štvrtok 26. mája 2016

North Ireland New In

Krásny slnečný štvrtok. Dnes vám chcem ukázať, čo som si priniesla z môjho týždňového výletu po Severnom Írsku. Prvý random post nájdete tu, druhý post zo severu tu, z Belfastu tu, z prenádherného Londonderry tu a posledný z Cookstownu tu. Snáď sa vám moje posty z ciest páčili, ale teraz už k tým novinkám a nákupom. 
IMG_3600
Ako prvé tu máme suveníry, ktorých nie je veľa. Magnetka z Belfastu s jeho najznámejšími pamiatkami, nejaké pohľadnice a zošit s Avengermi. Ja viem, to nie je moc írske, ale ja si vážne do konca života budem pamätať, že ho mám práve odtiaľ! Rovnako ako tieto dve knižky. Oscar Wilde je jeden z mojich najobľúbenejších spisovateľov a je Ír. A Brooklyn sa tiež z časti odohráva v Írsku, nie? Videli ste? Lebo ja nie a najskôr sa chystám na túto knižku, lebo proste kniha! Vždy lepšia ako film. 
IMG_3571
Zásadnú chybu som urobila už pri prvom shopingu. River Island. Krásna khaki bomberka. Sadla ako uliata. Ale 45 libier. Hovorím si, veď teraz je to trend, teraz to budú mať všade, plné New Looky a plné Primarky. Ale mýlila som sa a veľmi. Všade už leto a ja celý týždeň bez bombery. A tak som sa tam jeden deň vrátila a samozrejme nemali moju veľkosť. Nahnevaná viac ako keby ma prejde kamión! Nič to, našla som si náhradu v detskom New Looku, ktorá bola aspoň lacnejšia a čierna je univerzálnejšia. Ale aj tak, fňuk! Láska moja, sníva sa mi o tebe doteraz. Asi zložím ódu na bundu z River Islandu. 
IMG_3579
Radosť mi spravili aspoň zľavy v Nike. Za toto všetko som dala dokopy nie viac ako 20 libier, pričom u nás by ste len za podprdku dali 25 €. A musím povedať, že športové podprsenky jedine Nike. Najsamlepšie držia a nerozťahajú sa po dvoch praniach. 
IMG_3582
Primark je skvelým miestom na crazy kúsky. Kde inde by som si pri svojej liliputánskej výške kúpila sukňu pod kolená, ktorú budem musieť nosiť jedine s vysokými topánkami? Jedine v Primarku, pretože bola len za 3 libry a mala túto úžasnú farbu. A kabelka crazy tvaru, taktiež za 3. Náušnice za libru sú zo zliav v New Looku a zobrala som ich tak pre parádu, v lete ich snáď aspoň raz vytiahnem.
IMG_3618
IMG_3621
Kožené boty za 25 libier som tam vážne nemohla nechať, keď ich mali jediné v 35tke a mne sadli ako uliate. Sláva mojim malým nohám! Sú také mäkkučké a práve takéto podobné nosím najradšej do školy a tie moje začínajú byť škaredými :D. Takže skvelá náhrada a zároveň akési odškodnenie za bundu z River Islandu. Áno. Spomeniem ju ešte 15krát. Minimálne. 
IMG_3584
Dokrkvané, ale tieto klasické tričká s dlhým rukávom z Primarku sú najviac super. Ak tam budete, určite na ne pozrite. Stoja len nejakých 2,5 libry, ale dajú sa nájsť aj v zľave za libru. 
IMG_3589
Oversized svetrík za libru som tam vážne nemohla nechať a tieto roztomilučké kraťase na spanie mi hneď padli do oka. Ešte som si kúpila v chlapčenskom oddelení pyžamo Captain America, na 12-13 ročných chlapcov. Ehm, v dámskom nič také nemali a aj keby áno tak stojí minimálne 12 libier. Ja som zaň dala neuveriteľné tri. (Na triku veľký kapitán, na dlhých nohaviciach veľa malých avengerov. Nenosím také pyžamá, ale toto budem do zodratia :D).
IMG_3594
Opäť spomínaný Captain na pánskom tričku, ale Bowie je už z dámskeho a je mega super. Síce by nemuselo byť úplne ku krku, ale čo už. Tá zlatá je tam úplne mega a páči sa aj okoliu.
IMG_3597
Maniak na slnečné okuliare a kabelky sa u mňa nezaprie. Ale musíte uznať, že okuliare za 2 a kabelku za 3 libry som tam nemohla nechať. Navyše biela je na leto najlepšia.
IMG_3614
Volovinky do vlasov majú všade lacné, takže nechápem prečo to u nás musí vždy stáť minimálne 3 eurá. A zásoba balzamov musí byť. Teším sa hlavne na mangový Blistex. 
IMG_3604
Cez balzamy sa presúvame k ďalšej kozmetike. Pri týchto maskách a tiež balzamoch som si všimla, že nie je drogéria ako drogéria. Oveľa viac sa oplatili v miestnej malej drogérii ako v tých sieťových (Boots, Superdrug). MUA tiene za libru boli plánovanou kúpou, stačí keď si na jeden z nich prečítate moju ódu tu. A v Boots mali na Sleek akciu 3 za 2 a tak som okrem týchto dvoch klasických rúžov zobrala aj všetkými obľúbený tekutý Matte Me Birthday Suit. 
IMG_3608
Okrem neho som chcela vyskúšať aj ďalší tekutý rúž od MUA v podobnom odtieni. Ďalšou plánovanou kúpou bola paletka W7 a napríklad aj Zoellou ospevovaný Collection Lasting Perfection korektor. K nim som ešte prihodila duo od W7 (jedno aj pre vás) a bázu pod očné tiene taktiež od Collection. 
IMG_3609
Puzdro na slnečné okuliare mi chýba už dlho, ale u nás tie pekné vždy stáli 8 a viac euro. Ďakujem pekne! Ja som za toto dala v Primarku 2 libry a zmestia sa tam až dvoje okuliare, skvelé na cestovanie! A vosky od Yankee Candle, čo dodať? Vybrať si len pár je vždy také ťažké!
A sme na konci! Určite mi napíšte, s čím ste si naposledy urobili radosť vy! 

