streda 27. apríla 2016

Bioderma Sébium Gel moussant, Sébium H20

Zapájate sa do súťaží? Ja veľmi často a musím povedať, že sa mi veľmi darí. Ešte v zime sa mi podarilo vyhrať niekoľko produktov od Biodermy z rady Sébium. Súťaž prebiehala na ich instagrame, ale kopec ich nájdete aj na facebooku, takže sa oplatí sledovať. Po pár týždňoch testovania vám prinášam recenziu na prvé dva produkty a to micerálnu vodu Sébium H20 a čistiaci gél Sébium Gel moussant.
IMG_3713
Sébium Gel moussant je penivý gél, ktorý by mal pleť jemne čistiť a zabraňovať výskytu nedokonalostí a akné. Vďaka patentovanému komplexu Fluidactiv by mal zvládnuť regulovať kvalitu kožného mazu. Navyše je obohatený o čistiace látky, glukonát zinku a síran meďnatý. Môže sa používať každý deň ráno i večer.
Môj má 200 ml a používam ho väčšinou iba večer. Gél má chemickú, ale príjemnú parfumáciu, vodovejšiu konzistenciu, čo mne osobne trošku prekáža. Neobsahuje žiadne čiastočky, rýchlo, ale celkom málo pení, neštípe na pleti ani v očiach, ľahko sa zmýva. Pleť je po zmytí jemnejšia a hebkejšia, ale pocit mega čistej pleti sa nekoná. Určite však prekonáva viaceré gély, ktoré som už vyskúšala.
Micerálna voda Sébium H20 slúži ako na čistenie pleti, tak aj na jej odlíčenie. Rovnako ako gél obsahuje patentovaný komplex Fluidactiv, ktorý by mal regulovať kožný maz a tým zabraňovať upchávaniu pórov a upokojovať pokožku. Opäť je obohatená o čistiace zložky, glukonát zinku a síran meďnatý a opäť sa môže používať každý deň ráno i večer.
Má 500 ml a používam ju ráno i večer. Líčenie určite neodstráni najlepšie, treba viacero tampónikov, ale ja vždy radšej predtým ešte použijem odličovač. Micerálka má rovnakú vôňu ako gél, nevysúša, nedráždi, neštípe na pleti, ani keď s ňou prejdem oči. Mám pocit, že pleť naozaj skvelo vyčistí a micerálke tak nemám čo vyčítať. 
Produkty používam už viac ako mesiac a pol a musím povedať, že som zaznamenala trošku menší výskyt vyrážok, takže je možné, že produkty naozaj pleť prečisťujú. Aj čo sa týka čiernych bodiek, myslím, že sa už tak megalomansky nerozťahujú na mojom nose či brade, ale to môže byť aj jednou maskou, ktorú som začala používať v rovnakom čase. Určite bude recenzia! S týmito dvoma produktami som teda celkom spokojná a určite nie sú všetkými ospevované len tak nadarmo.  Máte vy nejaké skúsenosti s touto radou od Biodermy? Už čoskoro recenzia na ďalšie dva produkty z tejto rady, s ktorými teda vôbec nie som taká spokojná!

27 komentárov:

  1. Gratuluji k výhře. S těmito výrobky zkušenosti nemám, ale jejich růžovou micelárku mám ráda. Těším se na recenze dalších výrobků. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tá je myslím na citlivú pleť, čiže nič pre mňa. Táto je pre mňa super :)

      Odstrániť
  2. tú micelárku by som naozaj hrozne rada skúsila, všetci ju chvália :)

    www.beautiful-savage.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak, tak, všetky ich micerálky sú veľmi ospevované, až tomu človek neverí :D

      Odstrániť
  3. Gratulujem k výhre :)
    Ja mám doma čistiaci gél a nedám naň dopustiť. Kúpila som si ho v 500ml verzii a mám ho teda už riadne dlho. Jediné čo mi na ňom vadí je to, že ma už nudí :D Som zvyknutá na striedanie čistiacich gélov takmer každý mesiac - dva. Teraz som bola na toľko ospevovanom chemickom peelingu a na čistenie pleti používam len toto. Pleť mi ani napriek tomu nedráždi, takže je naozaj šetrný a vyčistí lepšie ako gél z drogérie.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem. A aký bol chemický peeling? :)

      Odstrániť
  4. Jéj, gratulujem k výhre! ♥ Ja som mala presne túto micelárku, ale môžem povedať že sú aj lepšie :) Napríklad, Sensibio bola úplne skvelá :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Vďaka! :) Ja som si tiež našla aj iných obľúbencov :)

      Odstrániť
  5. Gratulujem ti k veľmi peknej výhre. BIODERMA značku nezvyknem používať, no keď som ju používala, tak som bola spokojná

    Čo je dobré to musím mať aktuálne aj s GIVEAWAY

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Bioderma mi nejvíce sedí ta růžová, tahle mě moc neoslovila :)

    S pozdravem, Monnica ♥

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Každému sedí niečo iné, aj keď väčšine asi tá ružová :)

      Odstrániť
  7. Tuto miceralku som už skušala ked som mala mastnejšiu pleť a určite patri medzi tie najlepšie, teraz by sa mi skôr hodila hydrabio alebo pre citlivú pleť. Momentálne používam krém Hydrabio Riche na dehydrovanú a suchú pleť takže som zvedavá ako mi pomôže a neskôr určite o ňom napíšem:)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Gratuluju k výhře! Já od Biodermy jsem ještě nic nevyzkoušela, ale ráda bych to v budoucnu změnila :)

    Na mém blogu právě probíhá giveaway, budu ráda, když se zúčastníš :)
    Giveaway

    Another Dominika

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Juj, to vážne? Treba niečo vyskúšať! :) Napríklad majú aj skvelé mlieka na opalovanie :)

      Odstrániť
  9. Odpovede
    1. Ešte napríklad skúšam sprchový olej a telové mlieko a zatiaľ sa mi veľmi páčia. :)

      Odstrániť
  10. milujem Biodermu ♥

    Mám nový blog bola by som rada ak by si ho navštívila ;)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja ako kedy, niektoré výrobky mi naozaj nesadli a hneď ako dopíšem recenziu, tak budú letieť do koša :/.

      Odstrániť
  11. tak to máš teda šťastie na súťaže :) ja som raz za tajničku v časopise vyhrala dve micelárky :) hihi
    MakeUpByVeo

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak to je super! V takýchto tajničkových súťažiach som nikdy nevyhrala :D

      Odstrániť
  12. Biodermu ako kozmetiku mám veľmi rada! :) Super článok :)
    partofnicol.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Tyjo ty máš teda štěstí :) Já jsem od Biodermy ještě nic neměla, ale právě tu micelárku bych moc ráda zkusila :)

    SweetElis

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Blahoželám k výhre;) ja som s tou mickou bola veľmi spokojná, používala som ju asi pol roka stále a určite by som si ju ešte kúpila:) a s gélom skúsenosti nemám, ale počula som naň iba samé chvály!
    http://vsetko-co-mam-rada-by-vaja.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za všetky vaše krásne odkazy, komentáre, pripomienky!

Blogger Template by DanyČuks