom s viacerými možnosťami využitia. Myslím, že značku vám už netreba bližšie predstavovať a tak sa rovno vrhnime na produkty. Krátke to nebude! 


Začnem známejšou sestričkou z trojčlennej rodiny, ktorou je rozjasňovač Mary-Lou Manizer. Má zlatistý podtón, jej sestra Cindy-Lou je viac rúžová, takže skôr pre bledšie typy a skupinku produktov uzatvára bronzer Betty-Lou, ktorý je pre mňa na bronzer príliš shiny. Celá rodinka sa dá kúpiť v jednej univerzálnej palete, avšak ako vravím, využila by som len Mary a tak bola jasnou voľbou.  
Mary je ako vidíte designovo veľmi pekná a praktická s veľkým zrkadielkom a bez zbytočného aplikátora. Má 8,5 g čiže je dosť veľká a pre mňa snáď nekonečná, stojí 18,20 €, ale ako vravím, mám pocit že ju nespotrebujem ani za tri roky, takže za tú cenu sa naozaj vyplatila.  
Ako skoro každý produkt theBalm je univerzálna a teda sa dá použiť nielen ako rozjasňovač, ale aj ako očné tiene. Mary-Lou je veľmi dobre pigmentovaná, no napriek tomu na pleti vyzerá veľmi prirodzene a málokedy sa mi to s ňou podarí prehnať, pretože je fakt jemnučko namletá. Pleť naozaj rozjasní a dodá jej ten správny šmrnc. Jedinú nevýhodu som našla a to, že trošku práši.

Bronzer Balm Desert bol v čase mojej objednávky novinkou, stojí 16,40 €, má 6,39 g. Opäť disponuje variabilným použitím. Ide o bronzer a tvárenku v jednom, ale taktiež sa dá použiť aj ako očný tieň. Neobsahuje parabény ani mastenec, takže neupcháva póry. Pigmentácia je skvelá a výdrž tak isto. Niekedy sa mi to s ním podarí trošku prehnať a potom sa ťažko zapracováva, ale nie je to nič strašné. Odtieň je teplý, ale sedí aj teraz v zime. Myslím, že skvelý bude hlavne na leto, keď budem trošku viac opálená. Oproti Mary-Lou však veľmi práši. Tiež sa mi nepáči jeho papierové balenie, ktoré je touto dobou už dosť upatlané a nepekné. 



Prvé dva produkty som si aj napriek malým chybičkám krásy veľmi obľúbila, no pri treťom produkte neviem, čo si myslieť. Začnem tým čo viem. Korektor timeBalm má 7,5 g, stál 14,60 € a je jediným korektorom v ponuke slovenského eshopu tejto značky a tak som sa vôbec nerozhodovala dlho a siahla práve po ňom. Vybrala som si ho v druhom najsvetlejšom odtieni a to Light. Má naružovelý podtón a tak je skvelý na kruhy pod očami a vôbec sa nemusíte báť oranžových fľakov.
Na stránke sa píše o krémovom korektore, avšak v mištičke je korektor dosť tuhý a niekedy sa zle nanáša. Po styku s pokožkou sa však samozrejme nahreje a ide tak lepšie rozotrieť, no určite nie je taký podajný ako napríklad tuhý Camouflage od Catrice. Najlepšie sa mi teda pracuje s prstami, štetcom mi to s týmto korektorom vôbec nejde.
Kruhy pod očami zakryje dobre, ale určite nejde o produkt, ktorý by ich zamaskoval stopercentne. Výhodou je, že sa nezlieva do vrások. Podľa oficiálnych stránok by mal dokonca proti vráskam aj bojovať a chrániť pokožku pred vplyvmi z vonkajšieho prostredia. Ďalej sa píše, že obsahuje mnoho prospešných látok ako je vitamín A, vitamín C, vitamín E, sójový olej, panthenol, kyselinu linolovú a fosfolipidy, ktoré posilňujú pokožku a bojujú proti prvým príznakom starnutia. Vraj sa tiež môže používať na noc ako účinná starostlivosť pri minimalizovaní tmavých kruhov, no musím povedať, že som to ešte neskúšala a ani to neplánujem.

Ak to mám zhodnotiť celkovo tak som s produktmi theBalm spokojná. Najviac mi učarila Mary Lou. Bronzer a korektor nie sú zlé, ale ani som z nich nespadla na zadok a preto nemyslím, že sa k ním niekedy ešte vrátim, radšej vyskúšam niečo nové. A čo vy? Aké máte skúsenosti s touto značkou?

Už len do soboty na facebooku prebieha giveaway o crazy paletku od Make Up Revolution! 