39 komentárov:

  1. Myslím, že za tamtou bomber jacket (i keď by som ju skutočne chcela vidieť, keď bola taká skvelá!) nemusíš smútiť, lebo táto je krásna ❤
    A tie ceny v Primarku sú až neuveriteľné - hlavne v porovnaní, aké úžasné kúsky si si doniesla domov!
    BEELIEVIN

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak som rada, že nemusím ľutovať. No väčšina týchto kúskov z Primarku bola už aj po zľave, ale aj bez nich sa tam fakt niekedy dá veľmi dobre nakúpiť :).

      Odstrániť
  2. Týýjo, to je zase věciček :D. Já jsem si celkem dlouho nic nového nepořídila, ale za 14 dnů chci jít na nákupy s kamarádem, tak třeba něco okouzlujícího potkám :D :).
    http://es-veronica.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Nádherné vecičky! Tvoje new in posty zbožňujem, vždy sú plné úžasných kúskov :) V Primarku som ešte nebola, no určite by som tam vedela nakúpiť hromadu vecí :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jéé, toto ma potešilo :). Dajú sa tam zohnať fakt podarené kúsky :).

      Odstrániť
  4. ten Primark mi chýba! krásne oblečko, a zošit pobavil :D

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Krásne si si nakúpila ♥ Leto strávim v Anglicku, urobím si nákup aj ja :D :D Majú tam neskutočne super veci :3

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Vďaka! Tak to sa teším na posty z Anglicka. Určite nakúpiš, len potom bacha na váhu batožiny :D

      Odstrániť
  6. Tie tričká!! Aw úžasné! A aj kozmetika . Moc by som chcela vyskúšať matte me od sleeku len neviem kde na Slovensku by som to našla.

    SASHA´S LIFE


    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Vďaka! Dá sa len na eshopoch, napr. na krasotika.sk alebo stayunique.sk, ale podľa mňa nie sú také úžasné ako o nich všetci hlásajú :). Čoskoro recenzia a tak isto aj na môj obľúbený od Jordany :).

