piatok, 25. marca 2016

Planning?

Sedím tu a snažím sa plánovať! Čím som staršia, tým viac si uvedomujem, že plánovanie je nanič. Či už ide o učenie, pri ktorom plány nikdy nedodržím alebo aj o obyčajné denné to do listy, pri ktorých málokedy odškrtnem všetky riadky za splnené. Teraz tajne dúfam, že v tomto nanič plánovaní nie som sama a medzi vami sa nájdu aj takí, ktorí síce plánujú o sto dušu, ale aj tak to nikdy nedodržia. Tak sú?
IMG_1308_Fotor

Ak by som dodržala všetky plány, ktoré som si doteraz dala za úlohu splniť, tak by väčšina bakalárky bola napísaná, poznámky k manažmentu spracované, mala by som práve docvičené, izba by bola uprataná, mnoho článkov by bolo predpripravených a veľa ďalšieho, no hlavne debilníček na cesty plný krás, ktoré musím vidieť a nesmiem vynechať, by bol plný na prasknutie.
A tak tu teraz sedím a pri prezeraní rôznych blogov o cestovaní sa vlastne pýtam, či naozaj ten plán, ktorý sa snažím zosmoliť do toho debilníčka, naozaj vyjde, či ho splním a všetky tie veci naozaj uvidím. Áno splním! Plánovanie ciest je totižto (aspoň u mňa) úplne iné ako to bežné. Potrebujem stihnúť vidieť, obzrieť, fotiť všetky tie pamiatky, budovy, prírodu a zaujímavosti. V plnení cestovateľských plánov mi nikdy nebráni moja lenivosť či komfortná zóna.
Nájdu sa však iné zapeklitosti, ktoré môj plán vždy prekazia. Napríklad ľudia, s ktorými cestujem (mohla by som aj sama, ale to by bolo až príliš out z mojej komfortnej zóny :D), a ktorý si nikdy veľmi nezisťujú, čo je k videniu a potom sa mi musia plne prispôsobovať a veriť, že tam kam ideme to bude stáť za to. Snáď som ich ešte nikdy nesklamala, ale nohy ich už boleli veľakrát a riadne!
Čo vy a vaše plány? Dodržiavate aspoň tie, počas cestovania a objavovania nových kútov? Alebo neplánujete, idete na Krištofa a objavujete nové až na mieste? Alebo sú u vás iní plánovači, ktorí to robia za vás? 

44 komentárov:

  1. Tiež sa snažím plánovať, ale som lenivá už len si to napísať a nie ešte splniť :D
    Vanesa´s world

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak tebe plánovanie asi nikdy nepôjde :D

      Odstrániť
  2. Tak s tim planovanim to mam stejne, vzdycky z toho stejne moc veci neudelam, tak uz radsi moc neplanuju :D
    Lovely imperfections | Naturalium giveaway

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak to som rada, že v tom nie som sama :D

      Odstrániť
  3. Tak s tim planovanim to mam stejne, vzdycky z toho stejne moc veci neudelam, tak uz radsi moc neplanuju :D
    Lovely imperfections | Naturalium giveaway

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Tak tie slnečné okuliare sú dokonalé :D odkiaľ sú?? :D
    Môj blog: Girl with pink nails
    Srdečne Vás pozývam na moju GIVEAWAY

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ja som bola nadšený plánovač asi pred dvoma rokmi. Naplánovala som si pekne každý deň, všetky aktivity, čas na rodinu, priateľov, koníčky a tak. Ale po nejakom čase som si uvedomila, že prestávam žiť spontánne a to sa mi vôbec nepáčilo. Tak som sa na plánovanie viac-menej vykašľala :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jo, a k tomu cestovaniu :D na to mám drahého. Ten musí mať naplánované čo budeme robiť a ako dlho nám to bude trvať, lebo inak je moc úzkostný :)

      Odstrániť
    2. Veď práve pri tom cestovaní som taká úzkostná a sa bojím, že nakoniec neuvidím nič. Ale v normálnom živote asi stále hladám tu správnu mieru medzi plánovaním a neplánovaním. :D

