štvrtok, 10. marca 2016

Kozmetický stolík

Mini giveaway tu na blogu a na facebooku

Jednu z mojich skvelých čitateliek minule veľmi zaujímala "moja zbierka" kozmetiky a spôsob akým ju skladujem. Tak som si povedala prečo vás nenechať nahliadnuť do môjho bordelu a systému, ktorý často naozaj nemožno nazvať systémom, pretože niekedy sa stane, že je všetko poprehadzované a aj keď toho nie je až tak veľa, nemôžem nájsť práve to, čo hľadám. Vrhnime sa na to, nech to nie je príliš dlhé.
IMG_1256

Keďže so svojou izbou nie som veľmi spokojná, tak sa tu celý room tour v najbližšej dobe stopercentne nevyskytne a preto vám v krátkosti vysvetlím, kde sa moje kozmetické kráľovstvo nachádza. Uprostred jednej steny mám veľké okno a vedľa neho  podlhovasté zrkadlo, pri ktorom sa líčim, obliekam, jednoducho skrášľujem. Vedľa stojí komoda, na ktorej je položené ďalšie zrkadlo a celé toto moje kráľovstvo, aby som pri líčení malo všetko pekne pokope. 
IMG_1257
Ako vidíte kozmetiku skladujem vo všetkom možnom, od kvetináča, cez svietniky a misku, až po skvelý organizátor na rúže a ďalšieho skvelého pomocníka, v podobe stojanu na štetce. Oba som zohnala v Kik asi pred polrokom za necelých 3,5 €, tak snáď sa tam niekedy ešte objavia a podarí sa mi ešte nejaké ukoristiť. Budem konkrétne menovať všetky produkty, hlavne tie, na ktoré sa tu už stihla objaviť recenzia a tie budú zvýraznené a ak si o nich budete chcieť prečítať viac stačí kliknúť a presmeruje vás na recenziu.
IMG_1259
Začnime bielym, dreveným kvetináčom v provensálskom štýle s levanduľami, v ktorom sa ukrýva tvárenka od Catrice, rozjasňovače (Mary-Lou od theBalm, Catrice z limitky a krémový Essence soo glow!), púdre (Stay Matte od Rimmelu a krajkový Dermacol), bronzer Balm Desert a ďalšie tvárenky (NYX a Sleek). 
IMG_1260
Pred kvetináčom sa potom nachádza sklenená miska s balzamami na pery ako Burt's Bees, Crazy Rumors, Bee Natural, Soaphoria, The Body Shop a ďalšie. Tiež na spodku schovávam rúže, ktoré nie sú až tak dobre pigmentované alebo ich nepoužívam až tak často. Patria medzi ne napríklad rúže Colour Trend z Avonu alebo niektoré odtiene rúžov od Makeup Revolution.
IMG_1262
V ružovom kýbličku mám riasenky, ktoré mám momentálne otvorené. Už dlho to je Glamour Doll od Catrice a Wake Me Up od Rimmelu, ktorá nádherne vonia, ale mne vôbec nevonia ako uhorky. Nesmie chýbať tiež miláčik všetkých dievčat Lash Sensational od Maybelline, novinka od Gabriella Salvete Volume Caring Mascara a Butterfly od Astoru.
V sklenenom svietniku s mašličkou som kedysi pálila sviečky no dnes slúži mojim ceruzkám, linkám i korektorom, napríklad Avonu alebo B.flawless cosmetics. Ďalej linky v pere, čierne od Avonu a Essence, v hnedej od Gabriella Salvete. O ceruzkách od Urban Decay sa toho veľa napísať nedá, sú jednoducho úžasné.
IMG_1265
V transparentnom stojane skladujem lesky od Rimmelu a kontúrky na pery od Essence a Catrice, rúže v ceruzke od Revlonu a Astoru, a dvojfázový tekutý rúž Maybelline Super Stay. Pod nimi sa nachádzajú sety na obočie od Makeup Revolution, Sleeku a Avonu, báza pod očné tiene od Avonu, šedá gélová linka Essence a môj jediný rúž v kalíšku v krásnej bordovej farbe. 
Hore moje momentálne tri najobľúbenejšie rúže: KIKO Milano, matný Gosh a Barry M. Vedľa maličký, už menej obľúbený, od Sleeku v odtieni 774 a Reckless od Makeup Revolution
Rúže s priesvitným viečkom od Avonu patria k mojim najobľúbenejším. Strieborný je tiež z Avonu, ale vôbec nie tak skvelý v odtieni Loving Lilac. Klikacia 04 od Dermacolu je krásna, prirodzená, peach farbička. Outsiderom medzi rúžmi je báza od Catrice a hneď vedľa Lippower od Makeup Revolution, ktorý sa skladá z rúžu a lesku. Dvojičky Rimmel od Kate sú skvelé a dvojičkám ColorTrend z Avonu sa za takú cenu tiež nedá veľa vytknúť.
IMG_1266
Hneď vedľa mám Garnier Miracle Skin Cream, bázu od Rimmelu a zelený, tekutý korektor od Avonu. Vo vedľajšom stojane mám moje neslávne štetce, ktoré vám ani nebudem ukazovať, ale snáď onedlho budú nové. A moja najobľúbenejšia a teraz aj jediná tekutá linka od Cosm'etika. Pred stojanom sídlia timeBalm a slávny Camouflage korektor od Catrice. Btw, stále nemám ten tekutý! Stále je vypredaný.
palettes, eyeshadows,
V krabičke vedľa mám plnú kopu tieňov a paletiek. Od zhora paletka MUR, UD, Sleek, Dermacol, ktorá nakoniec poputovala do súťaže. Dve najobľúbenejšie duá od Avonu, nové quatro od P2 a mono tiene od Essence, úžasný, trblietavý MUA, málo pigmentovaný od KIKO Milano, prírodný od Coueler Caramel, MUR či Miss Sporty.
lak, lak na nechty, nailpolish
A nakoniec plechová krabička s lakmi, kde sú všetkých možných farieb a značiek ako Manhattan, Pupa, Sally Hansen, Rimmel, Flormal, Essence, H&M, Avon, Oriflame, Gabriella Salvete, Trend It Up a iné.

