nedeľa, 15. mája 2016

Mono Eye Shadows

Ahoj a krásnu nedeľu! Dnes vám prinášam recenziu hneď na niekoľko mono tieňov od rôznych značiek. Dávať ich zvlášť do viacerých článkov mi prišlo zbytočné a tak sa dnes pozrieme na zúbok matným tieňom od MUR, Catrice a Essence a jednému s trblietkami od Bourjois.
IMG_1782

Začnem matným od Makeup Revolution v odtieni Pure. Tieň má 3,3 g, zoženiete ho na mnohých slovenských eshopoch alebo na oficiálnom eshope MUR do 2 €. Jedná sa o svetlú, teplú hnedú. Pigmentácia je priemerná, ale dá sa pekne navrstviť a neopadáva. S dobrou bázou pod očné tiene sa ani nezlieva a vydrží dlho. Najradšej ho používam do záhybu očného viečka, ľahko sa rozblendí do stratena. Jednoduchonza takú cenu je to veľmi vydarený tieň a určite od MUR tiene odporúčam.
Catrice Velvet Matt Eyeshadow som kupovala vo výpredaji a urobila som veľmi dobre. Vybrala som si odtieň 070 Princess Mattleine, má 2,9 g a stál tiež okolo 2 €. Píšu, že je matný, ale má ako keby saténový finish. Je teda bez shimmeru, ale matný nie je. Konzistenciou je naozaj príjemný, veľmi dobre pigmentovaný a ide o príjemnú farbičku, ktorú rada používam na celé viečko.
Nepodarkom je tento zlatý od Bourjois. Ide o Intense Eye Shadov v odtieni 02 Extrait de fard, má 1 g a jeho cena sa pohybuje okolo 4 €. Na to, že je z týchto štyroch najdrahší (za tú cenu aj s najnižšou gramážou), je aj najhorší. Je veľmi suchý a má veľmi slabú pigmentáciu, na swatch som ho vrstvila asi päť minút. Na viečku nedokážete ani rozoznať či ide o zlatú alebo striebornú farbu, vidíte len trblietky a teda ani dlho na očiach nevydrží.
Ďalším výpredajovým úlovkom je I♥ Nude v odtieni 06 Coffe Bean. Má 1,8 g a stál okolo 1,5 €. Ide o matnú, studenú, tmavohnedú farbičku. Pigmentácia je super, dá sa aj navrstviť a opäť s dobrou bázou sa nezlieva a vydrží dlho. 
IMG_1784

IMG_1788
Opäť sa nám potvrdilo, že vyššia cena nemusí automaticky znamenať kvalitnejší a lepší produkt a preto určite nezanevierajte ani na lacnejšie značky, u ktorých sa mnohokrát dajú nájsť skvelé poklady. Pre mňa to je z týchto jednoznačne ružovkavý od Catrice, pretože zohnať svetlý tieň bez trblietok, ktorý bude super pigmentovaný je niekedy fakt fuška.
Nejaké vaše obľúbené očné tiene?

30 komentárov:

  1. Zaujaly mě ty od Essence, vypadají, že jsou dobře pigmentované. Já nejraději používám paletku od Miss Sporty :)

    PS: na mém blogu právě probíhá giveaway, takže budu moc ráda, když se zapojíš :) CATAMOUNT Giveaway

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Od Miss Sporty som už dlho neskúšala tiene :)

      Odstrániť
  2. Všechny stíny mají moc krásnou barvičku! :) Když už si je maluji, tak právě takovými odstíny :).

    http://es-veronica.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Aj u mňa prevládajú takéto neutrálne :)

      Odstrániť
  3. Přesně takové barvy u stínů miluju nejvíc! :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. To čo píšeš v závere... úplne súhlasím! :D moc krásny článok a tiene vyzerajú super :D
    Môj blog: Girl with pink nails

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Tiene od Catrice som vo výpredaji kúpila aj ja, sú skvelé :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak super, ešte som totiž na ne nečítala žiadnu recenziu :)

      Odstrániť
  6. Ten Catrice vypadá moc hezky! Bezva přehled.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Je úžasný, či už farebne alebo konzistenciou :)

      Odstrániť
  7. Ty mono stíny od MUR vypadají skvěle, škoda toho od Bourjois.. :)

    Everythin Kate

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Super článek" Já oblíbené stíny žádné nemá, aspoň myslím! Nejvíc se mi líbí asi ten stín od Essence!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ten je super na stmavenie celého líčenia :)

      Odstrániť
  9. Od MRL si chci pořídit mono stín, který je prý super na konturování.

    SOUTĚŽÍME! S pozdravem, Monnica ♥

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Počula som o ňom, ale keď som objednávala, tak bol vypredaný :(

      Odstrániť
  10. Moc hezké barvičky! :) A nejvíce se mi líbí asi ta narůžovělá od Catrice, ta je krásná :)

    SweetElis

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak, tak, láska na prvý pohľad, keď som ho v drogérii videla! :)

      Odstrániť
  11. ja som skôr za tie nude, ale tie hnedé sú krásne, len neviem ako by som vyzerala :D

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Pěkný článek :) Ty barvy jsou krásné !:)

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Jáoční stíny používám jen výjimečně, ale když už, tak právě nějaké takové odstíny, protože mi přijde, že nějaké výraznější mi úplně nesedí. :D Jsou opravdu nádherné. ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Krásné odstíny, nejvíc se mi líbí první dva :) ale i ostatní jsou moc hezké

    SmileThess

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Naozaj nádherné očné tiene! ♥

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za všetky vaše krásne odkazy, komentáre, pripomienky!

Blogger Template by DanyČuks