štvrtok, 3. marca 2016

Lost in your eyes

Mini giveaway tu na blogu a na facebooku

Moja prvá recenzia riaseniek! Chcela som skríknuť, ale potom som si spomenula, že som vám tu jednu už ukazovala v spoločnej recenzii s paletkou. Dnes to však nebude len o jednej, ale rovno o štyroch riasenkách, ktoré momentálne používam najčastejšie. Nikdy nemám otvorené viac ako dve, ale teraz sa mi to tu akosi rozbehlo a tak som si povedala, že vám ich ukážem. 
igvxft


Prvou je zelená, uhorková Wake Me Up od Rimmelu. Ak ste si k nej v drogérii nečuchli keď bola novinkou, tak vám môžem povedať, že vonia po takej tej umelej uhorke. Je to príjemná vôňa, ale pri riasenke mi to je celkom dosť jedno. Mala by obsahovať vitamíny a extrakty z uhorky, ktoré by mali riasy vyživiť do hĺbky. Kartáčika som sa veľmi obávala, pretože nemám veľmi rada hustejšie kartáčiky s oblými tvarmi. Napriek tomu sa s ňou celkom dobre pracuje, riasy predĺži a trochu zahustí, nedrolí sa a neopadáva. Veľmi sa mi však otláča na horné viečko a tiež mi pri druhej vrstve riasy dosť zlepuje.
Musím ešte poznamenať, že si líčim len horné riasy a dolné vôbec, takže vám neviem povedať ako všetky tieto riasenky pôsobia na dolné riasy, či sa drolia, otláčajú, rozmazávajú tam, naozaj neviem. Líčite si aj spodné riasy? 
Čierna, elegantná krásavica nesie názov Glamour Doll a je od Catrice. Našla som ju v mojom prvom DM boxe, ktorý vyšiel pri príležitosti 20 výročia DM na Slovensku. Pri výbere dekoratívneho kúsku do boxu nemohli urobiť lepšie. Presne takéto kartáčiky mám rada a tak sa mi s ňou veľmi dobre pracuje, aj keď už dosluhuje. Riasy krásne predĺži, ale veľmi nezahustí, takže ju často používam v kombinácií s nejakou inou. Neopadáva, nedrolí sa a ani neodtláča. Aj keď vydrží večnosť, stále sa dobre a rýchlo odličuje. 
Wake Me Up a Glamour Doll

Keď som po prvýkrát uvidela kartáčik riasenky Wolume Caring Mascara s argánovým olejom od Gabriella Salvete spomenula som si na kominára. Neviem tie štetinky mi na prvý pohľad prídu veľmi drsné. Táto riasenka riasy skvelo predĺži, fakt že veľmi, ale nezhustí ich, takže je skvelá na kombináciu s inou riasenkou. Trošku sa odtláča, ale to iba hneď po nanesení, a keď zaschne tak sa ani nehne, nedrolí sa a v pohode sa odličuje. 
A nakoniec všade veľmi ospevovaná a obľúbená riasenka Lash Sensational od Maybelline. Čo vám poviem. Veľmi som si ju obľúbila, je absolútne úžasná a nemám jej čo vytknúť. Pracuje sa s ňou veľmi dobre, riasy vytočí, perfektne predĺži a zhustí. Neopadáva, nedrolí sa, len sa trošku ťažšie odličuje. Ale určite z týchto štyroch som si ju obľúbila najviac. Druhá skončila GS a tretia Catrice. Rimmelku by som si už znovu nekúpila. 
Argane Oil a Lash Sensational

Vyskúšali ste niektorú z týchto riaseniek? Aká je momentálne vaša najobľúbenejšia?

25 komentárov:

  1. Zaujala ma tá od Maybelline:) a ja si tiež líčim iba horné riasy, príde mi zbytočné líčiť si aj tie spodné!
    Chcela by som ťa pozvať na moju giveaway:
    http://vsetko-co-mam-rada-by-vaja.blogspot.sk/2016/02/velkonocna-giveaway.html?m=1

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Musím si tú od Maybelline už konečné kúpiť :D
    Môj blog: Girl with pink nails aj s GIVEAWAY!!

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Z těchto mám tu okurkovou, už mi vyschla, nic moc no :D Ale tu od Maybelline Lash Sensational mám na wishlistě už dlouho :)
    Denisse Beauty

    OdpovedaťOdstrániť
  4. tá GS je fajn, len občas sa mi drolí po pár hodinách :) maybellinka neni o čom, tak som rada že som netrafila vedľa a sedí ti :) a líčim si aj spodné riady, dodá to úplne iný efekt :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Já mám ráda Rimmel řasenky, ale také už delší dobu chci vyzkoušet nějakou od Maybelline!