A teraz je rad na vás. Ako si usporadúvate svoju kozmetiku vy?

Ak sa vám môj blog páči, môžete ho podporiť v súťaži blogerroka tu. Nič od toho nečakám, sú aj oveľa kvalitnejšie blogy, ale každý hlas poteší. Ostatným blogerom držím palce! :) 

24 komentárov:

  1. Mám dva rovnaké organizéry ako ty :) Som minule tiež natočila o tom videjko :)
    Moja zbierka kozmetiky

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Máš pěknou sbírku :) já mám takový bílý dřevěný organizér s šuplíčky a kdysi jsem si vytvořila i takový diy podle nějakého videa :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Pekná zbierka a pekné roztriedenie :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Že toho nemáš hodně? Nesouhlasím! Je toho spousta, ale líbí se mi, že je to množství unositelné a není tak přehnané. Když někdy koukám na ta kvanta malovátek jiných bloggerek a spočítám si, jak dlouho má co trvanlivost, tak se ty holky musí malovat snad i na noc :D Máš to hezoučké a pěkně zorganizované, moc hezký příspěvek :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Nádherná zbierka! Ja sa zatiaľ zmestím do jednej kozmetickej taštičky..:D

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Mary Lou manizer - kolikrát já už ho na ten wishlist psala... :D

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Naozaj úžasná zásoba :) Ja som nikdy takúto veľkú zásobu nemala. :) Na druhej strane by som ju uričte ani nikdy nespotrebovala :)

