nedeľa, 8. mája 2016

Bioderma Sébium Global, Sébium Mat

Minule som písala o tom, že nerada píšem negatívne recenzie a práve dnes prišiel ten čas. Produkty na ktoré som snáď nikde nečítala a nepočula zlé slovo, u mňa vôbec neobstáli. Sú úplne hrozné a nechápem, čo na nich všetci vidia. Jedná sa o dva produkty značky Bioderma, konkrétne Sébium Global a Sébium Mat. 
IMG_3703
Už asi pred tromi rokmi som oba produkty vyskúšala formou vzorky a už vtedy sa na mojej pleti správali tak ako teraz, ale povedala som si: vzorka, mohla byť pokazená alebo niečo také. Takže keď sa mi v súťaži s Biodermou podarilo vyhrať skoro celú zelenú radu, ktorá je určená na mastnú a problematickú pleť, bolo jasné, že produktom dám šancu. Veď micerálka mojej pleti sedí, dokonca prospieva (recenzia tu) a krémy sa mohli zmeniť alebo moja pleť môže zareagovať inak. No mýlila som sa a prišlo sklamanie.

Sébium (bledozelená rada) od Biodermy je určená na mastnú pleť so sklonom k nedokonalostiam a akné.  Sébium Global má 30 ml, mal by regulovať zloženie a kvalitu kožného mazu a tým zabraňovať vzniku akné a čiernych bodiek. K tomu by mali dopomáhať AHA estery, kyselina salicylová a kyselina citrónová. Ďalšou zložkou je glukonát zinku, ktorý by mal v spojení s enoxolónom, pokožku upokojovať a zmierňovať začervenanie spojené so zápalovým procesom. Krém by sa mal aplikovať ráno a/alebo večer každý deň.
Ja som ho používala iba večer. Pleť som vyčistila ich gélom a micerálnou vodou a následne som naniesla tento krém. Sébium Global má veľmi ľahkú konzistenciu, takú vodovejšiu, ľahko sa rozotiera a rýchlo sa vstrebáva do pokožky. Nezanecháva na nej žiaden nepríjemný či mastný film.
Po prvom nanesení ma však po pár minútkach začal štípať. Hovorím si ok, vydržím to, krém asi niečo robí s mojou pleťou, po pár dňoch sa to snáď zmení. Nezmenilo. Snažila som sa to vydržať dva týždne každý večer, ale bolo to snáď horšie a horšie. Krém na pleti štípal, svrbel, vysušoval a ja som mala chuť si zoškriabať celú tvár.
Nie som žiaden odborník, ale vyzývam všetkých dermatológov, už sa konečne dohodnite, aká starostlivosť a aký krém je dobrý na mastnú a problematickú pleť! Doteraz som bola v tom, že treba hydratovať, hydratovať, hydratovať, ale toto neskutočne vysúšalo a ja som to už proste nemohla vydržať a tento krém letí do koša.

Sébium Mat je dlhodobo zmatňujúci a hydratačný krém, ktorý by mal vďaka glukonátu zinku a vitamínu B6 regulovať tvorbu kožného mazu a okamžite a trvale pôsobiť na všetky príčiny lesklej pokožky. Má 40 ml a opäť sa môže používať ráno i/alebo večer každý deň.
Asi nie som jediná, ktorá chce mať hlavne cez deň matnejšiu pleť a preto som ho používala ráno na pleť vyčistenú opäť ich micerálkou. Opäť má ľahkú konzistenciu, vodovejšiu, ľahko sa rozotiera, rýchlo vstrebáva a nezanecháva na pokožke žiaden film (preto len jedna fotka, konzistenciou sú rovnaké). Ale opäť mi na pokožke nebol vôbec príjemný. Pleť ma po nanesení štípala, svrbela, nebola vôbec hydratovaná a úplne naprd sa naň nanášal aj korektor. Opäť som to s ním vzdala a ďalej tento produkt už používať nebudem. 
IMG_3704
IMG_3708
IMG_3710
Máte skúsenosti s týmito krémami? Ako reagovala vaša pleť? Pomohli vám?

14 komentárov:

  1. Ja som ich mala asi 7 rokov dozadu. Mne sa síce nediala žiadna reakcia na pleť, ale krém sa absolútne nevstrebával. Pleť sa po ním potila a bolo to ako keby som si dala igelitový sáčok na pleť a nie krém. A nehovorím o tom, že následne keď som naň chcela dávať makeup, tak sa tom len drolil. Odvtedy ja a starostlivosť o pleť od Biodermy kamaráti nie sme :D.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja to nechápem, iné produkty od nich mi vôbec takúto neplechu nerobili. Ale som rada, že tieto zelené príšery nesadli aj niekomu inému :D, lebo všade len pozitívne recenzie, žiadne zápory a bach u mňa úplnú neplechu narobili.

      Odstrániť
  2. Ja som mala Sébium AKN, najhoršia vec na svete.. Mne sa z Biodermy okrem micelárky mi nesadlo nič :D Dokonca mala som aj hydratačný krém Sébium a ten bol príšerný :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Micerálka mi vyhovuje veľmi, čistiaci gél je tiež fajn. Minulé leto som skúšala mlieka na opalovanie a tie boli tiež super. Tieto krémy ale fakt dokašlali. Čaká ma sprchový gél a telové mlieko, tak som zvedavá, ako dopadnú tie :).

      Odstrániť
  3. Já mám zkušenost jen s jejich zelenou micelárkou, která byla na odlíčení make-upu fakt dobrá, jenže když jsem ji použila na oči, strašně mě štípaly. Tak nevím, jestli se nemá používat na oči nebo co... Každopádně na oči jsem ji už pak nepoužila a ani nemám chuť si ji pořídit ve větším balení. S krémy zkušenost nemám a ani mě nelákají. Chtěla jsem zkusit jejich nějaký čistící gel na akné, ale uvidím.

    Nails | OPI Brisbane Bronze

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Micerálka mi vyhovuje a ani v očiach ma neštípe, asi máš citlivejšie oči a očné okolie. Gél mám a je tiež fajn :).

      Odstrániť
  4. Mozna mas alergii na nejakou slozku v trchto kremech, kdyz mas po nich takovou reakci :-) Jinak ja mam zkusenost akorat s kremem Hydrabio Riche, ktery mi pripada takovy prumerny na to, ze je urceny na silne vysusenou pokozku :-)
    Lovely imperfections

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Možno áno, ale stále to nemení fakt, že veľmi málo hydratujú, teda asi vôbec nehydratujú :(

      Odstrániť
  5. Také nerada píši negativní recenze, hlavně na produkty, které ostatním vyhovují, ale i to se někdy stává a ne každému všechno sedne :/ Každopádně tě obdivuji, že jsi je vydržela používat tak dlouho, protože ten pocit, který jsi měla a který popisuješ musel být opravdu hrozný :(

    SweetElis

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Vydržala som, pretože som ich chcela riadne otestovať a pre istotu počkať, či sa niečo nezmení alebo nie :)

      Odstrániť
  6. Jej, to je mi líto, že ti to takhle zareagovalo...Já na Biodermu nikdy nečetla nic negativního, a tak se tohle stalo výjimkou :) No snad příště budeš mít na krémy větší štěstí! -L

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. S produktami, ktoré som zatiaľ od nich vyskúšala, nemám problém :)

      Odstrániť

Ďakujem za všetky vaše krásne odkazy, komentáre, pripomienky!

Blogger Template by DanyČuks