pondelok, 14. marca 2016

Liquid Lipsticks

Mini giveaway tu na blogu a na facebooku. Už len do stredy! :) 

Tekutým rúžom som nikdy veľmi neholdovala, no ich trendu, ktorý sa šíri hádam už aj viac ako dva roky, sa nedalo vyhnúť, takže sa ich pár konečne dostalo aj ku mne. V drogérii ma najviac zaujal Rouge Edition Velvet od Bourjois a Rimmel Apocalips Lip Laquer. Maybelline Super Stay 24 Color som dostala od sesternice na narodeniny a ani neviem či sa u nás predáva. Ja som ho v drogérii u nás nenašla, poznáte? 
IMG_0772

Rouge Edition Velvet od Bourjois ma najskôr veľmi lákal v šťavnatom berry odtieni Grand Cru, no nakoniec som si vybrala Beau Brun, čo je tiež dosť výrazná farbička. Super Stay vlastním v odtieni 542 Cherry Pie a skladá sa z dvoch fáz, pričom prvá je úplne zbytočná. Ide o obyčajný balzam, ktorý by mal predtým pery hydratovať, ale rúž funguje aj bez neho, takže whateva. Balzam má veľmi príjemnú vôňu, ale po jeho nanesení musíte dosť dlhú dobu čakať kým nanesiete rúž.
Prvých dvoch rúžových krásovcov by som mohla zhrnúť spolu. Rýchlo schnú, takže musíte aj rýchlo pracovať. Pigmentácia je skvelá a stačí jedna vrstva. Chyby sa nedovoľujú, pretože je ich potom veľmi ťažké nenápadne odstrániť. A teraz to najpodstatnejšie a to je ich výdrž. Áno, vydržia dlho, ale určite nevydržia celý deň. Môžete jesť, piť, nepohnú sa, ale postupne sa vytrácajú zo stredu pier. Keďže musím byť pri nanášaní precízna, počas dňa dopĺňam už len klasickým červeným rúžom. Klasický rúž krásne doplní vytratený stred a vy sa nemusíte obávať drolenia, ku ktorému často dochádza pri vrstvení takýchto tekutých rúžov. Oba rúže po čase vysúšajú a trošku zvýrazňujú suché miesta. 
IMG_0779
Apocalips Lip Lacquer od Rimmelu v odtieni 401 Aurora je trošku tekutejší ako ostatné dva, takže jeho nanášanie až tak nesúri. Taktiež sa chybičky dajú rýchlo a pekne korigovať. Pigmentácia je vďaka konzistencii však o niečo horšia, ale dve vsrtvičky by pre dokonalú farbu mali stačiť. Keďže je tekutejší nezaschne tak dobre a preto sa aj odtláča a rýchlo vytráca. Jediným pozitívom je to, že nevysušuje. 
Odtiene sa vám asi zdajú všetky rovnaké, ale nešlo mi to vôbec dobre vyfotiť. Stredný Maybelline je tá pravá, klasická červená (musím povedať, že nezvýrazňuje žltšie zuby). Prvý Bourjois je tehlovejší a Rimmel je zase trochu do oranžova. Mám vybrať jedného krásavca, ktorý si kúpim aj v iných odtieňoch? Maybelline Super Stay. Vyhovuje mi z týchto troch najviac. A čo vy? Aký je váš tekutý obľúbenec? Rada by som samozrejme ešte vyskúšala nejaké tekuté rúže od Milani, Sleeku či Nyx. Uvidíme! 

Ak sa vám môj blog páči, môžete ho podporiť v súťaži blogerroka tu. Nič od toho nečakám, sú aj oveľa kvalitnejšie blogy, ale každý hlas poteší. Ostatným blogerom držím palce! :) 

25 komentárov:

  1. Tekuté rtěnky jsem si docela oblíbila. Mám doma lip laquer od Rimmel a jsem s ním spokojená, jen má trochu divnou vůni. Pak ještě používám Essence. Je to krásná sytá rtěnka, ale bohužel nemá moc výdrž. Chystám se vyzkoušet ten Maybelline

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Aj mne sa zdá, že má divnú vôňu a určite to nie je tým, že je starý alebo tak, lebo voňal tak hneď po otvorení :(.

      Odstrániť
  2. To jsou nádherné odstíny. Já mám tekutou rtěnku od Dermacolu a jsem s ní spokojená. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tie sú vraj skvelé, ale akosi som sa k nim ešte nedostala :)

      Odstrániť
  3. Krásne farbičky :) Ten od Rimmel som mala ale v takej ružovkavej :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Odtiene majú krásne, ale od Rimmelu si ďalší nekúpim :)

      Odstrániť
  4. Krásne farbičky ♥
    Môj blog: Girl with pink nails
    Srdečne Vás pozývam na moju GIVEAWAY

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ta od burjois se mi strašně líbí, už se po něm dívám dlouho :)

    http://somethingbykatep.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Maybelinku mám taky tuhle Super Stay a je fajn, ale nějak se mi vyvrklala ta část s barvou a nejde dovřít, takže když si jí chci vzít s sebou, musím ji mít v sáčku :D Po čase se drolí, jak říkáš, když se dá moc velká vrstva. Miluju ty Dermacolí, až na ně narazíš, určitě vyzkoušej. Bourjois mě zajímá, tu zase někdy vyzkouším já. Moc hezká recenze! :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak to je smola, to ja by som ju už potom stále nechávala doma :). Určite vyskúšam :).

      Odstrániť
  7. Ja mam od Rimmel moc rada tekure rtenky Provocalips :) Jinak si planuji poridit nejakou prave od Bourjois a take me laka vyzkouset Nyx, Milani nebo Sleek :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Je strašne veľa takých, ktoré chceme vyskúšať :D.

      Odstrániť
  8. Maybelline vyzerá najkrajšie :) Ja matné produkty takmer vôbec neznesiem, veľmi mi vadí to nežiadúce vysušovanie, no tekuté rúže mám inak veľmi rada, len nie matné... Môj hlas už máš :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. A aj sa mi najviac páči :)! Ďakujem krásne :).

      Odstrániť
  9. Mám tu od Rimmelu a až na to, že po čase zalézá do vrásek jsem sní hrozně spokojená :)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Nejvíc mě zaujala ta Maybelline, tu si určitě pořídím. :-)
    Já mám tekutou rtěnku od Dermacolu 16H Lip Color a ta je taky skvělá. :))

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Wow, ty barvičky jsou bezvadné, moc se mi líbí :). Snad i ozkouším :D.

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Už aj ja si musím nejaký pozrieť. Vyzerajú skvelo! Ešte keby sa mi podarilo nájsť v nude odtieni. AW :)
    SASHA´S LIFE

    OdpovedaťOdstrániť
  13. I absolutely love liquid lipsticks and these shades look so pretty <3

    Life in Pastel

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Já ještě žádnou tekutou rtěnku nemám, ale ráda bych zkusila nějaký odstín od Dermacolu :)

    SweetElis

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Tekutý mám len Apocalips, takže veľmi nemám s čím porovnávať. Ale na druhú stranu, stále mi viac vyhovujú klasické tyčinkové :)

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Rouge Edition Velvet od Bourjois som si včera chcela kúpiť, no vzala som si tester, naniesla na ruku a prišiel mi nejaký suchý, a to ma odradilo :D

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za všetky vaše krásne odkazy, komentáre, pripomienky!

Blogger Template by DanyČuks