nedeľa, 3. apríla 2016

March

Aj keď neznášam ako ten čas letí, písanie týchto zhrnutí ma veľmi baví! Takže ani neviem ako a je tu apríl a ja vám prinášam zhrnutie môjho marca. Prvý marec, ktorý bol v utorok, som začala v škole a nemohla som sa dočkať, kým sa vrátim domov. V štvrtok som sa vybrala do kina. Prvýkrát na horor, ktorý nakoniec nebol hororom. Zachránil to najlepší hambáč so syrom gyros po jedenástej večer. O to viac, keď sa z neho neprejete, lebo si ho dáte na polovicu so sesternicou. V piatok ráno s malou opicou mi sestra zaplietla vrkôčiky a vybrali sme sa na Beauty Forum do Trenčína. Bolo skvele, pár fotiek z akcie tu a moje úlovky tu. Latte v kaviarni potom muselo byť a večer ešte fajn predvolebné posedenie s kamošmi. 
Celú volebnú sobotu som strávila v komisii. Deň ubehol celkom rýchlo, ale večer, keď padol systém, to bol des. Ešte chvíľu a strávila by som tam 24 hodín. Nedeľu som teda preleňošila a v pondelok som sa tiež nešla pretrhnúť kvôli učeniu či písaniu bakalárky. V utorok sme na pub quize s babami vyhrali krásne druhé miesto z 12tich týmov a dozvedela som sa, že jedna školská povinnosť, ktorú som očakávala v čase, keď budem v Severnom Írsku, bude nakoniec pár dní pred mojim odletom. YES! V stredu deviateho bolo najkrásnejšie počasie a tak dlhá prechádzka so psom nesmela chýbať. Ďalšie dni som sa snažila písať bakalárku a niečo sa učiť a bola som na malej meninovej oslave plnej jedla.
erste

Ďalší týždeň začal škaredým počasím a tak mi ani nebolo ľúto, že musím byť v škole. Boli sme sa tiež pozrieť na malé veľkonočné trhy na námestí v Banskej a tiež na krátkom vystúpení. Mali tam najkrajšie maľované vajíčka aké som kedy videla. Obdivujem ľudí s takou nesmiernou trpezlivosťou a kreativitou. Ostatok týždňa som strávila učením a ďalšou rodinnou oslavou, ktorú som už spomínala v tomto článku s inšpiráciou outfitov.
zweite
Štvrtý marcový týždeň sa začal učením a následnou skúškou z účtovníctva, ktorá snáď nedopadla až tak zle. Škola potom už ubehla ako voda a ja som sa mohla začať vytiešať z blížiacich sa prázdnin. V štvrtok som zašla s maminou na nákupy a obed, kde sme dostali najlepšieho miláčika s jahodami ako pozornosť podniku. A najväčšie pozitívum dňa? Nové nohavice a sveter s rozparkami ako darčeky od mamy. Takže som neminula ani cent! A piatok? Spomínané prázdniny a odlet do Severného Írska. Fotky môžete zatiaľ sledovať na instagrame, ja sa ospravedlňujem za menšiu neaktivitu a vy sa tešte na cestovateľské posty a new in! A na záver moje obľúbené raňajky marca, jogurt so škoricou alebo tvarohová bábovka, recept tu.
dritte
IMG_1929
IMG_1874
Aký bol váš marec? 

30 komentárov:

  1. Ty děláš vždycky tak úžasné fotky! :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem, ale mne to tak vôbec nepríde :)

      Odstrániť
  2. Pekné fotky :) Boli ste v BB? Tak to škoda, že nie som na Slovensku, mohli sme sa stretnúť :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Super fotky, musela jsi mít krásný měsíc :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Vďaka! Bol úžasný, plný super akcií! :)

      Odstrániť
  4. Mňam, jahôdky moje milované :) Ja som dnes mala cheescake s jahodami :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Pěkné fotky a těším se na další články. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Nádherné fotky, toto sú jedny z mojich najobľúbenejších článkov a to jedlo vyzerá úplne mňam :)

    Vanesa´s world

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem krásne! Aj ja tieto posty veľmi rada čítam na iných blogoch :)

      Odstrániť
  7. Taky mám tyhle shrnutí moc ráda. Já to moje ještě nemám celé, prostě nestíhám :-(
    O všem? Ovšem!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Nevadí, verní čitatelia si počkajú :)

      Odstrániť
  8. Mala by som si aj mesiace viac zdokumentovávať, pretože je super pripomenúť si fotkami, čo som zažila. :) Mám rada tieto posty.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som si to uvedomila hlavne na konci roka, keď všade samé zhrnutia roka a ja som si skoro nič z môjho roku nepamätala :(.

      Odstrániť
  9. Krásne fotky, očividne si mala skvelý mesiac ♥ Rada si to čítam :)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Tyhle tvé články mám moc ráda! :) Vypadá to, že to byl vážně fajn měsíc :) Tyčinku na předposlední fotce jsem ještě neměla, ale mám moc ráda Vanesky! :) A bábovku moc ráda vyzkouším, snad se povede! :)

    SweetElis

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem krásne, bábovka je úplný top! Za marec som ju piekla asi trikrát :D

      Odstrániť
  11. Nádherné fotky :) Tentokrát si ma naozaj potešila, nakoľko u nás nebolo nič vyzdobené Veľkonočne. Teda samozrejme, doma sme mali veľkú noc, no na ulici to vyzeralo, akoby sa nič nedialo, čo ma troška mrzí. Ale aspoň takto si mi to vynahradila :)

    Čo je dobré to musím mať aktuálne aj s extra mega GIVEAWAY

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem krásne! Ani u nás nič, iba v Banskej to bolo takéto krásne :)

      Odstrániť
  12. Krásne fotky:) a určite si si výlet užila, ja mám v Írsku rodinu, ale ešte som tam nebola:( musí to tam byť krásne♡
    http://vsetko-co-mam-rada-by-vaja.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Vďaka! Je to tam nádhera, takže si určo vybav u rodiny prázdniny ;)

      Odstrániť
  13. moc pekne fotky,a mala si super mesiac:)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za všetky vaše krásne odkazy, komentáre, pripomienky!

Blogger Template by DanyČuks