sobota 9. apríla 2016

Favourites

Už ani neviem, kedy sa tu naposledy objavili moji obľúbenci! A pritom je to tak skvelé, ospevovať pár produktov stále dokola. Skvelé pretože o dobrých produktoch sa mi píše oveľa ľahšie ako o takých, čo mi nesadli a ktorým som neprišla na chuť. Potom ani nie je tá chuť o danom produkte písať. Proste je hrozný a basta. Na druhej strane, je taká recenzia akýmsi varovaním pre ostatných, aby si daný produkt nezadovážili. Ale to sa dá predsa zhrnúť v tých (opäť) obľúbených článkoch o spotrebovaných produktoch. Tiež to máte tak? Alebo píšete rady aj negatívne recenzie na kozmetiku? Určite som zvedavá na vaše komentáre a teraz už k mojim láskam, o ktorých vám napíšem naozaj veľmi rada! 
IMG_1918

Mary-Lou Manizer je všeobecne veľmi obľúbený rozjasňovač značky theBalm, ktorý naozaj stojí za to. Prirodzený, ťažko to s nim preženiete, dlho vydrží a ten obal už je len čerešničkou na torte. Cena je trošku vyššia, ale je taký veľký, že ak nechodíte ako discogula každý deň, vydrží vám snáď aj päť rokov. Multifunkčné využitie produktov theBalm nemá konca a tak sa z MaryLou môže stať aj váš nový najobľúbenejší očný tieň.
Nechápem prečo sa očný tieň MUA neobjavil ešte v žiadnych mojich obľúbencoch. Na to, že stál len 1 libru v britskom SuperDrug, je perfektný. Už len na dotyk je zamatový, swatchnete ho na prvý omak prstom a na očiach nie je pigmentácia o nič horšia. Výdrž takisto výborná, zlieva sa až po nejakých 8 hodinách, vydrží aj bez podkladu a trblietky vôbec neopadávajú. 
Weledácke mliečko sa stalo mojim obľúbencom roku 2015, no Oživujúca pleťová voda z rovnakej rady sa mi páči ešte viac. Jemnučká, nedráždi, nevysúša a pleť dobre vyčistí. Až na tú cenu sa mi veľmi páči a po minutí zásob, sa k nej určite rada vrátim.
Už som tu asi milionkrát napísala ako je rúž Revlon Colorburst Matte Balm mojim absolútnym miláčikom medzi rúžmi. Krásna, sýta, matná farba v neobvyklom odtieni, ktorý na perách vyzerá úplne skvele. Nevysúša, nerozpíja sa a dlho vydrží. Čo viac si priať?
Vegánsky balzam Crazy Rumors som si zamilovala nielen kvôli jeho vôni, ale hlavne kvôli jeho hydratačným schopnostiam a prírodnému zloženiu. Patrí k najlepším balzamom aké som kedy vyskúšala. Koniec suchým šupinkám na perách.
Vybrať jednu obľúbenú knihu je vždy veľmi ťažké, ale za poslednú dobu to bolo jednoznačné. Veľký Gatsby sa mi páčil od začiatku skoro až do konca (ak ste čítali "recenziu", tak vám isto neunikol výlev o týraní autora).
Sprcháču Granátové jablko od Weledy som zo začiatku nemohla prísť na chuť kvôli jeho prenikavej, ťažšej vôni, ale v zimných mesiacoch sa stal mojou absolútnou topkou. Úplne skvelá konzistencia, ktorá vytvorí bohatú, hustú penu aj z pár kvapiek. To chceš! Už sa teším na ďalší s rakytníkovým olejom a s vôňou pomaranča, ktorý mám v zásobe. 
A ešte tu mám ďalšiu kategóriu. Zážitok. Január bol plný skúškovania, ale potom sa to rozbehlo a ja som zažila nejeden pekný deň či večer. Začnem kinom. Deadpool dal veľké čaute klasickým superhrdinom (najskôr som chcela napísať čestným, ale nie všetci sú úplne taký :D). Deadpool je sebec ako prase a preto sa mi tak páčil. Pre filmových fanatikov asi nič moc, ale mna to bavilo. Ďalší skvelý večer som zažila na koncerte The Backwards a určite som ich nevidela naposledy. Chalani (vyzerajú mladšie než ja, ale majú skoro 40) to fakt vedia. Zážitkom boli aj dva beauty veľtrhy, ktoré síce neboli úplne top, ale ľudia s ktorými som bola to vyšperkovali na úplne super dni (Interbeauty, Beauty Forum). No a nakoniec veľkonočné prázdniny v Severnom Írsku!
Aké lásky ste si našli za posledné obdobie vy? 

