streda, 23. marca 2016

Skin Care Routine

Pamätáte na článok s mojou makeupovou rutinou? Veľmi ma takéto články bavia a tak som si pre vás tiež pripravila moju Skin Care rutinu. Predstavím vám teda produkty, ktoré momentálne používam, ráno či večer, pri starostlivosti o moju pleť. Vyzerá, že je toho celkom dosť, ale momentálne sa snažím minúť čo najviac produktov (aby som urobila miesto ďalším haha). 
IMG_1741

Ráno, vstanem a pleť vyčistím čiastiacim gélom, napríklad maličkým od bliss, o ktorom som písala tu alebo Pure System od Yves Rocher. Pri kupovaní som si myslela, že ide o tonikum, pretože tak bolo napísané na etikete, ale prekvapenie nastalo až doma, keď som toto "tonikum" vyprdla na tampónik. Má to gélovú konzistenciu! TO, pretože teraz si vlastne nie som istá, čo to vlastne je. Sakra a ja som si kúpila druhé balenie aj na intrák. Oni vymysleli tonikum, mne však v takejto konzistencii vôbec nevyhovuje a preto ho používam ako čistiaci gél. Čo vám budem hovoriť. Z týchto dvoch je jednoznačne lepší bliss. Ak by som nemala toľko čistiacich gélov v zásobe, tak ho hneď objednávam vo veľkom balení, pretože je to jediný gél, po ktorého zmytí mám naozaj pocit čistejšej pleti. 
Nasleduje môj miláčik, pleťová voda od Weledy, ktorá je úplne neskutočná a prečítať si o nej môžete tu a za ňou hneď nanášam pleťový krém, o ktorom som písala tu. Má príjemnú konzistenciu a ľahko sa naň nanáša korektor.
A teraz pristúpime k druhej, zdĺhavejšej večernej časti. Najskôr odlíčim očný makeup dvojfázovým odličovačom od Yves Rocher, o ktorom som viac písala tu. Celú pleť potom odlíčim čistiacim mliekom od Weledy (recenzia tu). A potom ešte pleť dočistím gélom alebo maskou či peelingom. Momentálne používam peeling od Freeman, po ktorom necítim žiadne zmeny, takže znovu ho už nekúpim. Masky striedam: Pure System od Yves Rocher mi príde viac hydratačná, ale aj tak mám radšej tú z Avonu, po ktorej mám naozaj super pocit čistej pleti. 
Opláchnem a opäť pleťová voda a krém alebo na noc kokosový olej. Na oči ešte stále používam očný krém od Karin Herzog, o ktorom som písala tu. Nanesiem sérum na rast rias Realash, ktoré som vyhrala u krásnej My new beauty book. Sérum naozaj funguje a môžem ho odporúčať, ale samostatná recenzia naň však asi nebude, keďže sú ich plné internety. A posledným krokom je lokálny gél na vyrážky od Boots, ktorý však bol krokom vedľa, pretože výražku síce vysuší, ale liečbu nijak extrémne neurýchli. 

Aké produkty na pleť momentálne používate vy? 

33 komentárov:

  1. ako ti všetko ladí do bielo-modra, okrem ľavej časti :D tebe neucpáva kokosák póry?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Mne sa nezdá, ale hlavne je to jediná vec, ktorá mi pomôže zabrániť tvorbe šupiniek, hlavne na čele. Lebo ako som ti už asi hovorila, mám na čele šupinky a do toho ho mám ešte počas dňa mastné :D takže úplne skvelá kombinácia!

      Odstrániť
  2. Kokosák, Freeman a Weleda, samé super věci. Já jsem s tím peelingem Freeman byla hodně spokojená, ale na každého funguje něco jiného

    Jsi krasna

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To je pravda, na blogoch sa dajú nájsť rôzne názory na rôzne výrobky. Každému sedí niečo iné :).

