sobota, 19. marca 2016

Curanatura

Ahojte krásky! Aký máte deň? Ja sa musím učiť, ale našla som si čas na dopísanie tohto článku, aby ste mali dnes niečo na čítkanie a som veľmi zvedavá na vaše reakcie. Nikdy by som totižto nepovedala, že budem písať recenziu na zubnú kefku! No táto bambusová od Curanatura je taká roztomilá, že som si ju nemohla nechať pre seba. Klasikou v našej domácnosti je už dlhé roky Curaprox, ktorá nám všetkým vyhovuje. Kefka Curanatura sa ku mne dostala vďaka BioBeauty boxu a priznám sa, že inak by som si podobnú kefku sama asi nikdy nezadovážila. 
Kefky Curanatura sú balené v recyklovanom papieri a v prírode sú biologicky rozložiteľné, takže po nich nezostáva žiadny dlhodobý odpad. Rúčka je vyrobená z bambusu a kefky sa dajú zohnať v dvoch variantoch Health a Bamboo. Health má štetinky z kompostovateľného nylonu (sú jemnejšie ako bambusové) a Bamboo z bambusovej celulózy. Novinkou je Junior kefka, určená pre detičky.
Design kefky sa mi veľmi páčil už na prvý pohľad, kefka je ľahká a dobre sa drží. Na to, že má kefka bambusové štetinky, sú dosť jemné a oveľa príjemnejšie ako som čakala. Celkovo však má menej štetiniek a tak si myslím, že zuby nevyčistí tak dôkladne ako napríklad Curaprox. Na druhú stranu je menšia, praktickejšia a tak sa ľahšie dostanem k zubom vzadu, ktoré sa mne osobne zle umývajú. Kefka nie je žiadnym zázrakom, no určite stojí za vyskúšanie. Zoženiete ju za menej ako 2,5 € na rôznych eshopoch s prírodnou kozmetikou.
Skúšali ste už nejakú prírodnú zubnú kefku? Na facebooku už víťazi mini giviek! :)



Ak sa vám môj blog páči, môžete ho podporiť v súťaži blogerroka tu. Nič od toho nečakám, sú aj oveľa kvalitnejšie blogy, ale každý hlas poteší. Ostatným blogerom držím palce! :) 

23 komentárov:

  1. No tak takový kartáček jsem ještě nezkoušela :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Takúto kefku som ešte neskúšala, ale vyzerá parádne, vyskúšala by som ju :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Vypadá tedy opravdu dobře! Já mám ale raději středně tvrdé kartáčky, protože jinak mám pocit, že mi zuby jen hladí a dobře je potom nevyčistí :D Je to ale hezký designový kousek!

    Everythin Kate

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Takový kartáček jsem ještě nezkoušela a zatím mě ani nijak neláká. Nejraději mám Curaprox. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Taktiež by som niekedy rada vyskúšala nejakú bio/prírodnú kefku na zuby, no zatiaľ som verná Ultra soft Curaproxu :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Ja ju mám tiež a je super :) síce som si musela chvíľu na ňu zvyknúť, lebo som mala pocit ako keby som mala v ústach paličku z nanuku ,ale inak je skvelá :)

    Lavandula Diary

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Designově vypadá super :) Ale já asi zůstanu u klasických kartáčků :)

    Ili Libertad

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Vzhledově palec nahoru, vypadá to úžasně. Vůbec by mě nenapadlo, že i obyčejné kartáčky můžou být takto vkusné:D:)

    Natálie
    NATALIEHOLZ

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Wau, táto kefka vyzerá fakt dobre :)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Tomu říkám dokonalý kartáček :))
    Paráda
    http://muj-svet.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Vyzerá dobre, ale stále preferujem curaprox :)
    Vanesa´s world

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Jéé, to je náhoda! :) Já si ho objednávala asi před 14 dny v jednom eko-obchodě a jsem s ním spokojená! Můj fialový Curaprox musel jít stranou a vůbec mě to nemrzí! :)

    Lucka www.sleepy-cat.com

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Zajímavý kartáček, ale zůstanu věrná Curaproxu :)
    BeautynaCZ

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Kartáček vypadá zajímavě, dřív jsem nikde takové neviděla! :)

    SweetElis

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Nezkoušela jsem, ale už jsem o něm hodně četla. Určitě si ho pořídím.

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Nezkoušela jsem, ale už jsem o něm hodně četla. Určitě si ho pořídím.

    OdpovedaťOdstrániť
  17. O takovém kartáčku slyším poprvé a design se mi líbí, ale jsem spíš pro ty tradiční.

    Somethingbykatep

    OdpovedaťOdstrániť
  18. Kefka vyzerá super... podobnú už mám objednanú (:

    Daniela

    OdpovedaťOdstrániť
  19. Tá vyzerá božšky!! My sme tiež fičali na Curaprox a potom na uhlíkových bieliacich kefkách, no nevidím medzi nimi rozdiel :) túto by som veru vyskúšala :)
    Drew's Beauty
    Narodeninová giveaway

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za všetky vaše krásne odkazy, komentáre, pripomienky!

Blogger Template by DanyČuks