sobota 12. marca 2016

Outfit Inspirations

Už zostáva len pár dní do konca mini giveaway tu na blogu a na facebooku

Asi sa nepamätáte na tento post, kde som vám ukazovala detaily mojich dvoch outfitov, z ktorých jeden sa týkal rodinnej oslavy. Keďže som asi sto rokov nebola na žiadnej takej oslave, veľmi som sa vtedy vytiešiala. A ani neviem ako a už sa chystám na ďalšiu. Yes! Dôvod na kúpu nových šiat! Ale vlastne mám ešte jedny slušácke čierne, ktoré som ešte ani raz nevyvenčila. Ale aj keď mám čiernu veľmi rada, brala by som nejaké farebnejšie. A tak som sa samozrejme poobzerala po nejakej inšpirácii na internete!
Pinky

Nakoniec som neskončila len pri obzeraní, ale aj zostavovaní outfitov. A prečo sa s vami nepodeliť o outfity, ktoré som vytvorila? Ak ak vás takéto fashion inspiration posty bavia, určite sa tešte na jarné must haves nielen vo vašom šatníku. Snáď čoskoro, už sa na tom pracuje!
Prvému outfitu vládnu šaty klasického strihu v bielej s čiernym vzorom. No je tu jar a tá pýta farby. Preto som zvolila ružové lodičky a kabelku. Síce statement náušnice, ale v jemných farbách, ktoré outfitu dodajú šmrnc. 
Dress
V druhom outfite sú samotné šaty výrazným prvkom a preto som ich doladila už len jednoduchými sandálikmi, kabelkou a malými náušničkami. Najlepšie k nim určite bude vyzerať nude makeup a vypnuté vlasy.
White romantic dressBiele šaty s čipkou sú na jar ako stvorené a tieto lodičky sa mi neskutočne páčili. Opät už len jemný makeup a doplnky. 
Blue dress
Modrá s nude farbou nikdy nesklamú. Navyše takéto lodičky sa hodia skoro ku všetkému a tak ich využijete nielen na slávnostnejšie udalosti, ale aj na bežné nosenie. 

Veľmi sa teším na vaše hodnotenie týchto mojich outfitov! :)

Ak sa vám môj blog páči, môžete ho podporiť v súťaži blogerroka tu. Nič od toho nečakám, sú aj oveľa kvalitnejšie blogy, ale každý hlas poteší. Ostatným blogerom držím palce! :)

48 komentárov:

  1. Nejvíce se mi líbí asi ten poslední outfit, ale dala bych k němu účes, co je u druhého :D. To by bylo nejvíce TOP dle mého názoru a vkusu ♥.

    http://es-veronica.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tie tretie a štvrté šaty chcem! :O

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Dobre, dohodneme sa! Ty tretie a štvrté a ja všetko ostatné. Platí? :D

      Odstrániť
  3. Krásné outfity, moc se mi líbí poslední <3

    http://kate-trends.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Všetky sú krásne, tie šaty by som všetky chcela vidieť u mňa v skrini. Ale musím povedať, že ten druhý je strašne super, ako si to tak predstavujem - vyzeralo by to fakt nádherné. No a aj nejaké biele čipkované šaty by sa mi zišli a nosila by som ich každý deň. :)
    DominicaLand

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Aj ja by som všetky brala do skriňe a tie druhé najviac. Sú úplne dokonalé :).

      Odstrániť
  5. Všetky tie outfity sú nádherné :) tvorila si ich na Polyvore? :)
    www.beautyporadca.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Áno, väčšinu koláži tvorím tam :).

      Odstrániť
  6. Moc pěkné! :)
    Nejvíc se mi líbí asi ty poslední dva a je fakt, že ten poslední k Gigi jde dobře :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem! :) No ona by si asi také šaty neobliekla, ale farebne sa mi tam jej fotka hodila :D.

      Odstrániť
  7. Mně se snad nelíbí ani jedny šaty, teda jakože na obrázku vypadají pěkně, ale neumím si je představit třeba na sobě.. Ale ty doplňky jsou naprosto skvělý.
    Prolhaná Mrcha

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Treba skúšať (teda nehovorím, že rovno tieto, ale podobné v obchode), na postave všetko vyzerá inak a nikdy nevieš, čo ti sadne :).