      Odstrániť
  6. Já plánuji hodně, hlavně si vždycky vytyčím cíle, kterých chci dosáhnout a splnit a pak už je jen spontánně doplňuji vším, co mě naplňuje a baví. Tak to mám i s cestováním, už jsem žila ve třech evropských zemích a tam jsem i hodně cestovala, buď plánovaně nebo i jen tak bez rozmyslu :) BEAUTYPUSINKA

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Si asi práve tá, ktorá našla tú pravú hranicu medzi plánovaním a neplánovaním :). A život v zahraničí ti závidím, ja na to akosi nemám gule :D.

      Odstrániť
  7. Já neplánuju :) Nebo aspoň ne moc dopředu. Když se mě někdo zeptá, co budu dělat v létě, tak nevím, něco určitě jo, ale neplánuju :D

    Ili Libertad

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ani ja neviem, čo budem robiť v lete, snáď niečo super, zaujimavé a naplňujúce! :D

      Odstrániť
  8. Ja neznášam plánovania :D Mám radšej spontánne rozhodovanie :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To je asi správne, ale zas niekedy bez plánovania nesplním niektoré súrne povinnosti :D

      Odstrániť
  9. "Na Krištofa" ma rozosmialo:D Cestovanie s ľuďmi, ktorí si dopredu nič nepozrú, ma vážne vyčerpáva, pretože sa cítim byť zodpovedná za to, čo uvidia a ako sa budú cítiť, aké zážitky si domov prinesú. Ja som, čo sa týka plánovania, presne opačný typ:) Keď si robím zoznam, robím ho s tým, že ho aj dodržím a keď niečo nestihnem, hnevám sa na seba:D Diár s kalendárom a zápisník nevyhnutne potrebujem ku svojmu životu:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Aspoň niekoho :D! Veď toto presne aj ja! Oni niekedy ani nevedia aké miesta sú na okolí a už vôbec si nepozrú ako sa tam dostať a pod. Takže je to na mne, lebo by som nevidela nič! Ale také plánovanie mi nevadí! :)

      Odstrániť
  10. Každodenní plánování skoro nikdy nedodržím úplně, ale když někam jedu tak většinou stihnu všechno tak jak jsem chtěla :)

    SweetElis

    OdpovedaťOdstrániť
  11. S plánováním jsem na tom dost podobně, snad nikdy se mi nepodaří dodržet to, co si naplánuju, klasika :D


    Another Dominika

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Joj, ja to chcem od zajtra plniť, tak uvidíme! :)

      Odstrániť
  12. Vždy som si myslela, že som v plánovaní dobrá, ale potom postupne, keď niektoré veľké plány začali zlyhávať som pochopila,ako sú niektoré plány úplne ale úplne zbytočné, lebo človek mieni a život mení...momentálne sa učím vsádzať viac na spontánnosť a popracovať na lepšom plánovaní vecí, ktoré viem 100% ovplyvniť, napr. môj blog :) takže neboj, nie si v tom sama :)
    Btw. na mojom blogu sa dejú zmeny a momentálne tam prebieha súťaž so značkou Benefit, tak sa príď mrknúť!
    beautydonuts

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. štrajkuje mi tag takže tu nájdeš môj blog: http://beautydonuts.blogspot.sk/

      Odstrániť
    2. Ja vždy zabudnem ten tvoj nový názov, tak snáď si ho už zapamätám! :)

      Odstrániť
  13. Ja mám plánovanie rada vždy si píšem na rôzne papieriky povinnosti alebo udalosti, ale väčšinou sa to týka školy.
    Môžem sa spýtať odkial je balzam na pery? :)
    LeeKralova

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tiež mám rôzne papieriky a zápisníky, ale nikdy to nedodržím! :) Balzam je z PinkPanda a je skvelý! :)

      Odstrániť
  14. Já mám naplánováno procestovat celej svět:D ale jenom naplánováno a v hlavě, nikam si to nezapisiju :D kdyby byly peníze.. :D
    Jinak naprosto dokonalý sešit!♥
    LadyCaterpillar

