štvrtok, 7. apríla 2016

North Ireland Random

Pozorným čitateľom môjho blogu určite neunikol môj výlet do Severného Írska, o ktorom som blabotala už od konca januára. Cez víkend som sa vrátila z môjho pobytu v jednom menšom mestečku v strede tejto krásnej krajiny a tak vám dnes prinášam prvý post s akýmsi zhrnutím a random fotkami. V priebehu ďalších dní sem pribudnú už posty z konkrétnych miest, ktoré som stihla navštíviť a tak dúfam, že vás tieto posty budú baviť!
IMG_1959

IMG_1953
IMG_2003
IMG_2013
IMG_2140
Leteli sme v piatok po trinástej a tak sme mali dostatok času na vyspávanie, balenie a šťastlivú cestu na bratislavské letisko. Let trval síce len necelé tri hodinky, ale aj tak bol pekne nudný a riadne ma zmohol. Leteli sme do Dublinu, keďže od nás sa do Belfastu lieta len počas sezóny. Z letiska sme sa museli teda rýchlo dostať na autobus do Belfastu. Autobus bol v pohode, nikde nezastavoval, vďaka čomu cesta ubehla rýchlo a wifi, k tomu tiež určite dopomohla. Z Belfastu sme cestovali asi ešte 40 minút do Magherafeltu, kde sme bývali celý nasledujúci týždeň.
Sobotu sme strávili obzeraním spomínaného malého mestečka, papaním najlepšieho koláčika v štýlovej kaviarni a nadávaním na dážď. Ten sa nám pekne pomstil a my sme zmokli skoro do nitky. Keďže sa počasie nijak nezlepšovalo zvyšok dňa sme strávili v obchoďáku v neďalekom meste Antrim.
Ďalší deň nebolo počasie o nič lepšie a tak sme ho celý preleňošili. Nedele sú vždy pre mňa maximálne neproduktívne, ale v cudzine je to iné a tak som bola pekne naštvaná, že sa nikomu nikam nechcelo. Pozreli sme aspoň niekoľko filmov.
V pondelok bolo najkrásnejšie a tak sme skoro vstali a vybrali sa na sever k pobrežiu, kde bolo najviac pekne a tak sa môžete tešiť na najbližší post. Ďalšie tri posty budú z Belfastu, Londonderry a Cookstownu. Posledné spomínané mestečko sme stihli obehnúť naozaj rýchlo a tak sme stihli ešte nákupy v Ballymene.
V piatok sme opäť dlho spali, nachystali narodeninovú tortu pre nášho hostiteľa a pozreli ďalšie tri filmy. Najradšej by som sa vtedy vybrala opäť do Belfastu, ale opäť sa zvyšku nechcelo. A v sobotu už skoré vstávanie, cesta do Dublinu a so slzou v oku let domov.
IMG_2176
IMG_2188
IMG_2234
IMG_2280
IMG_2836
IMG_2914
IMG_2296
IMG_3017
IMG_3020
IMG_3023
IMG_3026
IMG_3014
IMG_3030

26 komentárov:

  1. Nádherné fotky :) Veľmi sa mi páči, že si to takto veľmi peken zaznamenala :) Ja som ešte nikdy nebola nikde lietadlom, no určite by som si to chcela vyskúšať

    Čo je dobré to musím mať aktuálne aj s extra mega GIVEAWAY

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Vďaka! Vzlietanie a pristávanie je zábava, ale inak je let celkom nuda a keď sa pozriem von, tak mám pocit, že sa hýbeme 5 km za hodinu :D

      Odstrániť
  2. ten predposledný domček aký čarovný :)) krása, teším sa na ďalšie fotky

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Moc krásny článok aj fotky.. hneď by som tam išla aj ja :D
    Môj blog: Girl with pink nails

    OdpovedaťOdstrániť
  4. u takových postů vždy koukám s otevřenou pusou, jak je to nádherné a jak bych tam chtěla, nejradši bych se podívala všude. Moc hezké fotky. :)

    Somethingbykate

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som taká istá! A ďakujem krásne :)

      Odstrániť
  5. Moc pěkné fotky, je vidět, že sis to tam užila :). Ty fotky z letadla mě vždycky dostávají, jsou úžasný!
    Catamount

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem! Vždy som chcela mať nejakú úžasnú z lietadla, ale tieto sú nič moc podľa mňa :)

      Odstrániť
  6. Máš úplně nádherné fotky! Fakt super a doufám, že sis to užila na maximum :)
    FitBlanka.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Krásne fotky:) určite by som sa tam rada išla pozrieť:))
    http://vsetko-co-mam-rada-by-vaja.blogspot.sk+giveaway:)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Super fotky moc se těším na další posty! :)

    SweetElis

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Super článok vidím, že výletík si si užila :) Anglicko aj Írsko je veľmi pekné. :) Vždy keď som tam pripadám si ako keby som bola v Harryho Potterovi! :D A to bez srandy :D
    partofnicol.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Je to tam úžasné a dúfam, že sa tam čoskoro vrátim! :)

      Odstrániť
  10. Super fotky! =)
    seulementteresa.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Paráda, já letadlem zatím neletěla, ale chtěla bych to někdy vyzkoušet. Nicméně určitě mi bude zle :D :D

    S pozdravem, Monnica ♥

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Mne býva zle v aute a to nehovorím v autobuse, ale toto je v poho, netreba sa stresovať :). Možno iba hlava bolí z toho hluku alebo sa trošku točí zo začiatku :)

      Odstrániť
  12. Tento štýl článkov by som dokázala čítať snáď do nekonečna ♥ Veľmi sa preto teším na ďalšie :) Na druhej strane ich nemám moc rada, pretože mi VŽDY urobia šialenú chuť na fazuľu v rajčinovej omáčke !!! :D

    CRYSTAL PEOPLE

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja ich nemám rada na iných blogoch, pretože potom mám chuť sa ísť všade hneď pozrieť! :D

      Odstrániť

Ďakujem za všetky vaše krásne odkazy, komentáre, pripomienky!

Blogger Template by DanyČuks