utorok, 2. februára 2016

Valentine's gift guide

V poslednom čase sa často stretávame s názormi, že potešiť a obdarovať svojho blízkeho by sme mali v akýkoľvek deň, kedykoľvek nás napadne, bez toho, aby sme na to mali pádny dôvod alebo očakávali nejakú protislužbu. Áno, je to tak správne a vždy to viac poteší, ak sa to stane nečakane, ale nemyslíte, že v dnešnej uponáhlanej dobe, keď každý myslí len na seba.. môžeme byť vôbec radi, že si na nás blízky spomenie v deň sviatku?
Ja preto neodcudzujem žiaden sviatok a ani ten pre zaľúbených, aj keď som single dlhodobo :D. Nech sa ktokoľvek na tom nabaluje, nech je to neviem aký obrovský marketingový zámer, je mi to úprimne úplne fuk a rada sa pokochám rúžovými výkladmi plnými srdiečok, nech už je to akokoľvek povrchné. A tí, ktorí nemajú Valentín radi, pretože sú práve single majú na výber. Buď tento sviatok úplne odignorujú alebo urobia kvetinou radosť mame či čokoládovým srdiečkom kamarátke.
A keďže všetci vieme ako ten čas letí a Valentín tu bude cobydup, spomenula som si na dve koláže, ktoré som asi pred rokov vytvorila. Veď prečo ich sem nedať a možno niekomu napomôcť pri výbere drobností, ktoré urobia radosť či priniesť inšpiráciu v podobe outfitov vhodných na valentínsku večeru.  
Dougie Poynter

Chalani sú viacmenej veľmi nenároční a na Valentína väčšinou nič nečakajú, ale určite sa veľmi potešia novému kúsku do šatníka, hodinkám, či štýlovým okuliarom alebo klobúku. Hudobník neopovrhne novými cdčkami, platňami a knihomola poteší kniha od obľúbeného autora. Domáci maznáčik tiež nie je zlý nápad a ak si nemyslíte, že pes by bol vhodným darčekom, skúste rybičku. Šporotovca určite poteší permanentka do posilovne a nadšenca hier zase horúca novinka. Chalani na kozmetiku veľmi nie sú, ale nový holiaci strojček alebo parfém tiež určite nesklamú. 
Gift Guide
Najkrajším darčekom pre dievča môže byť kresba jej samotnej alebo rovno dvojice. Nie však tá, ktorá sa tvári realisticky a pritom nájdete sto odlišností. Stačí nájsť umelca, ktorý portrét pojme trošku inak, fantazíjnejšie a hneď je z toho oveľa zaujímavejší darček. A ak ste nie veľmi na umenie, spoločná fotografia v peknom rámiku tiež nesklame. Parádnicu poteší vysnená paletka očných tieňov, kabelka, náušnice či náhrdelník. Klasikou je parfém, ktorý vôbec nemusí byť otrepaným darčekom, ak nájdete nejaký nový, ktorý jej úplne sadne a bude jej vyhovovať. Spodné prádlo je už trošku náročnejší oriešok, ale poteší nielen ju, ale aj vás. No a nakoniec pre úplných zúfalcov opäť knihy alebo cdčka.

Slávite Valentína? Dávate si s partnerom darčeky? Ak ste single, obdarúvate aspoň najbližších? 

33 komentárov:

  1. Ja by som chcela dostať také šaty :-D Pre priateľa mám zatiaľ tričko :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Krásne sú! :) a aké? Obyč alebo nejaký obrázok/nápis? :)

      Odstrániť
  2. Je škoda, že se u nás Valentýn moc neslaví..Přijde mi to jako pěkný svátek :) A ty šaty jsou krásné :)
    www.evesadventure.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Napísala si to nádherne! Ja Valentína nejako neobľubujem, no darčeky zvyknem dávať ako priateľovi, tak i mamine a babke, ktoré pre mňa veľa znamenajú. Myslím, že v dnešnej uponáhľanej dobe nejednu z nás poteší pozvanie do divadla, kina či na dobrú večeru :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Šaty jsou nádherné! Valentýna musím ještě pořešit, zatím nic nemám!:-(

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem a držím palce nech niečo vymyslíš :)

      Odstrániť
  5. Šaty jsou nádherné! Valentýna musím ještě pořešit, zatím nic nemám!:-(

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Valentýna neslavíme, jen si dáme takovou maličkost ve formě čokoládového srdíčka. Jednou mě ale přítel překvapil tím, že mi dal přání, na které mohl nahrát svůj hlas a tam mi vyznal lásku. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Valentýna neslavím, teda momentálně ani nemám s kým :D

    Ili Libertad

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Valentína nijako extra neslavím. Inak krásne koláže!
    Hello, my name is Ev

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Stejně jako ty jsem dlouhodobě single :D ..takže bohužel nemůžu využít tvoje tipy na dárky, ale třeba se mi budou hodit příští rok ;)

    Another Dominika

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Ja mám valentinske kuponiky ( večera, masirovanie, bozkávanie atd a jeden bonusový, že si tam dopíše čo chce :D)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. keďže môj priateľ je presne ten typ čo Valentína neuznáva a je zástancom toho, že na obdarovanie netreba sviatok :) ja som bola v minulosti presný opak, boli časy keď aj na Veľkú Noc sme sa s kamoškou obdarovali... postupom časom som si na to zvykla a keď ma výnimočne milo prekvapí, že dostanem aj darček na nejaký sviatok napr. narodeniny tak sa aj čudujem čo sa stalo :D ZuZu

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak aspoň sú to fakt echt prekvapenia :D

      Odstrániť
  12. Moc hezká inpirace! ten druhý outfit s fialovýma lodičkama se mi moc líbí! BEAUTYPUSINKA

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Naozaj krásny príspevok. Tieto šatičky sú naozaj krásne a okamžite by som si ich kúpila

    Pozývam teba aj tvojich čitateľov na moju extra MEGA GIVEAWAY (4 súťaže v 1) v ktorej si môžeš zasúťažiť o poukážky ale aj o viac ako 40 pruduktov z kozmetiky, knihy či šperky

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Ja som Valentín nikdy neslávila, ale pamätám si to keď sme boli malí a ,,tajne" sme si dávali valentínky :DDD
    www.leekralova.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Skvelé Ľúbezná :)

    ja mám ale vždy problém s výberom darčeka pre svojho chlapa, nie je vyberavý ale ja zrejme som :D tvoj článok potešil ;)

    -R

    OdpovedaťOdstrániť
  16. I přesto,že partnera mám tak Valentýn moc nemusím :D Asi tím jak to není typické pro náš kraj :) Ale i tak si s přítelem něco dáme a to zájezd do Prahy,kde rovnou oslavíme 11.měsíční výročí :D Kééž by se můj přítel podíval na tvé rady,super článek :)

    ROSEMDIARY

    OdpovedaťOdstrániť
  17. já očekávám pořádnje pugééét :D ♥
    www.plesatazpevacka.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  18. Ďakujem krásne za všetky komentáre! Snáď sa každému na Valentína niečo ujde a možno aj nejaká valentínka od tajného ctiteľa ;).

    OdpovedaťOdstrániť
  19. My síce Valentína neoslavujeme, ale tak nejaká drobnosť by ma určite potešila. Uvidíme :)

    OdpovedaťOdstrániť
  20. Mužom sa najťažšie vyberá, potom dochádza k nedorozumeniam... :/ :D

    https://myretroromance.wordpress.com/

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za všetky vaše krásne odkazy, komentáre, pripomienky!

Blogger Template by DanyČuks