49 komentárov:

  1. Mary - Lou Manizer toužím vyzkoušet už hodně dlouho! :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. je síce trošku drahší, ale určite stojí za to a hlavne má dosť veľkú gramáž :)

      Odstrániť
  2. Zase ten rozjasňovač theBalm! Já po něm fakt moooc toužím :) Jinak Velký Gatsby je super knížka.

    Novinky v drogériích

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Úplne ma dostal a zmenil názor na Fitzgeralda, pretože predtým som čítala len Krásni a prekliati a to ma vôbec tak nebavilo :)

      Odstrániť
  3. Velkého Gatsbyho jsem ještě nečetla a ani neviděla, takže to budu asi muset dneska večer napravit a mrknout se na něj. Navnadila jsi mě :)
    FitBlanka.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. A čo knižka? Skús najskôr prečítať :) Je super!

      Odstrániť
  4. Mary-Lou Manizer by som rada vyskúšala! :) Som rada že mám možnosť vidieť tvojich obľúbencov, máš totiž super vkus! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Velkého Gatsbyho mám doma a chystám se na něj! Strašně se mi líbil film, tak jsem si musela koupit i knížku :)
    Simushka in Bubblegum

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som film stále nevidela, ale kniha bola úžasná! :)

      Odstrániť
  6. Mary-Lou je pre mňa jeden z kozmetických snov :D
    Vanesa´s world

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Ani jeden z týchto produktov nepoznam, ale vyzerajú skvelo :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Ja rozjasňovače veľmi nepoužívam, ale keď niekde vidím Mary Lou, mám také pokušenie kúpiť si ho :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som sa ich naučila používať asi pred rokom a odvtedy ich používam skoro stále :).

      Odstrániť
  9. Mery-Lou Manizer by som rada vlastnila, bohužiaľ tá cena... :( ale snáď niekedy :D Inak naozaj moc krásny článok ♥
    Môj blog: Girl with pink nails

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Keď si vezmeš, že ti vydrží aj 5 rokov, ak ho teda budeš používať len ty pre svoju potrebu a nebudeš to preháňať, tak tá cena ani nie je taká vysoká :).

      Odstrániť
  10. Zbožňujem značku Weleda a toto granátové jablko som mala možnosť vyskúšať ako prvé :) Jednoducho úžasné :)

    Čo je dobré to musím mať aktuálne aj s 2ma GIVEAWAY

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Nie každému sa zdá a aj mne tá vôňa najskôr zo začiatku vadila, ale potom som sa zamilovala. :)

      Odstrániť
  11. Ze zmíněných věcí mám jen Mary, je to skvělý rozjasňovač, ale přiznám se, že až tak často ho nepoužívám.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tiež naň niekedy zabudnem, ale už menej často ako kedysi :)

      Odstrániť
  12. Já píšu i negativní recenze. Prostě zkušenost s výrobkem, kde se o něm více rozepíšu. Ve spotřebovánu píšu jen malé shrnutí. Ale taky mám výrobky o kterých se mi nechce vůbec psát. :-) Crazy rumors taky patří mezi mé oblíbence a už jiný balzám ani nepoužívám. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja mám kopec iných balzamov v zásobe, ale určite sa k nemu čoskoro vrátim :). Ešte chcem vyskúšať Hurraw, ten vyzerá celkom podobne ako Crazy Rumors :)

      Odstrániť
  13. Naozaj super článok,milujem týchto favoritov :) inak,veľmi rada si ťa pridám do Gfc a budem hrozne rada ak to aj ty opätuješ <3

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Ako asi každé dievča, Mary-Lou Manizer je úplne mojím must-have. Asi by som mala začať šetriť do pokladničky, hh. Skvelý článok! ♥
    SweetSunshine

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Určitě se mi píše lépe o produktech/věcech, které mám ráda :) To mi jde většinou úplně samo, zatímco když mám napsat o něčem, co není zas až tak super, strašně mi to trvá a článek skončí na věčné časy v konceptech ;)

    Another Dominika

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Mary Lou milujem ♥ Niet divu, že je aj medzi tvojimi favoritmi. Vždy som len krútila hlavou, že je to zbytočná suma za obyčajný rozjasňovač, ale bola to láska na prvé vyskúšanie :) Gatsby je skvelé dielo. Od Fitzgeralda nedám dopustiť na Benjamina Buttona aj keď je to len krátky príbeh a nie klasická kniha.

