sobota, 5. marca 2016

Beauty Forum

Neubehol ani mesiac a ja som sa zúčastnila ďalšieho veľtrhu krásy s názvom Beauty Forum, ktoré sa dnes a včera konalo v Trenčíne. Oproti minulému Interbeauty v Inchebe sa mi Beauty Forum páčilo o trošku viac a tak som si povedala, že kratučký článok s pár fotkami musí byť. Páčilo sa mi hlavne kvôli predajcom, ktorý ma zaujali - Havlíkova apotéka, Revlon či Gosh. Síce značky, ktoré sú u nás bežne dostupné, no tu naberajú akýsi iný rozmer a tak som neodišla s prázdnymi rukami. New in článok, ktorý sľubujem už veľmi dlho, stihnem snáď do konca týždňa. 
IMG_1567

Keďže Trenčín je hneď za rohom, bolo jasné, že Beauty Forum si nenechám ujsť. Vybrala som sa tam so sestrou a sesternicami a skvelo sme si to užili. Napriek tomu, že sme vyrazili hneď v piatok ráno, bolo tam dosť ľudí a pri niektoré stánky som sa ani nedostala. Napríklad Ardell stánok bol celkom plný a takisto Jordana spolu s Milani. Oproti Bratislave mal tento stánok aj menší výber a tak som napríklad neukoristila ďalšiu tvárenku či rúž Milani, ktoré som plánovala. Namiesto toho som celkom neplánovane minula peniažky v stánku už spomínanej Havlíkovej apotéky. Na tieto prírodné produkty som obzvlášť zvedavá a veľmi sa teším na ich používanie. 
IMG_1568
IMG_1570
IMG_1571
IMG_1578
IMG_1599
IMG_1565
IMG_1566
IMG_1579
IMG_1572
Vstupné bolo o niečo lacnejšie ako Interbeauty, no celý veľtrh bol o dosť väčší aj keď opäť prevládali nechtárske stánky. Musím však povedať, že sme sa skvelo bavili a o rok sa tam určite objavím znovu. Boli ste? Chystáte sa na blížiaci sa veľtrh v Prahe? 

19 komentárov:

  1. Vyzerá to tam úžasne a tiež mám Trenčín blízko, tak snáď nabudúce:)
    A chcela by som ťa pozvať na moju giveaway:
    http://vsetko-co-mam-rada-by-vaja.blogspot.sk/2016/02/velkonocna-giveaway.html?m=1

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tak tam by som sa šla pozrieť, do Trenčína zvyknem chodievať, ale asi sa mi to tento rok nepodarí, musím si to naplánovať na ten budúci :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Jooj ľutujem, že som nešla... na budúci rok už určite chcem ísť!

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Taky bych na nějaký podobný veletrh šla, ale buď jsou pro mě moc daleko nebo se o nich dozvím až z blogerského článku.
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Je to tam nádherné rada by som sa tam pozrela možno niekedy :)
    www.leekralova.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Krásne fotky, mňam tá palacinka :D
    www.vanesasworld.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Sice se nechystám, ale musím říct, že to tam podle fotek vypadá skvěle! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. No super. Ty toho teda stíhaš :) Som rada, že si si to užila

    Čo je dobré to musím mať aktuálne aj s extra mega GIVEAWAY

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Já se chystám příští měsíc InterBeauty do Prahy, tak jsem zvědavá, jaké to bude :)


    Maybelline Baby Skin

    OdpovedaťOdstrániť
  10. tiež som bola, Havlíková zaujala aj mňa :) tak som v testovaciom štádiu :D veľmi čarovný stánok mali :))

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Tie fotky sa ti fakt podarili :)

    accessoriesforbeauty.com

    OdpovedaťOdstrániť
  12. fotky se ti povedly :)

    www.dendyss.blogspot.cz lifestyle

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Luxus! Normálne ľutujem že som tam nebola :D Určite to bola skvelá akcia!

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Muselo to být super! :) Paní, co mi dělá nehty mi o tomto veletrhu říkala, ale bohužel už jsem tehdy měla jiné plány a tak jsem se tam nedostala :(

    SweetElis

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Krásne fotky... ja ľutujem, že som ju zmeškala (:

    Daniela

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Wau, vypadalo to krásně, nikdy jsem o ničem takovém neslyšela, asi jsem divná :D

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za všetky vaše krásne odkazy, komentáre, pripomienky!

Blogger Template by DanyČuks