streda 16. marca 2016

January, February New In

Už len dnes do polnoci máte možnosť zapojiť sa do mini giveaway tu na blogu a na facebooku

Posledným new in článkom, ktorý sa tu objavil boli vianočné darčeky a tak bude tento článok dosť obsiahli, keďže za tie dva mesiace sa toho u mňa dosť nahromadilo. Svoj podiel na tom majú výpredaje a zľavy, súťaže, ktoré sa mi podarilo vyhrať a dva veľtrhy, ktorých som sa zúčastnila a nemohla odísť s prázdnou. 
IMG_1614

Nákup v Terranove bol celkom neplánovaný, no tým zľavám sa naozaj nedalo odolať a tak sa tu objaví viac kúskov, ktoré som uchmatla za naozaj super ceny. Toto tričko za dve eurá som tam naozaj nemohla nechať. Náušničky sú z Ebayu, sú krásne, ale dosť ťažké. 
IMG_1623
Palčáky sú posledným zimným kúskom z Takka za necelé euro. A s nimi na fotke úlovky z Catrice a Essence výpredajov. Pri stojane Essence ma najviac zaujal gel lak v odtieni 23 wonderfuel, quatro v odtieni 15 most wanted poputuje do nejakej súťaže, tak ako aj lesk v odtieni 03 Taste The Sweets. Mono očný tieň 06 coffee bean je za takú cenu nádherne pigmentovaný, takže ho teraz veľmi rada používam, tak ako aj gélovú ceruzku v odtieni 02 Around Midnight. Modrá mi ešte chýbala. Chýbal mi aj nejaký ružovkastý tieň a tak som siahla po matnom od Catrice v odtieni 070 Princess Mattleine. Keďže sérum na riasy, ktoré uvidíte nižšie je dosť drahé, siahla som po zľavnenom sére Lash Boost. A posledným úlovkom je rúž Ultimate Stay v krásnom nude odtieni 030 Wood You Love Me. 
IMG_1611
Koženkových búnd nie je nikdy dosť, hlavne potom, čo sa mi moja najobľúbenejšia na niektorých miestach začala trhať. Podobnú som už nikde nenašla, ale ani táto z New Yorkeru nie je vôbec zlá. Vo výpredaji v House som zase uchmatla zaujímavý náhrdelník. Ich bižutéria mi príde kvalitnejšia ako v iných, podobných reťazcoch.
IMG_1636
Čierna košela tu vyzerá celkom obyčajne, ale má dlhšiu, skladanú zadnú časť, čo ma úplne zaujalo. Stála len 3€ a kúpila som si aj bielu, ale jej fotka bola úplne tmavá. Ach, kedy sa ja naučím fotiť? Sprchový olej Atoderm a krém od Skin Blossom sú výhrou z facebookových súťaží.
IMG_1628
Modré lodičky som v CCC za menej ako 12€ nemohla nechať. Balerínky sa mi v Reserved páčili ešte na jeseň, no nezaujali ma tak, aby som na ne nedokázala zabudnúť. Keď som ich vo výpredaji našla za 5€ v mojej veľkosti, hneď som ich skúšala a brala k pokladni.
IMG_1638
Jemné šatičky, opäť z Terranovy, mali vo viacerých farbách a ja ani neviem, prečo som sa rozhodla pre takúto romantickú farbu. S novou koženkovou bundou však budú iste vyzerať dobre. Opäť nákup za 5€. Gosh fialovú linku 05 Purple mám už od decembra, ale zabudla som vám ju odfotiť. Očný tieň Bourjois v odtieni 02 Extrait som ulovila za 3€. 
IMG_1644
Šampón a kondicionér Nutri-Gloss Luminizer sú novinkou, ktorú som získala na testovanie vďaka výzve na facebooku. Mali by vlasom dodať nesmierny lesk, tak uvidíme. 
IMG_1645
Túto kopu kozmetiky som vyhrala už začiatkom januára a určite sa s vami podelím. Mňa totižto najviac zaujímalo sérum na rast rias Realash, ktoré už poctivo testujem a skúšam a telové mlieko od Biodermy. 
IMG_1650
Ďalšia kopa dekoratívky je nákup z veľtrhu Interbeauty v Bratislave, o ktorom si môžete prečítať tu. Hľadala som rúž na štýl Kylie Jenner a našla som jeden tekutý u Jordany v odtieni 01 Créme Brulée, kde som tiež neodolala tmavšej tvárenke 46 Terracotta Treasure (najskôr mala byť pre sestru, ale radšej som si ju nechala) a hnedej jumbo ceruzke v odtieni 03 Tenacious Brown. A dve kontúrky od E-Style majú skvelé odtiene, 01 Frosty Mauve a 03 Dark Chocolate.
IMG_1660
V súťaži sa mi darilo aj na Facebooku obchodu Rosemont. Ich tím bol taký super, že mi nakoniec zaslali spolu s kávovým bambuckým maslom aj kávový kokosový olej a peeling Romantická ruža. Všetko od úžasnej, prírodnej, slovenskej značky Soaphoria. Určite sa tešte na recenziu. 
IMG_1667
O ďalšom veľtrhu, ktorý som navštívila si môžete prečítať tu a ja som neodolala ďalším úlovkom. Havlíkova apotéka mala najkrajší stánok zo všetkých s najmilším, najpríjemnejším a najochotnejším personálom. Úplne ma zlákala Ranná čistiaca maska a krém Krásna slečna.
IMG_1672
Ak si pamätáte moju oslavnú recenziu na rúž v ceruzke od Revlonu tu, určite chápete, že som si na veľtrhu za 6€ musela kúpiť aj ďalší v odtieni 240 Striking Spectaculaire. V ich stánku sme pri nákupe dvoch kusov získali tiež lesk na pery, ktorého odtieň sme si však nemohli vybrať. V tomto stánku však predajcovia neboli vôbec príjemný a nebyť tej výhodnej ceny za toto moje zlatíčko, odídem naprázdno.
IMG_1698
Pri stánku Max Factor ma veľa kúskov nezaujalo, ale mali tam pár produktov vo výpredaji a tak som si vybrala rúž v elegantnom zlatom obale v odtieni Scarlet Ghost 720 len za 2€, ku ktorému som dostala malú vzorku a poukaz na značku do Fann parfumérie.
IMG_1701
Pri stánku Styx boli predavačky tiež veľmi milé a tak som sa nechala presvedčiť na malý telový krém s bambuckým maslom. Prenádherná vôňa, ktorej sa nedalo odolať. Čo ste si za posledné týždne kúpili vy? Čo máte nové? Pochváľte sa!

