štvrtok, 23. júna 2016

Skin Care

Akože fakt? Štvrtok, 23. jún a ja som v utorok nepublikovala žiaden článok.? Super rýchle plynutie času a výhovorky. Zamýšľať sa však nad týmito blogersky večne omielanými témami asi nemá zmysel.
Ako som vám už na facebooku avizovala, dnes mám pre vás článok hneď so štyrmi výrobkami na pleť. Ako neznášam masky na vlasy, tak masky na tvár milujem. Už ani neviem, kedy som mala dvakrát po sebe ten istý produkt z takejto starostlivosti o pleť. Rada skúšam nové masky či peelingy, rôznych značiek a s rôznymi účinkami. Dnes len rýchle zhrnutie štyroch produktov, akési porovnanie toho čo sľubujú s tým čo naozaj dokážu. 
masky
Pleťové masky z Avonu z rady Clearskin u mňa vždy zožnú úspech. Táto obsahuje minerály, íl a kyselinu salicylovú a mala by pleť zbaviť prebytočného mazu a nedokonalostí. Pleť by mala vyčistiť, osviežiť, zmatniť a mala by napomôcť  zabrániť vzniku nových nedokonalostí. Maska má slizkejšiu konzistenciu a čiernu farbu, naniesla som ju a počkala kým neuschla do šeda. Po zmytí som mala pocit čistejšej a sviežejšej pleti, ale nie taký ako pri ich šedom peelingu a čierne bodky akoby ustúpili, ale nezmizli. Nedokonalosti teda nedokáže úplne odstrániť alebo im predísť a taktiež pleť nezmatní. Ten pocit, ktorý však zanechá sa mi páči a preto ju úplne nezavrhujem, no myslím, že Avon to vie s maskami aj lepšie. 
Bahennú masku od Quick Fix Facials som si kúpila v Boots ešte v Londýne. Je určená pre mastnú alebo zmiešanú pleť s nedokonalosťami. Obsahuje výťažky z Mŕtveho mora a už spomínanú kyselinu salicylovú. Sľubuje vytiahnuť nečistoty a stiahnuť zväčšené póry. Siahla som po nej len tak naslepo, ale keď som si doma na ňu následne čítala recenzie, neverila som vlastným očiam. Väčšine brutálne pomohla a tak som na ňu bola pekne zvedavá. Pleť bola po zmytí trošku jemnejšia, ale inak som nič iné nezaznamenala. Žiadne stiahnuté póry a vytiahnuté nečistoty. Takže celkom nechápem pozitívne ohlasy ostatných.
O ďalších dvoch produktoch som písala už v článku o mojej skin care rutine, ale len veľmi máličko. Marhuľový peeling Freeman obsahuje extrakty z marhuľe, vitamín C, E a drobné čiastočky zo škrupín orechov, ktoré by mali odstrániť odumreté bunky. Mne s pleťou nerobí nič extra, suché šupinky na čele si nájdem hneď. Absolútne teda neodstráni odumreté bunky a preto ho vôbec neodporúčam.
Hĺbkovo čistiaca maska Pure System od Yves Rocher je na tom úplne inak. Je zameraná na aknóznu pleť, jej vyčistenie a odstránenie nedokonalostí. Nevysúša, pleť je po nej čistejšia, jemnejšia a hebšia a taký pocit si ja veľmi užívam. S akné síce úplne nepomôže, stav pleti sa rapídne nezlepšil, ale po dlhšom používaní môžem povedať, že trochu pomohla s čiernymi bodkami a hlavne pocit na pleti, ktorý zanechá, naozaj stojí za to. 
peeling a maska
Máte skúsenosť s niektorým z týchto produktov? Aké Freeman produkty môžete odporúčať? 

19 komentárov:

  1. Vždy som chcela vyskúšať peeling od Freeman :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. V tých malých baleniach som vyskúšala už aj niekoľko masiek a tie boli lepšie ako tento peeling :)

      Odstrániť
  2. Odpovede
    1. :)) som rada! Veľa recenzií som si na ňu nečítala a bola som trochu skeptická, ale je super :)

      Odstrániť
  3. Ten peeling Freeman jsem měla v malém balení a vůbec mi nesedl, takže jsem ráda, že jsem si nepořídila to velké balení. Přišel mi moc chemický, klouzal po pleti a vůbec s ní nic neudělal, takže chápu tvoje pocity :) Mimochodem ten produkt od YR taky mám, už asi 4 balení. Každopádně znovu si ho asi nekoupím, protože mi přijde, že vůbec neúčinkuje. Budu muset najít něco nového :)

    Březový set na celulitidu

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Treba hľadať a skúšať, ale funny, že si si to uvedomila až po 4 balení :D.

      Odstrániť
  4. ja nechápem toľko ospevované kladné recenzie na freeman, keď mne po ňom zrudla celá tvár :( ale navnadila si ma na tú yves rocher :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No ešte možno vyskúšam nejaké tie menšie balenia, ale celé od Freeman vôbec. Skús v nejakej zľave a aspoň získaš bodíky :)

      Odstrániť
  5. Já zkoušela od Freedom jinou a taky ten výsledek nebyl kdovíjaký. Ale krásně voní, takže ji ještě občas použiji, protože je mi to líto kvůli té vůni vyhodit :)

    Naposled jsem zkoušela masku od Lush, už si nepamatuji jak se jmenuje, ale smrděla jak bolavá noha:D Poprvé jsem po ni měla pleť jak mimino, ale po druhým použití se mi po ní udělali pupínky, takže asi tak:-/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Veď aj ja spotrebujem, je mi to ľúto vyhodiť. Od Lush chcem nejakú vyskúšať :). Možno len pomohla vyplaviť všetky nečistoty, čo je super takže ja by som ju až tak nezavrhovala :). Teda ak to nebola len nejaká alergická reakcia alebo proste nesadla tvojej pleti :)

      Odstrániť
  6. Já mám moc ráda masky od Freeman. A černou masku Avon mám také, je super, jen je z ní/poní strašnej binec, a vše mám černý.. :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja ju vždy nanášam pred sprchou už vždy vyzlečená :D

      Odstrániť
  7. Také mám pocit, že všechny masky, co jsem kdy používala, mi moc nepomohly, spíš je používám pro ten pocit na pleti, který po nich mám :) Od Freemanu používám okurkovou masku, sice nepozoruju žádný velký zlepšení, ale vždy mi pleť krásně uklidní a vyčistí :)


    Another Dominika

    OdpovedaťOdstrániť
  8. od Freemana bych ráda něco vyzkoušela, tak uvidíme :)
    Miska blog

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Nic z těchto produktů jsem nezkoušela, nicméně se mi líbí ta bahenní maska. Já teď používám jednu jílovou od Oriflame a jinak si jich dělám hodně domácích. BEAUTYPUSINKA

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Ani jeden z produktov nepoznám ale vyzerajú byť super. Ďakujem za tipy :)).

    NINAVE

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Nepoznám produkty, ale skvelé tipy !! :)
    my blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Ani jednu zo značiek, produktov nepoznám, ale moja najobľúbenejšia maska je od Himalaya herbals!
    SASHA´S LIFE

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Pure System od YR jsem měla a super, akorát teda mám pleť sušší - ale s akné, takže trošku boj, protože mi to pleť vysušovalo :D Ale zase hezky zbavilo přebytečného mazu.. :)

    EVERYTHIN KATE

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za všetky vaše krásne odkazy, komentáre, pripomienky!

Blogger Template by DanyČuks