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Mám milion řasenek, ale z těchto ani jednu :D

    OdpovedaťOdstrániť
  7. GS řasenka mě láká, ale asi jí nepotřebuju..;) Okurková od Rimmel mě taky ze začátku zajímala, ale asi spíš kvůli vůni. Je ale fakt, že od Rimmel jsem měla řasenku snad jen jednu, tak bych ji mohla zkusit..;) Mě se bohužel všechny řasenky po celém dni pod očima obtiskávají...

    http://kate-trends.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Také jsi se trefila do výběru řasenek, z nichž ani jednu nemám. :)
    Ale recenze je pěkná a určitě se podívám minimálně po Catrice, od téhle značky jsem nikdy žádnou řasenku neměla.

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Wake me up má z nich nejlepší kartáček už na pohled :) aspoň podle mne :)

    eL

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Lash Sensational bych určitě ráda vyzkoušela! Tento typ kartáčku mi sedí asi nejvíc :)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Nemám ani jednu z týchto riaseniek, najviac sa mi páči od Gabrielly Salvete, mám radšej tento typ kartáčiku ako silikónový. Ja momentálne používam na vrchné riasy špirálu Sexy Pulp od YR a na spodné Love Lash od Mary Kay, už sa teším ako ich dopoužívam a kúpim si novú :) Chcela by som vyskúšať wampku od Pupy alebo si kúpim zase raz moju obľúbenú od Bourjois Volume Glamour.

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Ja pouzivam tu od Maybelline uz zopár mesiacov a som velmi spokojná :) Celkovo v poslednej dobe Maybelline u mňa vyhráva na plnej čiare :)

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Nemám žádnouz nich, ale na Last Sensational jsem četla samé pozitivní recenze :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Z těchto kousků jsem zatím nezkoušela žádnou a minimálně ta okurková mě vůbec neláká. Docela bych ale vyzkoušela tu od Maybelline, jejich řasenky mám ráda. Momentálně používám také jednu od Maybelline, konkrétně Great Lash, se kterou jsem se sice musela sžít (má na mě hrozně malinký kartáček), ale řasy dokáže udělat moc pěkné. :)
    Katarina

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Nevyzkoušela jsem tedy ani jednu, ale teď budu kupovat, tak uvidím :D. U mě je nejhorší vybrat dobrý kartáček (některé mi vůbec nesedí, tedy spíš většina) a většinou značku nějak neřeším :).

    OdpovedaťOdstrániť
  16. tot řasenky vůbec neznám, mám od rimmelu curvy lash a pak od essence takovou růžovou.

    http://somethingbykatep.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  17. Zaujala mě řasenka od Catrice, hodně se mi líbí kartáček a Lash senstional chci už dlouho zkusit :)

    SweetElis

    OdpovedaťOdstrániť
  18. Tá Wake Me Up vyzerá veľmi dobre ! :) skvelý článok :)
    My blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovedaťOdstrániť
  19. Lash sensational je moje stálice a velmi jsem si ji oblíbila. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
  20. Tá uhorková vyzerá úžasne :)
    www.vanesasworld.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  21. Riasenky majú veľmi zaujímavé kefky. Ja osobne momentálne používam riasenku na zhustenie a predĺženie rias

    Čo je dobré to musím mať aktuálne aj s extra mega GIVEAWAY

    OdpovedaťOdstrániť
  22. Já vyzkoušela okurkovou Rimmel, která mi nesedla, ale zato mojí mamce ano :)


    Maybelline Baby Skin

    OdpovedaťOdstrániť
  23. Tú od Catrice som niekedy mala, bola som spokojná :) Super článok ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  24. Ta od Catrice byla jedna z mých prvních řasenek. Pamatuju si, že mi jí přivezla kamarádka z Německa a značka Catrice v Česku ještě vůbec nebyla. Byla to asi ta nejlepší řasenka, co jsem kdy měla! A na tu od Maybelline číhám už několik týdnů, protože jí všichni chválí, ale pořád si říkám, že teď mám řasenek dost :D Ale jsi další, kdo jí chválí, tak si jí už asi vážně koupím! :)
    Cheerhood

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za všetky vaše krásne odkazy, komentáre, pripomienky!

Blogger Template by DanyČuks