Ak sa vám môj blog páči, môžete ho podporiť v súťaži blogerroka tu. Nič od toho nečakám, sú aj oveľa kvalitnejšie blogy, ale každý hlas poteší. Ostatným blogerom držím palce! :) 

45 komentárov:

  1. Skvelé, skvelé, skvelé :))
    Krásne fotky a super produkty. Naušnice na prvej fotke sú veľmi pekné a masky na tvár spolu so slovenskou značkou Soaphoria vyzerajú naozaj lákavo. :)
    Pozývam na môj blog:
    www.everydaywithlola.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Vďaka! Soaphoriu som si naozaj veľmi obľúbila, takže môžem len odporúčať :).

      Odstrániť
  2. Úžasné věci, hned bych vyzkoušela všechno od Soaphoria a Havl apotéka. Tento měsíc jsem také vyjímečně nakoupila v Terranově, nutně jsem potřebovala šátek. Koženková bunda je super.
    Jsi krasna

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tie značky sú top! V Terranove sa to oplatí hlavne cez zľavy :)

      Odstrániť
  3. tú čiernu košelu za 3e mám aj ja :D a moc sa z nej teším! krásne súťaže a teda výhry, úprimne závidím :)) ja moc šťastie na výhry nemám :).. samé parádne produkty, súhlasím Apotéka mala najkrajší stánok, škoda že tak maličký, tiež som kúpila tú 3 minútovú :) dnes som ju spomenula vo svojom príspevku, nakoľko mi dosť prirástla k srdcu :D tá príjemná vôňa júj :))) aké sú tvoje pocity z nej ? :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Za takú cenu je super, treba sa zapájať a je pravda, že ja sa zapájam do veľa súťaží :). Stánok bol strašne maličký a veľa ľudí sa tam motkalo, ale nevadí. Personál bol oveľa milší ako v iných stánkoch :). Ja som ju ešte neskúšala, lebo mám otvorené iné masky, tak ich chcem najskôr spotrebovať :).

      Odstrániť
  4. Pořídila sis opravdu mnoho krásných věcí a za skvělé ceny, nevím kterou komentovat dřív! :) Koženková bundička je super, já jsem si v New Yorkeru také jednu zkoušela, bohužel mi byla těsná, nakonec jsem podobnou pořídila v Polsku a jsem moc spokojená. Jinak mě taky velice zaujala kosmetika, všechno jsou to lákavé produkty, nejraději bych ale asi vyzkoušela produkty od Revlonu :)

    SweetElis

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. A v Poľsku kde? Na tých trhoch, čo bývajú? :) Pretože na takých som bola len raz, ale bola tam skvelá atmoška a kúpila som si tam vtedy za super cenu sandále a sú mega pohodlné aj keď sú vysoké :). Tak tak, veľmi sa teším z ich používania. Od Revlonu určite skús nejaký rúž! :)

      Odstrániť
  5. Fíííha to je věcí :-) Náušnic z ebaye jsem si ksysi objednala celkem hodně, hlavně takových větších...a jsou některé tak těžké, že se až převažují a vypadají v uchu blbě :-( A některé ani nejsou tak pěkné...No, už do takových velkých nepůjdu...A jsem zvědavá, jaké budou ty Elseve přípravky :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja mám tiež kopu náušnic z Ebaye, niektoré visiace sú super, niektoré vyzerajú strašne lacno a takéto veľké vyzerajú pekne a kvalitne, ale sú vážne strašne ťažké :(.

