pondelok, 7. marca 2016

Dangerous

Aj napriek skvelým produktom, ktoré vám dnes ukážem, sa mi do tejto recenzie veľmi nechcelo. Stále som ju odkladala, uprednostňovala iné články a pritom ide naozaj o super produkty od vychválenej značky Urban Decay. Paletka je, ako som vygooglila tu, ešte asi z roku 2011, no ja som ju dostala na jeseň od tety zo zahraničia, ktorá ju roky vôbec nepoužívala. A ja som si povedala, že aj keď je stará, prečo ju aspoň nevyskúšať. A o niečo neskôr som dostala ďalší darček, tentoraz vianočný od sestry, v podobe ceruzky Perversion, ktorú objednala z eshopu feelunique. 

The Dangerous Palette má pevné papierové balenie, ktoré je na povrchu matné a tak teraz už celkom dosť upatlané. Vnútri hrá farbami a veľkým zrkadielkom. Paletka skrýva 6 odtieňov a menšiu verziu ceruzky. Tiene sú farebne naozaj zaujímavo vystavané, dá sa s nimi vyčarovať obyčajné líčenie, smokey či vďaka farbám aj nejaké veselšie a zaujímavejšie. Veľmi sa mi páčia názvy tieňov a aj samotný fakt, že sú tam vôbec pod každým tieňom napísané. 
Tiene sú aj po rokoch veľmi dobre pigmentované, už na prvé čiarnutie prstom vidíte tú skvelú pigmentáciu. Ako to však býva pri svetlých a čiernych tieňoch, sú trošku slabšie. Svetlý Virgin a čierny Oil Slick sú naozaj slabšie pigmentované, pretože sú také suchšie. Najpríjemnejší je fialový Rockstar (aj najobľúbenejší :), modrý Haight a zelený Mildew. Tiene sú jemne namleté, ľahko sa blendia, dlho vydržia aj bez bázy. Jediné negatívum je, že dosť prášia, ale z viečka už po nanesení neopadávajú.
V paletke sa tiež nachádzala 0,8 gramová ceruzka 24/7 Glide-On Eye Pencil v odtieni Rockstar, presne ako tieň v paletke. A ako som písala vyššie, čiernu Perversion som dostala od sestry. K ich obalu nemám, čo povedať - klasika.
Ceruzky sú obe veľmi dobre pigmentované a gélové, teda sa ľahko nanášajú, sú skvelé tiež na klasickú linku, ale aj na tú vodnú. Niekedy mám problém, že gélové ceruzky si nemôžem naniesť na vodnú líniu viečka, ale tieto to zvládajú úplne bravúrne, nedráždia a vydržia tam aj celý deň bez rozmazania. 
Vyskúšali ste nejaký produkt od tejto značky? Ktorý vás najviac láka?

Ak sa vám môj blog páči, môžete ho podporiť v súťaži blogerroka tu. Nič od toho nečakám, sú aj oveľa kvalitnejšie blogy, ale každý hlas poteší. Ostatným blogerom držím palce! :) 

19 komentárov:

  1. Paletka vypadá nádherně, využila bych všechny barvy kromě modré. Od této značky jsem zatím nic nezkoušela, ale chci to napravit

    Jsi krasna

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tá paleta tieňov vyzerá super :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Vyzerá super, ale ja by som asivvyužila iba čiernu :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Vyzerá krásne ♥
    Môj blog: Girl with pink nails
    Srdečne Vás pozývam na moju GIVEAWAY

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Nádherná paletka, ja sa momentálne chystám kúpiť si Naked a Naked 2 od UD, tak uvidím či budem spokojná ako s ostatnými výrobkami ktoré od nich mám, pretože inak mám túto značku veľmi rada :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Pěkný článek :) paletka vypadá krásně, od UD bych asi chtěla vyzkoušet nějakou z Vice paletek :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Krásná paletka. Ty poslední 4 odstíny z prava jsou krásný!
    Meet My Lovely World

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Paletka je krásná, stíny teda nejsou úplně podle mého vkusu (mám ráda hnědé, zlaté atp.), ale už jenom ten design paletky je moc krásný, ostatně u UD je tomu tak vždycky :)
    A jak si zmínila i ty, líbí se mi, když jsou stíny pojmenované a je to napsané pod samotným stínem :D :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Moc hezká, ale na mě by byla moc tmavá :)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. S touhle kosmetikou nemám zkušenost, ale líbí se mi paletka. Je super, že má uvnitř i zrcátko, které mi u dost paletek docela chybí. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Velmi hezké odstíny! :) Ale tužky bych využila více než paletku :)

    SweetElis

    OdpovedaťOdstrániť
  12. paletka vypadá moc hezky, ale na mě jsou to trochu výrazné barvy :)

    http://somethingbykatep.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Wikira: Modrá tiež nie je moja naj farba, ale niekedy sa snažím s ňou niečo vykúzliť :).
    Alex: Čo Urban Decay nevyzerá super? :)
    Moon Rains: Tú ja práve využívam najmenej! :)
    Markét a Aďa: Aj ja si myslím!
    Mon: To som potom zvedavá na recenzie a nejaké líčenie ;).
    Nikola: Tie sú krásne! :)
    Radka: Áno tie sú naj! :)
    Denisse: To teda áno aj keď vnútri možno trošku gýčovo :).
    Julie: Aj ja mám hnedé, zlaté najradšej :).
    Pineapple: Nepoužívam ju každý deň a väčšinou na večer, takže sa dá využiť :).
    Genevra: Ja tie zrkadielka využívam aj keď mám hneď pred sebou jedno veľké na stene :D.
    Elis: Ceruzky používam denne, paletku možno raz za týždeň :), takže aj ja!
    Kate: Aj ja som sa ich trošku bála, ale za experimentovanie nič nedám :).

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Paletka vyzerá zaujímavo! :)
    partofnicol.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  15. mne už konči linka na oči, tak to tak vyzerá po nejakých hodinách vyzerám ako fetak lebo mam ju rozmazanu a rozmyslam ze si nejaku chcem kupit no neviem aku :D :D nejaku co mi dlho vydrzi a hlavne aby bola tenka, mozno aj na ceruzku by som sa zamerala uvidim :)

    TeenMumy

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Paletka vyzerá úžasne, no neviem či by som ju ja využila, keďže veľmi make-up nepoužívam - iba na obočie ceruzku a linku (dokonca nepoužívam ani špirálu, fakt len občas).
    Caroline

    OdpovedaťOdstrániť
  17. Krásná paletka a stínečky jedna báseň! :-)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za všetky vaše krásne odkazy, komentáre, pripomienky!

Blogger Template by DanyČuks