    Čo je dobré to musím mať aktuálne aj s extra mega GIVEAWAY

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Drews: Už som pozrela a máš to supiš pupiš. Ten stolíček je čistá roztomilosť! :)
    Nikola: Viem asi aký myslíš a musím si ho aj ja kúpiť! :)
    Zuzanka, Denisse, Lucy: Vďaka <3.
    Primadonna: Tiež mám pre niektorých blogerkách a ich kozmetike taký pocit! :) Ale už aj ja sama posúvam niečo sestre alebo mamine a nakoniec sa to vždy nejak spotrebuje :).
    Mon: Vďaka, aspoň to stihneš minúť! :)
    Dany: Fuuha a to ani nie som ako iné maniačky! :D
    Time with Beauty: Musíš ho mať! Podľa mňa sa za tú cenu naozaj oplatí, je super a je ho fakt veľa! :)
    Katka: A keď si predstavím ako niektoré dievčence majú toho dva, tri, štyrikrát toľko! :D

    OdpovedaťOdstrániť
  9. jéééj je na svete :) pekné zásoby veruže máš :D

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Pěkná sbírka! :-) Kosmetiku mám uskladněnou ve stolečku na líčení! :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. wau, super zbierka, no ja momentálne skladujem všetko v šuflíkoch a na 2 rôznych adresách :D ale za cca mesiac kúpim vysnívaný (ikea) kozmetický stolík :D a nasťahujem sa na jednu adresu :)

    OdpovedaťOdstrániť
  12. JA sa velmi tesim lebo uz tento vikend by som mala dokoncit svoj kutik krasy. Kedze som sa (zase) stahovala ale tentokrat uz snad natrvalo, a prerabame celu spalnu, tak som sa ropzhodla investovat do miesta kde kazda zena travi podstatne dost casu. Teraz to u mna vyzera hrozne.. parapety, policky a krabice zapratane sminkami.. jeden velky bordel :(

    Paci sa mi roznorodost tvojho triedenia a aj ze mas system v tom:) podobny stojan na ruze mam z Tigeru :)

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Tak takhle nějak si představuju kosmetický koutek kosmetické maniačky :D Strašně se mi líbí, jak to máš krásně uspořádané a jo, tak trošku ti to i závidím :D

    Another Dominika

    OdpovedaťOdstrániť
  14. jeden z těch organizérů jsem si v Kiku také stihla pořídit a jsou vážně super! :) Moc hezký článek :)

    SweetElis

    OdpovedaťOdstrániť
  15. awesome post :)
    Have a nice weekend! Kisses :

    http://itsmetijana.blogspot.rs/

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Wow, to je teda pěkná sbírka. Já mám kosmetiku taky v různých organizérech nebo používám i krabice z DM boxů. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
  17. Máš to skvelé zoorganizované:) pekná zbierka:)
    Chcela by som ťa pozvať na moju giveaway:
    http://vsetko-co-mam-rada-by-vaja.blogspot.sk/2016/02/velkonocna-giveaway.html?m=1

    OdpovedaťOdstrániť
  18. Ty jo, taková krásná obsáhlá sbírka :)
    eL

    OdpovedaťOdstrániť
  19. Monika: Isto je toho menej ako u teba! :P
    Jane: Tiež by som taký brala, ale na väčšinu sú také malé tie šuflíčky, tak neviem či by sa mi tam všetko zmestilo :D
    Dena: Tak to je super! :)
    Hevi: Ale ty ich máš tak trikrát viac, alebo?
    Dreamarina: Tak snáď to bude už posledné sťahovanie! :) A Tiger je asi raj, musím sa tam konečne vybrať niekedy! :)
    Dominika: A teraz si predstav ako to je u iných, oveľa väčších kozmetických maniačiek :D.
    Elis: Ja ľutujem, že som si nekúpila z každého aj dva :D.
    Tijana: thanks!
    Genevra: Do DMboxov dávam také produkty, ktoré som ešte neotvorila :).
    Vaja: Vďaka! :)
    Lenka: Sú aj obsiahlejšie, ale vďaka :).

    OdpovedaťOdstrániť
  20. To je krása! Moc krásna zbírka a do oka mi padla tá lícenka od NYX:-)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za všetky vaše krásne odkazy, komentáre, pripomienky!

Blogger Template by DanyČuks