      Odstrániť
  6. bože ty máš také šťastie na tie výhry očúvaj :)) a nie je to náhodou ružový píling miesto jahodového? :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ty máš čo hovoriť! :) Ježiš zas som myslela na jedlo pri písaní, opravené :D

      Odstrániť
  7. Páni, tolik krásných věcí! Děláš moc hezké fotky :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Mne sa ani nezdá, ale ďakujem krásne, snažím sa :)

      Odstrániť
  8. Tá bundička je krásna :) Ja už sa teším na teplejšie počasie, keď budem môcť vytiahnuť moju koženkovú bundu :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Aj ja! Už som chcela tento týždeň takú hrubšiu, čo mám, vytiahnuť, ale nakoniec sa zase ozimilo :(

      Odstrániť
  9. Očné tiene od Essence I love Nude sú fakt super. Majú krásne farby a sú pekne pigmentované.
    www.leekralova.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som bola riadne prekvapená ich pigmentáciou :)

      Odstrániť
  10. Tiež som si kúpila to quatro a ten monotieň od Essence :D
    Môj blog: Girl with pink nails
    Srdečne Vás pozývam na moju GIVEAWAY

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Samé krásné věci a fotky. Moc by se mi líbily ty světlé šatečky, ale bohužel nemám velikost XS, takže by to asi nebylo ono.

    Ta tyrkysová ti bude moooc slušet.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Mali tam aj väčšie veľkosti a ja by som sa ani nečudovala, keby si obliekla aj XS ;). Máš skvelú postavu!

      Odstrániť
  12. Ty jo, to je krásných věcí....Soaphoria, Styx. Havlík...

    O všem? Ovšem!

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Samé krásne kúsky! A náhodou robíš veľmi pekné fotky! :) Budem sa tešiť na recenzie :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem krásne! :) Niektoré už skúšam a som nadšená, takže je sa na čo tešiť :)

      Odstrániť
  14. oblečení a doplňky skvělé! Také bych to vynosila, opravdu se mi to líbí a lak je přesně podle mých představ, miluji takové barvy. Ale ostatní věci se mi líbí také ;)

    http://somethingbykatep.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem! :) Ja som tiež na také farby, ale už dlho som si podobnú nekúpila, takže musí byť :)

      Odstrániť
  15. na tie Havlíkove veci a Soaphoriu chcem určite vidieť recenzie! :D vyzerá to úžasne :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Recenzie určite budú! :) Vyzerá, vyzerá :)

      Odstrániť
  16. Páni, nakupovalas opravdu dost :). Ty náušnice z první fotky jsou naprosto úžasný! :)
    Catamount

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. A to som sa ešte krotila! :D A veľa robí aj tá výhra v súťažiach :)

      Odstrániť
  17. Krásne kúsky za ešte lepšie ceny:) tak ti máš teda vo výpredajoch prehľad! Vecičky z Terranovy sú krásne a lodičky tiež:) fúha, máš inak maličkú nohu, ja mám takú obriu, tak neviem, či by tie lodičky v zľave mali aj pre mňa:D
    A ak budeš mať čas, nezabudni sa zastaviťa a zapojiť do mojej ga:
    http://vsetko-co-mam-rada-by-vaja.blogspot.sk/2016/02/velkonocna-giveaway.html?m=1

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Normálne mám 36, ale vysoké mi viac vyhovujú 35 a potom to vyzerá, že nenakupujem topánky nikde inde, len v CCC, ale iba tam majú väčšinou pekné vysoké topánočky v 35 :). Treba hľadať :).

      Odstrániť
  18. Páni, koupila jsi si celkem dost věcí. V těchhle tvých nákupech se mi líbilo vážně docela dost věcí, čemuž se i docela divím, protože mě se málo kdy něco. Ale ty jsi se tedy trefila přesně to mého vkusu :D určitě se mi strašně moc líbí ta neutrální barva těch šatiček z terranovy. Také bych takové brala, myslím, že to bude úplně ideální na léto :)

    Maris Novotná

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak, tak, na leto budú úplne perfektné :).

      Odstrániť
  19. Tolik krásných věcí :) chtěla bych vidět ty šatičky celý :)
    eL

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Možno niekedy v outfite, ale pochybujem :P :D.

      Odstrániť
  20. Gratuluji k výhrám a těším se na recenze. Nejvíce se mi líbí náušničky na první fotce, kožená bunda modré lodičky. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
  21. Teším sa na recenzie ♥ Krásne si nakúpila!

    OdpovedaťOdstrániť
  22. Tak to je pořádný new in :D Každopádně jsi si pořídila krásné věci, nejvíc se mi líbí asi všechny věci z Terranovy :)

    Another Dominika

    OdpovedaťOdstrániť
  23. Kožená bunda nesmie v šatníku chýbať ani mne a tie šaty, čo si si kúpila vyzerajú nádherne :)

    OdpovedaťOdstrániť
  24. Kúpila si si samé pekné oblečenie :)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za všetky vaše krásne odkazy, komentáre, pripomienky!

Blogger Template by DanyČuks