25 komentárov:

  1. Od The balm zatím nic nemám, ale doufám, že si budu moct někdy pořídit právě Mary lou nebo bych ráda zkusila nějakou tvářenku :)

    SweetElis

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Sakra, prečo vždy keď vidím produkty The balm, myslím na to, že už by som skutočne mala začleniť lícenky, rozjasňovače a bronzer do každodenného líčenia?! Keď ja na to zakaždým v rýchlosti zabudnem, ale oni stejne vyzerajú tak krásne na všetkých blogerkách :-D Musím sa polepšiť!

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Hrozně ráda bych tuto značku vyzkoušela, ale pořád tak nějak radši utrácím za oblečení. Balení má ale fakticky super!

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Značka ma veľmi láka, zatiaľ som sa však ku kúpe nejakého produktu nedostala. Rozjasňovač vyzerá vážne skvelo! :)
    Hello, my name is Ev

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Táto značka vyzerá veľmi, veľmi dobre, určite niekedy niečo vyskúšam:)
    http://vsetko-co-mam-rada-by-vaja.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  6. bože! po tom rozjasňovači sa už musím fakt niekedy pozrieť keď ho toľké vychvaľujete :)) a dobro si došla domov? :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Ty obaly jsou prostě dokonalé. Ještě jsem tuto značku nezkoušela, ale Mary Lou by hodně zaujal i mě. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Mary Lou i korektor mám taktiež, s Mary som veľmi spokojná, no s korektorom už menej, nakoľko mi očné okolie trocha vysušuje. Tiež plánujem recenziu :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Elis: Tvárenky majú krásne, takže tiež sa snáď niekedy k nejakej dostanem :).
    Sue: Lícenka moja každodenná! Dodá šmrnc každému, takže ťa tak trochu nechápem :D.
    Sofie: Oblečenie je tiež moje číslo jedna, ale v poslednej dobe nezaostáva ani kozmetika.
    Ev.: Najlepší aký som zatiaľ vyskúšala :).

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Vaja: Už len tie obaly sú nádherné!
    Mona: Dobre som došla! A musíš!
    Maťa: Tie obaly sú božské, až na tie papierové :/.
    Klaudy: Tiež som sa bála, že bude vysúšať, ale nič také som u mňa našťastie nezaznamenala :).

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Vždy sa mi strašne páčili ich obaly a rozjasňovače :)
    www.vanesasworld.blogspot.com aj s giveaway

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Moc pěkná recenze! já jsem tyto produkty zkoušela v Anglii a moc jsem si je oblíbila. BEAUTYPUSINKA

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Tak ta balení jsou prostě úplně úžasně roztomilá!
    LadyCaterpillar

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Už dlho sa chystám vyskúšať od tejto značky, ale z nejakého dôvodu to neustále odkladám. Očividne je na čase to zmeniť :)

    CRYSTAL PEOPLE

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Mary lou manizer je dlouho na mém wishlistu, vypadá skvěle! :))

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Vždycky, když někde vidím recenzi na The Balm, tak mi jako první naskočí, že to bude o balzámech na rty, a nikdy nic :D Musím přiznat, že na mě tyhle retro obaly moc nepůsobí. Je fajn, že jsi i přes prášení spokojená :)

    OdpovedaťOdstrániť
  17. Je to krása :) Nic od The Balm nemám, ale jednou snad něco pořídím už jenom kvůli těm skvělým obalům :))

    Ili Libertad

    OdpovedaťOdstrániť
  18. Tie obaly sú nádherné. Od the balm nič nemám.
    NINAVE

    OdpovedaťOdstrániť
  19. The Balm používaš veľmi často. Rozmýšľam, že už aj ja po ňom skúsim siahnuť

    Pozývam teba aj tvojich čitateľov na moju extra MEGA GIVEAWAY (4 súťaže v 1) v ktorej si môžeš zasúťažiť o poukážky ale aj o viac ako 40 pruduktov z kozmetiky, knihy či šperky

    OdpovedaťOdstrániť
  20. Mary - Lou Manizer si chystám kúpiť v blízkej dobe aj ja, nermierne sa mi páči výsledný efekt aký zanecháva. A vďaka tebe som objavila aj niečo na kontúrovanie tváre, takže ďakujem! ♥ Super recenzia, mimochodom :)

    OdpovedaťOdstrániť
  21. Pěkný článek :) chtěla bych si pořídit ten rozjasňovač, ale nějak se mi za to nechce vyplácnout tolik peněz :)

    OdpovedaťOdstrániť
  22. Mary Lou je na mém wishlistu a doufám, že si ji brzy pořídím :) -L

    OdpovedaťOdstrániť
  23. Od této značky nic nemám, ale opět se na mém wishlistu objevil Mary-Lou Manizer, prostě tuhle věc musím mít! :)

    Kosmetický wishlist 2016

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za všetky vaše krásne odkazy, komentáre, pripomienky!

Blogger Template by DanyČuks