    CRYSTAL PEOPLE

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja to vždy s iným rozjasňovačom preženiem a tak už nepoužívam žiaden iný, iba Mary :). Poviedku o Benjaminovi som ešte nečítala, ale chystám sa na ňu, určite :).

      Odstrániť
  17. Mary Lou je pecka :) Od Weledy ted pár produktů testuju :)
    Denisse Beauty

    OdpovedaťOdstrániť
  18. Gatsbyho som zatiaľ videla len film, ale robím si veľký zálusk aj na knihu :) i keď kamoška, čo ju čítala, ma od nej odhovára, vraj až tak za to nestála :/ tak uvidíme, ale zvedavosť asi vyhrá :)

    www.beautiful-savage.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  19. Mary lou je už veľmi veľmi dlho na mojom wishliste :) inak zaujímaví obľúbenci, Weledu mám rada tiež :) mojich obľúbencov za marec nájdeš na mojom youtube kanále, budem rada, ak ku mne zavítaš :)
    http://beautydonuts.blogspot.sk/2016/04/video-marcove-donutky-moji-oblubenci-za.html

    OdpovedaťOdstrániť
  20. ja si myslím, že je fajn alebo mali by sa písať aj negatívne recenzie inak je to celé fail :/

    Dominika Makarová fashion blog

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Práve som objavila dva produkty,na ktoré sa tu istotne objaví riadne negatívna recenzia :)

      Odstrániť
  21. Ja verím, že si raz kúpim niečo z tých kvalitnejších kozmetických značiek, ako je práve Thebalm alebo Benefit, pretože tie produkty vyzerajú naozaj skvelo!

    Gatsbyho som čítala aj ja, dokonca po anglicky a tiež som sa do tej knihy zaľúbila, i keď som na niektoré postavy bola hrozne, ale hrozne nahnevaná.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Niečo Benefit by som chcela vyskúšať aj ja. Niečo preto, lebo neviem čo :D. Ja takisto, tiež som bola hlavne na jednu postavu veľmi nahnevaná :D.

      Odstrániť
  22. Mary-Lou i ja zbožňujem! Nejaký balzamík od Crazy Rumors by som taktiež chcela, rovnako ako očný tieň od MUA :) A čo sa týka tých negatívnych recenzií, tak tiež ich nerada píšem, pretože každému vyhovuje niečo iné a potom môže produkt zbytočne niekoho len odradiť.

    OdpovedaťOdstrániť
  23. Ja túžim po troch sestričkách, nech to mám už kompletné a nie sú o moc drahšie ako samotná mary lou :) a najviac som si zamilovala hyaluron micelárku dermacol ( predčila aj biodermu) :)

    OdpovedaťOdstrániť
  24. Weleda mám tiež rada a zaujal ma práve ten tvoj sprcháč s granátovým jablkom:) určite je fajn♡ a ospevovanú mary-lou by som rada vyskúšala, najmä vďaka pozitívnym názorom(:
    http://vsetko-co-mam-rada-by-vaja.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  25. Mary Lou je aj mojím obľúbencom :)Crazy Rumors balzam by som rada vyskúšala.

    OdpovedaťOdstrániť
  26. Super volba knihy i rozjasňovače. Věci od Welledy mám taky moc ráda!

    OdpovedaťOdstrániť
  27. Colorburst Matte Balm potřebuji rozhodně vyzkoušet!

    OdpovedaťOdstrániť
  28. Crazy Rumors mám tiež doma, Bubble Gum a je super, vonia ako žuvačka. Podľa mňa sú super asi všetky, ak voňajú takto sladko. :-D

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za všetky vaše krásne odkazy, komentáre, pripomienky!

Blogger Template by DanyČuks