utorok, 17. mája 2016

Giveaway

Ahojte! Aj keď to vonku vôbec nevyzerá, leto sa nezadržatelne blíži. Vo výbave žiadnej parádnice či poriadneho kúpaliskového playboya, tak nemôžu, okrem iného, chýbať slnečné okuliare. Dnes som si pre vás preto pripravila súťaž v spolupráci s eshopom Letnyhit.sk o fajnové pilotky
moodboard 2


Okrem parádnych slnečných okuliarov eshop tiež ponúka kabelky či iné trendy doplnky. Poštovné sa pohybuje už od 1,99 € a nákup môže byť u vás už na druhý deň. Všetky slnečné okuliare majú minimálne 400 UV filter, ku každým zakúpeným okuliarom tiež dostanete zadarmo látkový obal a handričku (snáď nie som jediná, ktorá má neustále upatlané okuliare). Čo sa mi však najviac páči? Reálne fotky rôznych ľudí, na ktorých si môžem okuliare poriadne pozrieť a lepšie tak odhadnúť, či mi dané okuliare sadnú alebo nie. Aby som nedopadla náhodou tak ako minule (článok tu).
S eshopom sme pre vás vybrali klasické pilotky so strieborným rámom a tmavými sklami. Podľa mňa sa hodia každému a ku všetkému, takže by nemali v šatníku nikomu chýbať. A ak vám náhodou nesadnú, určite urobia doma radosť niekomu inému. A teraz už k pravidlám a tie sú ako vždy jednoduché.

1. Hodte like facebookovej stránke Letnyhit.sk
2. Sledujte môj blog cez GFC alebo Facebook
3. Do komentára napíšte meno pod akým sledujete a email, na ktorý vás budem v prípade výhry kontaktovať. Samozrejme mi môžete pripísať aj niečo pekné, napríklad vaše plány na leto! 

Súťaž bude prebiehať presne dva týždne, konkrétne do 31. mája. Nasledujúci deň vyhlásim víťaza. Platí pre slovenských čitateľov.  

Dúfam, že sa vám súťaž páči a teším sa na komentáre! Eshopu Letnyhit.sk ďakujem za poskytnutie výhry do súťaže.

Súťaž ukončená! 

Random vyžreboval komentár číslo 11 a víťazkou sa tak stáva Zuzu! Píšem email a srdečne gratulujem! Ostatní sa tešte na ďalšiu súťaž už čoskoro. 

18 komentárov:

  1. Gfc: Katarína Sládečková
    fb: Katka Katalin
    Sladeckova219@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Alex B
    fb: Alexandra Bednárová
    sasanemo@azet.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  3. GFC: Teraz si nie som istá. Buď som tam ako ζωή, alebo ako Dominika Melicherová
    FB: Đominika Nika Melicherová
    dominika1508@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  4. FB Martina Lesová
    GFC Genevra, genevra43@gmail.com
    Obchod poznám a mají tam krásné věci. Plány na léto ještě nemám žádné. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
  5. GFC i FB Vendula Janků
    kutrovavendula@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Nicky Džubarová
    Mail: dzubarova.monika@gmail.com
    Moje plány na leto: voda, slnko, party, spánok, jedlo :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Sleduji jako Michaela Barthová.
    Mail: siraelxy@gmail.com
    Plány na léto - minulý měsíc jsem byla v Portugalsku a v létě - Holandsko :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Fb: Tatiana Heinekensr
    GFC: Lavandula Diary
    e-mail: lavanduladiarybytatiana@gmail.com

    Plány na leto ? Žiadne :D len škola a brigáda :/

    Giveaway

    OdpovedaťOdstrániť
  9. GFC: vaja vaja
    FB: SimonaBelasa
    wendi@centrum.sk
    A čo sa týka plánov na leto, tak by som chcela určite cestovať po svete, láka ma Holandsko a Francúzsko:))
    http://vsetko-co-mam-rada-by-vaja.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  10. FB: ZuZu Predaj Sabo
    GFC: ZuZu
    sabova24 (zavináč) gmail (bodka) com
    tak s týmito by som potešila drahého :D

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Ty bronzové jsou super, ale ty světlé nic moc.no zkusím zda k mé barvě očí půjdou ty bronzové odstíny
    allys-cook.blog.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  12. FB: Zuzana Petrusova Pechacova
    z.pechacova@gmail.com
    Skvele blogy, len tak dalej :)

    OdpovedaťOdstrániť
  13. FB: Michaela Bírová
    GFC: Michelle B.
    michaela.birova@gmail.com
    Priateľ už spravil plán na leto, a to využívať jeho bazén :-D

    OdpovedaťOdstrániť
  14. GFC: Barborka
    FB: Barbora Bačíková
    Na leto som si vždy zvykla robiť plány, ale keďže málokedy sa mi ich podarilo aj reálne splniť, tak toto leto som sa rozhodla poňať spontánne - uvidíme, čo mi prinesie :)
    bacikova.b@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Sleduji na fb andrea bblog
    Marianadaska1@gmail.com
    Toto leto hodlam stravit s detmi a manzelem u bazenu a na rybach🐟🐠🐡 takove pekne okularky by se teda urcite hodili😋

    OdpovedaťOdstrániť
  16. FB: Jana Janulka Flegrová
    kopretinka294@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  17. fb nika benko
    n.princess@azet.sk
    ja budem len pracovat a byt s mojim milovanym<3

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za všetky vaše krásne odkazy, komentáre, pripomienky!

Blogger Template by DanyČuks