streda, 11. mája 2016

Cookstown

Krásny slnečný deň prajem! Ja som veľmi nešťastná, že vám dnes prinášam už posledný post zo Severného Írska a to z menšieho mestečka Cookstown. V tomto meste sa nachádza najširšia ulica v Severnom Írsku a ako inak bola plná malých obchodíkov. Napriek tomu nám výlet a prezretie tohto mestečka zabral možno tak štyri hodinky...
IMG_3528
.. preto aj tento post bude veľmi kratučký a ani fotiek nebude veľa. Mrzí ma to, ale snáď vám aj táto troška priblíži atmosféru tohto mesta. Architektúrou mi toto mestečko strašne pripomínalo nejaké v USA (nie že by som tam bola :D) a bolo tam naozaj čarovne. Aj počasie nám vyšlo a tak to bola príjemná prechádzka. Užili sme si to aj napriek ruchu, ktorý tam panoval. Veľa áut a všade kopa ľudí (preto aj tak málo fotiek, veď uznajte komu sa chce pozerať na také fotky). Večer sme ešte zašli do mesta Ballymena, kde som už síce nefotila, ale stihla som tam kúpiť najlepšie botičky, takže sa tešte na posledný článok zo Severného Írska a to New In.  
IMG_3529
IMG_3532
IMG_3534
IMG_3538
IMG_3549
IMG_3551
IMG_3552
IMG_3568
Prvý random post nájdete tu, druhý post zo severu tu, z Belfastu tu a z prenádherného Londonderry tu.

20 komentárov:

  1. Írske domy majú v sebe super čaro a rovnako ako aj Anglické mestečká aj toto je krásne a rada by som sa tam išla pozrieť :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak, tak, je tam čarovná atmosféra :)

      Odstrániť
  2. Hlavní je, že vám vyšlo počasí. Věřím, že tam bylo krásně. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Hi Lovely blog... would you like to follow each other on GFC? Please let me know on my blog leaving a comment so I can follow back. Thank you. ♥ ♥
    http://thatisammore.blogspot.it/
    That’s amore

    OdpovedaťOdstrániť
  4. To Írsko musí byť ozaj krásne :) Snáď sa tam aj ja raz dostanem :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Bolo tam krásne, takže dúfam, že sa tam ešte niekedy dostanem :)

      Odstrániť
  5. Opět moc hezké fotky :) A opravdu z nich trochu cítím americkou atmosféru.

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Krásné fotečky, opravdu tam muselo být hezky :) Moc se těším na New in článek :)

    SweetElis

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Krásne fotky, majú neskutočnú atmosféru♡
    http://vsetko-co-mam-rada-by-vaja.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  8. My se chystáme do Belfastu už od té doby, co jsme přijeli a taky chci už hrozně dlouho vidět Giant's Causeway(ten tvůj článek mi nejde bohužel otevřít, nevím kde nastala chyba:( ) a hlavně The Dark Hedges. No ale třeba se ještě za ty tři poslední měsíce poštěstí, tak uvidíme :)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za všetky vaše krásne odkazy, komentáre, pripomienky!

Blogger Template by DanyČuks