utorok, 31. mája 2016

April & May

Posledné dva mesiace neboli dvakrát zaujímavé a tak sa tu zhrnutie objavuje až teraz. Snáď sa vám bude článok páčiť a ja sa v komentároch teším na vaše zážitky za posledných pár týždňov! :)
Prvé dva aprílové dni som strávila ešte v Severnom Írsku a veru ťažko sa mi odtiaľ odchádzalo. Doma ma čakali len samé povinnosti, hlavne tá jedna veľká pod neformálnym názvom bakalárka. Hneď na ďalší deň ma však čakala ďalšia oslava narodenín a ja som tak ešte stále mohla ostať v tom opare mimo reality. Škola nebola náročná, ale ten pocit, že sa na vás valí bakalárka a prichádajúce štátnice...Nie, že by som mala stres a robila si z toho príliš veľkú hlavu, ale pred blížiacimi povinnosťami sa vždy vzadu v hlave ozýva slabý hlásoček, že to nemáte šance stihnúť alebo nebodaj spraviť. A do toho som bola ešte aj chorá. 
PicMonkey Collage JEDNA
Prežila som, je 14teho a ja som začala písať tento článok, aby som nebodaj na niečo nezabudla. Čakajú ma dva týždne plné učenia na dve skúšky a dopisovania práce. Najskôr by sa mi musela ozvať školiteľka, však? Pri živote ma držia prechádzky so psom, otvorené zmrzlinové stánky, bicykel, hodinka cvičenia denne a pár zabrúzdení do blogového sveta.
PicMonkey Collage DVA
Posledný aprílový deň, sobota večer a ja predpripravujem rôzne články. Medzi nimi aj tento. Veď je koniec apríla preboha! Hm, nemám skoro žiadne fotky a ani zážitky zo života. Od 14teho sa udialo len toľko, že som dala skúšky (na ktoré som sa zas až tak veľmi neučila), školiteľka sa mi ozvala, medzitým som bola v kine na Before we go , strávila som deň nervov nad formálnou úpravou bakalárky, až som zabudla jesť. To už je čo povedať, keď som JA zabudla jesť. Nie že by som mala problém so štýlmi, číslovaním a podobne ako ostatní. Mne len v PDFku úplne dokakalo všetky tabuľky! Stále som to prerábala, ale nakoniec som na to prišla a moja bakalárka v pdfku je už v pohode. Boh jej žehnaj.
PicMonkey Collage TRI
Je 29. mája a teraz tu sedím a snažím sa spomenúť si ako to od týchto posledných riadkov v mojom živote prebiehalo. Odovzdala som bakalárku a hneď sa vrhla na učenie na štátnice, nejak mi to nevydržalo a do konca týždňa som ešte mnohokrát vyrazila von, na zmrzlinu, na najlepší hambáč na svete, na prechádzku či do kina na Captaina. Veď netreba to s tým učením preháňať.
PicMonkey Collage  STYRI
A potom to začalo. Dva týždne plné učenia, keď som len občasne vybehla do obchodu alebo so psom von. No stalo sa, že od učenia som sa často odtŕhala k telefónu, k cvičeniu či k youtube (Tiež som stihla najlepšie pirohy na svete! Pche a že zdravé stravovanie!). Pozitívne a negatívne stavy sa striedali ako na bežiacom páse. Spravím to a v júni už budem mať pokoj a budem môcť ísť spokojne na brigádu alebo to nespravím a ešte v júni sa budem trápiť?
23. mája som spravila a som už vraj ten Bc. Všetci tomu hovoríme bacil. Necítim sa ním byť, nič sa nezmenilo. Iba mi padol obrovský kameň zo srdca, že som len tak nevyhodila 3 roky do prázdna. Jediné pozitívum tohto titulu vidím v možnosti pokračovať. Našťastie ma zobrali bez prijímačok a tak mám do septembra pokoj.
Plány na leto sú neisté. Budem brigádovať a snáď sa im u nás už konečne podarí zrekonštruovať kúpalisko. Dnes som dokonca začala špekulovať aj nad nejakým prímorským výletom, ale to všetko je vo hviezdach. Zatiaľ je istá len letná brigáda a kopec času na články a na blog celkovo. Plánujem sa trošku pohrať aj s designom. Je to však ďalšia vec vo hviezdach. Ak uvidíte zmenu tak to vypálilo veľmi dobre! 

27 komentárov:

  1. Gratuluju k bakalářce i státnicím. Ten pocit, že už je to konečně úspěšně z krku, je super. Užij si prázdniny
    Jsi krasna

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Gratulujem k bakalárovi, teraz hlavne užívaj leto ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Gratulujem, veru tieto posledné dni boli na nervy a održku, tiež som si svoje prešla a to mám ešte buduci týžden prijmačky jupiii.
    Ak by si mala čas, urobíš radosť aj mne, skús moju giveaway :)
    Dominicaminarik

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem, snáď zvládneš a dostaneš sa tam, kam chceš! :)

      Odstrániť
  4. Pěkné fotky a gratuluji k bakalářce. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Jé, to věřím, že z Irska se ti nechtělo úplně z5 čelit tomu všemu. :/ Ale jsi dobrá, že jsi to i tak vyležela a nakonec to zvládla! :) Moc gratuluji. Právě, to znamená jedině cestu vpřed. :) I já to na prázdniny vidím tak nějak všelijak, spíš brigádně. :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Bola to hrôza, ale nejak sa mi to podarilo a teraz len ďakujem. Aspoň zarobíme nejaké peniažky :)

      Odstrániť
  6. Gratuluji! :) A opět dokonalé fotky :)
    Miska blog

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Mne apríl a máj zbehli strašne rýchlo a na konci mája 30-31 ma čakali maturity. Úspešne som to zvládla a teším sa tak ako ty, že mám konečne pokoj, voľné dni a snáď aj tú brigádu :)
    Caroline

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To voľno a dobrý pocit po tom je na nezaplatenie :) Gratulujem ti! :)

      Odstrániť
  8. gratulujem k bc :) ja ešte bojujem :D ..ja neviem ako ušiel posledný polrok :/ tak vyčerpávajuce mesiace v škole som nezažila dlho...inak kúpalisko, hm trenčianske? :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem a držím palce, to už dobojuješ a určite úspešne zvládneš! :) Nie, nie, ale dúfam, že aj tú zarastenú pláň čo v TN vyrástla dajú dokopy, hlavne zavedú všetky potrebné veci, hlavne vodu (!!!), aby všetci Trenčania nechodili k nám!!! :D

      Odstrániť
  9. krásné fotky, na fotky z Irska jsem se dívala:) a gratuluji k balakářce a státnicím :)

    Somethingbykate

    OdpovedaťOdstrániť
  10. gratulujem. :) zvládla si to, super fotečky

    http://teenmumy.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Moc hezký článek a samozřejmě gratuluji k Bc. !!! ♥ :) Jinak ten burger vypadá dokonale, hned bych si dala! :D

    SweetElis

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za všetky vaše krásne odkazy, komentáre, pripomienky!

Blogger Template by DanyČuks