piatok, 6. mája 2016

Healthy Breakfast

Dnes vám prinášam jeden nezvhladný, ale o to lepší, zdravší a hlavne sladší recept. Potrebovať budete len pár ingrediencií a niekoľko minút času na to, aby ste si vytvorili rýchle raňajky či desiatu, ktoré ľahko nahradia stereotypnú ovsenú kašu či jogurt s ovocím. Jedná sa o figovú kašu. Tento recept som našla už veľmi dávno na internete a odvtedy sa stretávam s rôznymi obmenami a sama si ho často obmieňam, podľa toho, čo doma nájdem. 
IMG_1843
Budete potrebovať:
6 kusov sušených fíg
jeden banán (skúšala som už i jablko, jahody, maliny, mix ovocia)
jednu mandarínku/ iný citrus
semienka/ oriešky/ sušené ovocie

Postup:
Sušené figy namočíte na noc do studenej vody. Ráno scedíte, pokrájate, pridáte banán a vyšťavenú mandarínku aj s dužinou a rozmixujete. Posypete chia semienkami, lanovými semiankami, či orieškami alebo hrozienkami, prípadne niečím, čo máte radi a je hotovo. 

Ľahké nie? A pritom veľmi sýte. Sama mám niekedy problém celé to zbaštiť. Figy sú veľmi aromatické a sladké, tak niekedy namočím len polovicu. Poznáte tento recept? Chutia vám figy? Ja ich sušené veľmi nemusím, ale aspoň takto som im našla využitie. 
IMG_1846

IMG_1851

IMG_1859
Super, keď som tento recept plánovala zverejniť ešte pred Veľkou Nocou nie? :D 

31 komentárov:

  1. Ta srdíčka z banánů v tom vypadají božsky!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Odpovede
    1. Snáď si tento recept niekto obľúbi tiež :)

      Odstrániť
  3. o tomto recepte som ešte nepočula, ale vyzerá to naozaj skvele :) urobila si mi veľkú chuť na figy ;)

    www.beautiful-savage.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak šup do obhodu a zajtrajšie raňajky vyriešené :)

      Odstrániť
  4. Kdykoliv kdekoliv slysimno ficich, vzpomenu si na sveho dedecka, ktery rikaval, ze si preje venec fiku a pomerance z Ameriky. Asi za valky to byla ta nejvetsi vzacnost... fiky mi chutnaji a dekuji za tento recept. Co datle?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :) Datle sú super na rôzne koláče, takže aj z nich sa tu snáď niečo objaví :)

      Odstrániť
  5. Mňam vyzerajú skvelo !! :)Milujem figy ale ešte radšej mám aj datle a možno aj tie skúsim :)

    My blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Skús, ja už som tam skúsila dať všetko možné

      Odstrániť
  6. super nápad :) ja ráno veľmi rada budím susedov mixovaním si rôznych vecí na raňajky, takže vyskúšam aj toto :D

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Práve som dostala chuť niečo zjesť, haha. Recept vyzerá veľmi chutne :D
    Caroline

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To tak býva vždy pri receptoch, food randomoch či tips na kaviarne a reštaurácie :D

      Odstrániť
  8. To vypadá úžasně! Já fíky miluju jak sušené tak i čerstvé, takže doufám, že tento recept vyzkouším :) -L

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Figy moc ráda nemám, ale líbí se mi tyhle jednoduché recepty. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
  10. takto zmixované figy by som zjedla,inak ich tiež veľmi nemusím...veľmi super tip na raňajky,alebo poobednú maškrtu :)
    MakeUpByVeo

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Wau, na fotkách to všetko vyzerá veľmi skvele! Mala by som sa aj ja dať už konečne na niečo zdravšie :) No priznám sa, že som na tieto, aj keď ľahké recepty lenivá.

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Tenhle recept vůbec neznám, ale může chutnat opravdu skvěle! :) Někdy ho určitě vyzkouším :)

    SweetElis

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Ja figy nemusím, ale takéto raňajky sú rozhodne skvelou voľbou :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Tento recept vyzerá veľmi super :) Určite,keď budem mať doma tieto ingrediencie tak túto kašu skúsim,alebo si pôjdem čoskoro tie ingrediencie kúpiť :D
    Veď ja na raňajky skoro vždy mám nejakú kašu,či už pohankovú alebo ovsenú :D

    OdpovedaťOdstrániť
  15. milujem figy a páčia sa mi tvoje banánové srdiečka :)
    Drews Beauty

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za všetky vaše krásne odkazy, komentáre, pripomienky!

Blogger Template by DanyČuks