pondelok, 2. mája 2016

Sunglasses

Krásny začiatok týždňa! Dnes vám prinášam trošku inú recenziu a to na slnečné okuliare. Som maniak na slnečné okuliare. Mám ich doma viac ako 20 a stále kupujem ďalšie a ďalšie. A preto keď mi od eshopu okuliareWayfarer.sk prišiel mail s ponukou spolupráce, neváhala som, hneď som rozklikla ich stránku a začala vyberať moje nové spoločníčky tejto sezóny.
IMG_3783

Moje okolie tvrdí, že sa mi hodí akýkoľvek typ či tvar okuliarov, no mne sa už podarilo kúpiť aj také, ktoré sa mi po príchode domov nehodili (aké zvláštne, že v obchode pred zrkadlom som sa v nich cítila ako hollywoodska či rocková hviezda). K objednávaniu najobľúbenejšieho letného doplnku z internetu som bola teda dosť skeptická a nikdy som si doteraz ani žiadne z internetu neobjednala. Bála som sa, že nebudú sedieť, budem v nich vyzerať hlúpo, nebudú sa mi jednoducho hodiť. Ale keďže som mala takúto možnosť, vyskúšala som a neľutujem.
Prvé hnedé okuliare s jemným náznakom zvieracieho vzoru a so zlatým detailami (nájdete tu) boli prvou jasnou voľbou. Hneď sa mi zapáčili a bola som zvedavá ako mi sadnú. Sadli skvele, cítim sa v nich skvele a odkedy mi prišli, nenosím žiadne iné. Vyzerajú presne ako na fotke, sú robené ako pre mňa, nikde netlačia a čo sa týka kvality, nie sú to žiadne šuviksi a určite so mnou vydržia niekoľko sezón (až kým ich nestratím :D). Celkom ľutujem, že som si neobjednala aj biele, ale teraz ich už nemajú.
A keďže je väčšina mojich slnečných okuliarov skôr klasická, jednofarebná a ničím nevýrazná, chcela som niečo viac crazy. Druhá voľba padla na ďalšie hnedé, opäť so zvieracím vzorom a opäť so zlatým, ale tvarovo trošku výraznejšie okuliare (nájdete tu). Tešila som sa na ne, vyzerajú tiež presne ako na fotke z eshopu, ale nesedia mi. Nie je to ani tak tým tvarom, ale nesedia mi ani na nos. Neviem čím to je, ale snáď nájdem niekoho komu sadnú a potešia ho.  Inak vyzerajú tiež dosť kvalitne a sú snáď ešte pevnejšie ako tie prvé.
IMG_3781
IMG_3753
IMG_3754
Už pri odpisovaní na mail som rozmýšľala ako tento článok pojmem a celkom som sa bála, že bude krátky či nezáživný, ale snáď sa páči a niekedy vám možno ukážem tie moje prvé obľúbenkyne aj v nejakom outfite.
S eshopom som veľmi spokojná, dodanie bolo naozaj rýchle, okuliare dobre zabalené, nič sa im nestalo a pribalený bol aj kupón na ďalší nákup. Tie prvé sa páčili sestre natoľko, že sme hneď objednávali ďalšie aj pre ňu a hneď k nim aj bratovi pilotky so zrkadlovými sklíčkami, ktoré sú teraz tak in, a sú tiež super, pevné a veľmi pekné. Takže ak vám na leto chýbajú ešte nejaké slnečné okuliare, hybajte si poobzerať ich eshop. Inak oboje okuliare stáli 7,50 € a majú ochranný UV filter 400.

Už máte okuliare na toto leto? Máte radšej nejaké klasické alebo to striedate podľa trendov či nálady? 