      Odstrániť
  8. Krásné, krásné, krásné! :))
    Nude lodičky si chci už dlouhou dobu pořídit. A pak je kombinovat s různými šatičkami a áááách. :3 Miluju takovéto články. ^^
    The world by Maria

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem! :) Ani ja žiadne nude nemám, iba sandálky na leto. Musím to napraviť! :D

      Odstrániť
  9. První bílé šatičky s potiskem se mi moc líbí, reálně bych unosila ty poslední modré. Moc hezky sestavené outfity :)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Ani neviem, ktorý z týchto outfitov sa mi páči najviac ♥ Tie tmavomodré šaty vyzerajú fakt super, no tiež aj tie druhé!

    31shadesofaubergine

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. vďaka! Ja som sa úplne zamilovala do tých druhých! :)

      Odstrániť
  11. Krásne outfity, ale najlepší je ten 3 :)
    www.vanesasworld.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Musím říct, že všechny outfity jsi vytvořila naprosto dokonale! ♥ Nejvíce se mi líbí asi modré šaty a ty druhé výraznější můžou vypadat taky moc dobře! :)

    SweetElis

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Tie prvé ružové lodičky ♥ také si prosíííím

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Nádherné outfity!!!!!!!!!! :D
    Môj blog: Girl with pink nails
    Srdečne Vás pozývam na moju GIVEAWAY

    OdpovedaťOdstrániť
  15. U mě vyhrává ten druhý, ale v té první koláži mě zaujal polaroid, který si už dlouho přeju :).
    Catamount

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Máme to rovnako. Aj ja by som najviac brala druhý a aj polaroid! :)

      Odstrániť
  16. Krásná outfitová inspirace! ♥ Nejvíc se mi líbí poslední outfit, takovýhle odstín modré jsem si teď hodně oblíbila :)


    Another Dominika

    OdpovedaťOdstrániť
  17. Miluju cokoliv s růžovou (poslední dobou na ní nějak ujíždím, hehe), na prvním obrázku má modelka perfektní make-up :D ;).

    OdpovedaťOdstrániť
  18. Všechny outfity jsou naprosto krásné, ale nejvíc se mi líbí ten druhý :3
    Jinak začala jsem blogovat a byla bych moc ráda, kdyby ses na můj blog podívala:) Děkuju:)
    http://clarabrunette.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  19. Mě se líbí všechny outfity, ale nejvíce se mi líbí na tom prvním ty šaty. Takové bych brala ve svém šatníku. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
  20. Mě se nejvíce líbí modrý outfit :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  21. Ty druhé vlasy a nebo ten poslední outfit by byly moje volba :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  22. Tak to je nádhera. Nejvíc se mi líbí první a třetí outfit kvůli té růžové. Já si s tím takhle vůbec neumím vyhrát, potřebovala bych mít doma každé ráno vizážistku, aby mi poradila, jak kombinovat jednotlivé kousky a k tomu šperky

    Jsi krasna

    OdpovedaťOdstrániť
  23. Ten poslední je můj favorit ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  24. tie druhé šaty sú brutálne!! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  25. Tohle je přesně moje gusto, překrásné outfity!! Ty poslední šaty by se mi neuvěřitelně líbily v burgundy barvě <3

    OdpovedaťOdstrániť
  26. Je vážně hodně těžké vybrat outfit, který se mě osobně líbí nejvíce. Určitě si pěkně sladila všechny barvy a všechny prvky v jednotlivých outfitech k sobě podle mě dokonale sedí. Když už bych se tedy musela vážně rozmyslet, vybrala bych asi ten poslední :)

    http://marisnovotna.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  27. Krásné outfity, nejvíc se mi líbí ten poslední. Hned bych takové šaty brala! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  28. Neskutočne, ale naozaj, že neskutočne sa mi páči druhý outfit. Musím sa priznať, že by som si ho vedela predstaviť na sebe :D. Tie šaty sú neskutočne nádherné a určite budú aj poriadne drahé :D ❤ ❤ ❤.

    Vladies

    OdpovedaťOdstrániť
  29. Krásné outfity, u mě by asi zvítězil outfit č.2! Ale moc se mi líbí i číslo 1

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za všetky vaše krásne odkazy, komentáre, pripomienky!

Blogger Template by DanyČuks