      Odstrániť
  3. Pěkný článek, z tvých produktů mám zkušenost jenom s meruňkovým peelingem a sérem na řasy, na které ale poslední dobou často zapomínám, tak to budu muset napravit :) Dvoufázový odličovač YR mě docela láká po všech těch kladných recenzích :)

    Lovely imperfections | Weleda giveaway

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Sérum je úplne skvelé a ten odličovač isto skús, ja už mám asi 6 balenie :).

      Odstrániť
  4. Super článok, kokosový olej taktiež milujem :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Kokosový olej taky v poslední době hodně používám. Nad mou večerní rutinou přítel kroutí hlavou a diví se, že se mi chce. :-D Já používám růžovou vodu, krém a oční krém od Dulcie. 1x týdně i peeling. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Očný krém od Dulcie chcem veľmi vyskúšať, ale po tomto od Karin Herzog mám v zásobe ešte jeden, takže keď ich spotrebujem, idem doň! :)

      Odstrániť
  6. Super článek! :) Z tvých produktů jsem zatím nezkoušela snad ani jeden, ale ráda bych zkusila kokosový olej a možná i sérum na řasy :)

    SweetElis

    OdpovedaťOdstrániť
  7. No máš toho tedy opravdu hodně, ne vždy bych na to vše měla čas :D :))

    Everythin Kate

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak nepoužívam zase všetko úplne naraz, takže sa to dá :)

      Odstrániť
  8. Ty to máš tak krásně barevně sjednocené. :) Radost koukat..
    Jinak jsem se chtěla zeptat, jak jsi spokojená s Realash? :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To sérum je úplne skvelé, riasy sú trochu dlhšie, trochu hustejšie a hlavne menej vypadávajú :)

      Odstrániť
  9. Moc pekný článok :D
    Môj blog: Girl with pink nails
    Srdečne Vás pozývam na moju GIVEAWAY

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Ešte som zatiaľ neskúšala žiadnu z týchto vecí, ale vyzerajú super :)
    Vanesa´s world

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Kokosák jsem si ted celkem oblíbila :) super článek Skin care taky plánuju :)
    Denisse Beauty

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Naozaj pekne do modra ladená zbierka :) Ten kokosák bol dlho môj obľúbený, no teraz dávam prednosť iným olejom najmä čo sa týka pleti na tvári. Od januára odhodlane bojujem s vyrážkami (vďaka hormóny) a po tom, čo som úplne prepadla kórejskej kozmetike sa moja rutina zmenila na niekedy až desať krokový kituál :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja chcem vyskúšať kúru alebo séra teraz neviem presne od Nobilis Tilia, ktoré sú nejaké tri či štyri, a musia sa nanášať po desiatich minútach, čiže taká rutina zaberie celkom dosť času tiež :D

      Odstrániť
  13. jj,tonikum od YR pure system mě taky překvapilo gelovou konzistencí :) až jsem se i lekla, jestli jsem si nekoupila nejaky vadný kus :))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Mňa to úplne naštvalo, keďže som si kúpila až dve :(

      Odstrániť
  14. Kokosák miluji, je super na vše :) Zbytek neznám :(

    Somethingbykatep

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Používaš super produkty ja momentálne používam produkty od synergenu
    Leekralova

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Zaujímavá skincare, páči sa mi v ej najmä ten kokosový olej! chcem zaradiť aj ja. pozývam ťa na môj vynovený blog, kde práve prebieha súťaž so značkou Benefit!
    http://beautydonuts.blogspot.sk/2016/03/beauty-novinky-vichy-sally-hansen.html

    OdpovedaťOdstrániť
  17. Super článok, ja taktiež používam veľa produktov od Yves Rocher. Je to skvelá značka :)

    OdpovedaťOdstrániť
  18. Nějaké výrobky od Weledy na obličej bych ráda vyzkoušela. Jinak Pure System je super, moc ráda používám výrobky z této řady.

    March Favourites

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za všetky vaše krásne odkazy, komentáre, pripomienky!

Blogger Template by DanyČuks