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak to aj ja! A tiež to nemám nejak naplánované, iba v hlave. Myslela som len také plánovanie ciest, keď už mám kúpenú letenku a pod. :)

      Odstrániť
  15. Ty brýle jsou boží!
    Já plánuji vždycky výlety na tripomaticu, kde se to velmi snadno celý výlet naplánuje, takže pokud to neznáš (je to stránka na netu a aplikace na mobil i tablet) tak doporučuji tohle omrknout, narazíš i na spousty zajímavých míst v okolí :) Já mám naplánovaný po maturitě Amsterdam a Řím, ale ještě bych chtěla do Benátek a Budapeště, ... bohužel mám docela strach teď cestovat, vzhledem k situaci v Evropě, ale asi se nenechám zastrašit a půjdu do toho :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Sú myslím z New Looku a milujem ich! :). Nepoznám takže určite čeknem! :) Je hrozné, čo sa deje, ale keby mám stále na to myslieť, tak to už by som nemohla ísť ani do Viedne :/.

      Odstrániť
  16. Kým som nemala v plánovaní systém, tak to bol horor. Ale teraz mi to veľmi pomáha :) Inak fotka je dokonalá a keď vieš vyjsť z komfortnej zóny aspoň pri cestovaní tak to je viac ako skvelé...rozmýšľaš, že niekam pôjdeš aj teraz niekedy ? :) Kika – Blog for smile

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak momentálne chcem hlavne zvládnuť štátnice a potom najbližšie asi cez leto len výlety po slovensku a potom možno na jeseň opäť Brno alebo Praha :).

      Odstrániť
  17. veci si plánujem denne niekedy sa mi to podarí niekedy nie :D niektoré okolností sú tak nepredvídateľné,že sa to niekedy ani nedá :D
    BoraSparkle

    OdpovedaťOdstrániť
  18. Moje plány stroskotajú väčšinou na druhý deň, hlavne sa to týka pratania a učenia, som nepoučiteľná :D

    OdpovedaťOdstrániť
  19. Neplanujem. Posobilo by to na mna stresujucu :-)
    |Kaviareň u mačky|

    OdpovedaťOdstrániť
  20. Moje plány tiež dlho nevydržia, takže pripájam sa k Vám. A ak niekam ideme, čo nie je moc často, pretože také výlety aj čosi stoja, tak je to skôr asi na priateľovi. :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  21. Ja zbožňujem plánovanie. Pekný článok, okuliare a diár sú dokonalé ! :)

    accessoriesforbeauty.com

    OdpovedaťOdstrániť
  22. Úplně přesné! Bakalářka pořád na bodě nula, ale červencový výlet do Itálie (přesně po datu odevzdání té bakalářky) už mám naplánovaný skoro celý! :D Já se vždy dívám, co zajímavého lze na daném místě vidět, ale úplně stejnou měrou mě baví jen tak jít a objevit něco úplnou náhodou :)

    OdpovedaťOdstrániť
  23. áno cestovateľské plány musia byť do bodky splnené :D aj keď často to dopadá hladným bruškom, utekaním na nejaký vlak/bus/metro alebo napríklad cudzjazyčnou prehliadkou (ako my- pivovar Plzeň- prehliadka v angličtine :D...ale? Videli sme a stihli sme ! :D

    OdpovedaťOdstrániť
  24. Hmm,je dobre vedieť, že nie som v tom sama :D . Veľmi veľa krát som sa pokúšala plánovať a aj teraz ešte plánujem ..asi tým tajne dúfam,že všetko čo si naplánujem aj splním :D hehe ..ked si spravím nejaký ten TO-DO list splním z neho možno tak tri veci a aj dnes sa to prejavilo :D .. Super článok! Prajem ešte veľa úspechov v písaní :) maj sa

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za všetky vaše krásne odkazy, komentáre, pripomienky!

Blogger Template by DanyČuks