      Odstrániť
  7. Krásné nákupy! Vždy mě fascinuje, jak je skoro všude v zahraničí tak levno oproti ČR nebo i Slovensku :/ -L

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Vďaka! :) Možno je to aj tým, že ja som tam tie zľavy vyhľadávala a iba málo vecičiek som si kúpila mimo zľavy. :)

      Odstrániť
  8. Wau tak ten bomber je úplne mega úžasný, hneď by som ho brala :D okuliare sa mi tiež hrozne páčia, takú farbu mám rada no a za tú cenu? skvelé:) tie vosky sú tiež veľmi chutnučké a topánky ani nehovorím! :) super veci!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem krásne, som rada, že sa veci páčia! :D Ja milujem na iných blogoch new in posty, takže takéto komenty potešia :)

      Odstrániť
  9. Tj, moc krásné věci! líbí se mi úplně všechno! v Irsku jsem ještě nebyla, muselo to tam být krásné! BEAUTYPUSINKA

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Krásne veci, tie topánky sú top :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Vďaka! Takéto mám najradšej na bežné nosenie :).

      Odstrániť
  11. Pěkné věcičky, v Primarku jsem ještě nikdy nebyla, ale moc po tom toužím :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Je to tam raj, ale zároveň aj peklo, pretože často je tam neporiadok, veľa ľudí a hlavne peňaženka zaplače :D.

      Odstrániť
  12. Pořídila sis krásné kousky! Oscar Wilde je také můj oblíbenec. Paletku od W7 mám a jsem s ní spokojená. Mimochodem, na mém blogu jsem tě nominovala do jednoho článku. Budu ráda, když ho napíšeš. :)

    10 kosmetických faktů o mně

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem! Aj zaa nomináciu, prečítala som a ak vymyslím 10 zaujímavostí, tak napíšem :).

      Odstrániť
  13. ty ses teda rozjela v nákupech:) docela ti závidí ten Primark, tam je to opravdu skvělý a člověk seženě fakt hodně věcí a za málo peněz.:)) Jinak všechny věci jsou pro mě wov!:)

    Somethingbykate

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja sa vždy tak nejak rozjedem :D aj keď sa snažím šetriť! Ale som rada, že sa úlovky páčia! :)

      Odstrániť
  14. Já myslím, že ti nakonec ani nemusí být líto, že na tebe bomber jacket v River Islandu nepočkala, bohatě jsi si ji vynahradila ostatníma nákupama :) Koupila jsi si nádherné kousky a jo, maličko ti takovýhle nákupy závidím :D

    Another Dominika

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :D hah, som rada, že sa nákupy páčia! :)

      Odstrániť
  15. Vosky YC miluji také! :) Trička obycejné z Primarku jsou nejlepsí :)
    Miska blog

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Len vybrať len niekoľko kúskov je vždy veľmi ťažké a takisto aj farbu trička! :D

      Odstrániť
  16. Podla mna Nike robit tie najlepsie sportove podprsenky presne ako pises drzia a aj x praniach su stale super:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Presne tak, lepšie ako od Nike som nemala :)

      Odstrániť
  17. Nakoupila jsi si dokonalé věci, nevím co se mi líbí víc, všechno vypadá opravdu suprově! Krásné nákupy ♥ :)

    SweetElis

    OdpovedaťOdstrániť
  18. Tak to si si teda hojne nakúpila! Bombera vyzerá super, tiež sa mi páči tá vínová sukňa no a to pyžamo je božské!♥ A Matte me si prosím aj ja!!

    OdpovedaťOdstrániť
  19. Super věci! A co se týká Yankee Candle, tak jsem si taky pořídila vosk Soft Blanket a už je rozhodnuto, že ji musím mít ve velkém balení, takže začíná šetření. Je to asi nejlepší vůně, kterou jsem doteď měla!
    FitBlanka

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za všetky vaše krásne odkazy, komentáre, pripomienky!

Blogger Template by DanyČuks