pondelok, 18. apríla 2016

LoveLula unboxing

New In články sa tu objavujú celkom často, ale už dlho tu nebol žiaden pravý unboxing. Asi preto, že som v poslednej dobe objednávala z eshopov len veľmi málo, objednala som len pár kúskov alebo to nebolo nič nové a zatiaľ neznáme. Dnes je to však inak a ja vám predstavím jeden zaujímavý eshop, na ktorý som narazila len nedávno. Dovtedy som o ňom nikdy nepočula, ale musela som si hneď niečo objednať. Dnes vám niečo napíšem o eshope Lovelula  a mojej prvej objednávke.
IMG_3635
Ide o britský eshop ponúkajúci prírodnú a organickú kozmetiku z celého sveta. Slovenské produkty tam síce nenájdete, ale objavíte tu mnoho iných značiek, ktoré ste doteraz možno nepoznali a ktoré u nás vôbec nie sú dostupné. Poštovné je nad 10 libier zdarma (inak 2,95 bez podacieho čísla, s podacím bohužiaľ až 9 libier) a 10 libier sa dá nazbierať naozaj ľahko. Pozrite na mňa, napríklad! Stačí zablúdiť do priehradky Sale. Dodaciu dobu uvádzajú 5 až 10 dní, mne balíček prišiel za menej ako týždeň.
A čo je ešte super? Majú zákaznícky program. Za každú libru dostane späť jeden LoveLula bod, ktorý má hodnotu 10 p. Takže ak by ste minuli 10 libier, z ďalšieho nákupu vám odpočíta 1 libru. Nie je to síce veľa, ale poteší. A ak ste maniak na kozmetiku, určite si tam rýchlo našetríte aj viac ako 10 LoveLula bodov.
Tiež som vo fáze šetrenia na ich box, ktorý sa však oveľa viac oplatí pre britských rezidentov. Pre ostatný svet je box bohužiaľ drahší a hlavne sa dá objednať len na tri mesiace a viac.
A čo som si teda ako prvé objednala ja? Avokádový tuhý šampón a balzam na pery GK Natural Creations. Táto značka mi bola doteraz úplne neznáma a tak sa teším na skúšanie produktov. Značka Figs&Rouge je mi známa už niekoľko rokov, keď som čítala o tipoch od celebrít. Emma Watson hovorila o ich balzamoch ako o najlepších vôbec. Doteraz som od nich nič neskúšala, ale keď som ich videla v zľave hneď som do košíka hodila vanilkovo-pomarančový balzam a vanilkový krém na ruky. Za celý nákup som zaplatila cez PayPal skoro 11 libier a teda niečo viac ako 14 eur. 
IMG_3637
IMG_3639
Ja som najviac zvedavá na avokádový šampón, a čo vy? 

28 komentárov:

  1. Vypadá to moc hezky! Já mám ten krém na ruce ještě snad z Ladyboxu nebo odkud, ale už je úspěšně vypotřebovaný :) byl celkem fajn :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Všechno vypadá skvěle. nejvíc bych byla zvědavá na značku Pure&natural. Asi si balíček koupím, líbí se mi, že jsou v něm přírodní značky a navíc takové, které u nás člověk jen tak nesežene.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Na stránke majú naozaj veľký výber značiek :)

      Odstrániť
  3. Balíček vyzerá naozaj atraktívne. Najviac sa mi páči, že to nie je výrobok vyrobený "v Japonsku", teda rozmuieš zloženiu :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Nejde o žiaden ázijský eshop, takže by tam znaky nemali byť. Jedine ak by tá konkrétna značka bola z Japonska ;)

      Odstrániť
  4. Vypadá to jako super eshop! Přírodní kosmetiku v obyčejných českých drogeriích je většinou velmi těžké najít, takže tohle je super. :)
    Catamount

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak to áno, jedine v DM je ako taký výber a potom len v prírodných obchodíkoch :)

      Odstrániť
  5. wau, tak to sa teším na recenzie :) ono už len to zabalenie je také chutné a lepšie ako bublinkové fólie :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak tak a určite to nie je moja posledná objednávka :D

      Odstrániť
  6. Těším se na recenze. Ten krém na ruce jsem taky měla,byl tuším kdysi dávno v Ladyboxu a jsem zvědavá, co na něj řekneš. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Joj, ale mám takú zásobu krémov na ruky, že neviem, kedy sa k nemu dostanem :D Ale recenzia isto bude :)

      Odstrániť
  7. Jéj tebe sa ešte ušiel vanilkovo-pomarančový balzam :) mne už zostalo na výber len z dvoch. Krém som si objednala taktiež :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Vypadá hezky, určitě to bude dobrá kosmetika :) A myslím, že hodně lidí nalákají na ty bodíky, to se vyplatí.

    Somethingbykate

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Aj mne sa bodový systém veľmi páči :)

      Odstrániť
  9. Jůůůů, koukám další milovník eshopu LOVELULA ♥ Já si HLoveLula beauty box objednala na tři měsíce a teď netrpělivě čekám na dubnový. Zamilovala jsem se do celého eshopu a jsem moc zvědavá na avokádový šampon :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Len škoda, že sa nedá boxík objednať len na jeden mesiac :/

      Odstrániť
  10. Hmm... Vypada to dobre, uz se tesim na recenzi ;)

    Andreablog

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Ten e-shop je ozaj krásny! A taktiež aj veci ktoré si si kúpila, ten krém na ruky chcem už dlho :D

    OdpovedaťOdstrániť
  12. ó, tie veci vyzerajú naozaj veľmi dobre :) ja som, čo sa týka skúšania nových vecí, veľký skeptik, ale možno by som sa aj nechala zlanáriť :)

    www.beautiful-savage.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Tenhle eshop vubec neznám, ale ty produkty vypadají tak roztomile a dokonale! :)

    SweetElis

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Diky za tip jdu ho omrknout! :-)
    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Ten avakádový šampon by mě taky zajímal. Já si z kosmetiky už hrozně dlouho nic nekoupila a už by to něco chtělo. Jdu se na e-shop podívat :)

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Krásne veci a majú úplne úžasne obaly :)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za všetky vaše krásne odkazy, komentáre, pripomienky!

Blogger Template by DanyČuks