43 komentárov:

  1. Krásne kúsky ♥ Ja som nedávno robila veľké vyhadzovanie a zostali mi len tri kúsky, takže sa teším ako si na leto zadovážim nejaké pekné a prípadne aj extravagantné kúsky :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Uf, mala by som to tiež preriediť, ale vzdala by som sa asi len 2 :D

      Odstrániť
  2. Pěkné brýle i článek :) já mám doma jenom dvoje a z toho jedny ani nenosím :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ja jsem si koupila v Tedy takove kocici za 3,50€💋💋💋

    Andreablog Tu

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som si za 3,50 kúpila v Gate a tiež ich veľmi rada nosím :)

      Odstrániť
  4. Sú úžasné :) Ja mám bohužiaľ dioptrické, ale jedny aj v mačacom stýle, milujem ho :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Sú naozaj krásne:) a za tú cenu sa veľmj oplatili, idem mrknúť aké majú ešte v ponuke(:
    http://vsetko-co-mam-rada-by-vaja.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  6. No vypadají vážně skvěle, brala bych oboje! :)

    Everythin Kate

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Kedže nosím dioptrie, veľmi slnečné okuliare nemusím. škoda však, tvoje vyzerajú luxusne. :)
    Pozývam teba a tvoje čitateľky na súťaž:
    http://rebelliouslily.blogspot.sk/2016/04/1-blogove-narodeniny-giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť
  8. tiež som maniačka na okuliare mám ich doma tiež ale 10 kusov. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Okuliare vyzerajú super! :)
    partofnicol.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Krásné a originální brýle! ♥

    Na mém blogu právě probíhá giveaway, budu ráda, když se zúčastníš :)
    Giveaway

    Another Dominika

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Moc krásne okuliare, to mi pripomína, že by som si aj ja mala nejaké kúpiť :D
    Môj blog: Girl with pink nails

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Tie prvé okuliare sa mi moc páčia :) Ja teraz akurát zháňam nejaké a je to veru makačka nájsť si také, čo mi budú sedieť, budú pohodlné, štýlové a ešte aj kvalitné...

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Niekedy to dá zabrať, takže držím palce :)

      Odstrániť
  13. Já osobně měla vždy jedny, co mi stačily, ale o víkendu jsem vyrazila nakupovat a prostě jsem neodolala, takže jsem si pořídila ještě jedny :). Později se objeví i u mě na blogu, tak pak můžeš mrknout :).

    http://es-veronica.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som hrozná a nestačia mi ani tie, čo mám :D

      Odstrániť
  14. Takýto typ okuliarov mám najradšej, asi preto, že sú dosť univerzálne a hodia sa takmer ku všetkému :)

    OdpovedaťOdstrániť
  15. na wayfarer mívají krásné brýle, ségra si od tama objednávala a musím říct, že bych nejraději také! obzlášť když jsem blázen do brýlí:D

    Somethingbykate

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Tak já se přiznám, že sluneční brýle mám jen jedny, které nosím pořád. Vlastně mám ještě jedny, ale to byl přesně ten případ, že v obchodě byly super a doma hrůza :D Každopádně mně se šíleně moc líbí ty první, ty jsou dokonalé ♥

    SweetElis

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Sú! Nechce sa mi ich ani dávať dole! :)

      Odstrániť
  17. tie prvé, to je krása :) a teším sa na outfit :P

    OdpovedaťOdstrániť
  18. krásne kúsky si si vybrala, nad tými prvými som uvažovala aj ja no nakoniec som vzala iné :)
    Drew's Beauty

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Sú skvelé, takže ešte nad nimi porozmýšlaj! :D

      Odstrániť
  19. Já jsem maniak na sluneční brýle :D Nedávno jsem si koupila jedny v Tigeru, celkově jich mám asi pět. Mám pocit jako bych si každý rok musela koupit nové. Jelikož jsem si minulý rok nekoupila žádné, letos to vynahradím tím, že si pořídím ještě jedny :D


    Weleda | Rodinný set tradičních výrobků

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za všetky vaše krásne odkazy, komentáre, pripomienky!

Blogger Template by DanyČuks